X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית הדין לעבודה בנצרת דוחה לחלוטין את טענותיו של הנהג לפיהן אילן שוחט היה מעורב במעשי שחיתות השופט גולן רומז: מדובר בנסיון סחיטה
▪  ▪  ▪
שוחט. עלילות סרק נגדו [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

ראש עיריית צפת, אילן שוחט, לא קיבל מעטפות כסף ולא היה מעורב במעשי שחיתות. בית הדין האזורי לעבודה בנצרת דחה (יום ב', 4.7.16) את הטענות שהעלה יוסי לוי, נהגו לשעבר של שוחט.
שוחט נבחר אשתקד לכנסת מטעם רשימת ישראל ביתנו, אך התפטר מיד. ההערכות היו, כי טענותיו של לוי שיחקו תפקיד כלשהו בהחלטתו המפתיעה. כעת, כאמור, קובע השופט טל גולן, כי לא היה להן כל יסוד.
לוי הודה בעדותו, כי אין לו שום ראיה למעשים הנטענים, והסתפק באמירה לפיה הוא אינו יכול לדבר על כך. "מעטפות הכסף" - הוכח בבית הדין - היו מעטפות ובהן תווי קנייה שחילקה עיריית צפת למעוטי יכולת בעיר. גולן אומר, כי הטענות היו ממילא חסרות קשר לתביעתו של לוי והן הועלו בחוסר תום לב.
"מדובר בטענות אשר הוכנסו על-ידי התובע ו/או מי מטעמו באופן 'סנסציוני' וכדי לעבות את התביעה יש מאין", מוסיף גולן. הוא הזכיר בהקשר זה, כי לוי איים על שוחט שלא יפטר אותו כדי שלא יספר דברים הידועים לו. בכך רומז גולן בבירור, כי לדעתו הטענות לא היו אלא נסיון סחיטה.
לוי תבע 500,000 שקל בטענה שפוטר שלא כדין, לא קיבל שעות נוספות, נגרם לו נזק לא-ממוני והוא לא קיבל את מלוא הפיצויים המגיעים לו. מכל הטענות הללו, קיבל גולן חלקית רק את הטענה בנוגע להליך הפיטורים, שכן העירייה הפרה את חוקת העבודה בכך שלא התייעצה עם הוועד.
לעומת זאת, נקבע שהעירייה הייתה רשאית לשלול מלוי חלק מהפיצויים, שכן במשך עשרה חודשים נהג ללא רישיון - מעשה שגולן רואה בחומרה מיוחדת. לוי לא הוכיח שעבד שעות נוספות ללא שכר; אשתו דאז העידה, כי מילאה בקפידה את דוחות השעות שלו. לוי פוטר מטעמים ענייניים והעירייה נהגה בו בצורה ראויה ומכובדת, אומר גולן. עוד נדחתה טענתו של לוי כאילו נשלח למשימות פרטיות של שוחט. גולן מציין, כי לוי ישב בטל שעות רבות ביום יצא בהן לענייניו האישיים, ולכן אין פסול אם מדי פעם הוטלו עליו משימות מנהליות קטנות.
לבסוף ציין גולן, כי לוי ניסה להגיש הקלטות חלקיות וקטועות של שיחות בינו לבין אישים בעירייה, אשר עצם ההקלטה מהווה הפרה בוטה של האמון שניתן בו כמי שהועסק במשרד אמון. לוי אף חתם על תצהיר כוזב בו טען שהעביר לעירייה את כל ההקלטות שבידיו.
בשורה התחתונה נקבע, כי העירייה אומנם צריכה לשלם ללוי 6,000 שקל, אך היא לא תשלם דבר כקיזוז להוצאותיה. לוי חויב לשלם לשוחט 10,000 שקלים. נציגי הציבור סאלם חסן וראובן כהן הסכימו עם גולן. את לוי ייצג עו"ד תמיר צבן, את העירייה ייצג עו"ד אייל נון, ואת שוחט - עו"ד מלי שרגיל.

תאריך:  04/07/2016   |   עודכן:  04/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנהג העליל על ראש עיריית צפת
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד על הפרסום
כנניהו המיסר  |  4/07/16 22:07
2
ומה עושים למי שנתן עדות שקר???
י.צ.  |  4/07/16 22:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משמר העיר
יצחק דנון
חברה שהייתה בעלת החווה החקלאי "נוי אביב" בדרום העיר תובעת 4.3 מיליון שקל בעקבות הפקעת שטחו לטובת הקמת פארק דרום
איציק וולף
השופטת יעל וילנר קבעה כי החלטת מועצת עיריית נשר להדחת יחיאל אדרי מתפקידו כסגן ראש העירייה התקבלה בלא סמכות משום שלא אושרה על-ידי ראש העיר    "מתן אפשרות לביטול האצלת סמכויות בלי אישור ראש הרשות עלולה לפגוע ביסודות הדמוקרטיה, במנהל תקין ובמשילות ולהביא לחידלון שלטוני"
יצחק דנון
הכנסייה מבקשת לבטל הפקעה של קרקע הנמצאת בבעלותה לצורך הקמת אמפיתיאטרון וטיילת, בטענה שמדובר בקרקע בעלת חשיבות דתית מרובה
יצחק דנון
מבקשת מבית המשפט לבטל את חיובה בארנונה בסך 16.5 מיליון שקל    ההליכים בין הצדדים מתנהלים לסירוגין מזה מספר שנים
איתמר לוין
ביהמ"ש המחוזי: העירייה לא טרחה לבחון מי הפעיל פאב בעיר, החליטה שזו חברה מסוימת - וכמעט פינתה מביתה קשישה בת 85 שהיא מבעלי החברה, בטענה לחובות ארנונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il