X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר דירקטוריון חדשות 10 מאיים על עיתונאי דה-מרקר בתביעת דיבה בעקבות סדרת כתבות שפרסם נגדו מכחיש הפרסום על שיפוץ קורות החיים וטוען - טוקר התעלם בכתבה על הסכסוך המשפחתי מחשדות לאלימות של אחי, הרב אלי סדן טוקר: עומדים מאחורי כל מילה שנכתבה
▪  ▪  ▪
סדן. לא יו"ר הערוץ אלא יו"ר חברת החדשות
הרב אלי סדן. הסכסוך הסתיים, הטענות נשארו [צילום: חיים צח/פלאש 90]

נתי טוקר. עומד מאחורי הפרסום [צילום: מן הטלוויזיה]

יו"ר דירקטוריון חדשות 10, רמי סדן, מאיים לתבוע את כתב התקשורת של דה-מרקר, נתי טוקר, בגין מה שהגדיר "דברי בלע קשים שקריים" ופגיעה בפרטיותו בסדרת כתבות שפרסם טוקר לאחר מינוי סדן לתפקידו.
סדן, באמצעות עורך דינו אילן בומבך, מכחיש את הפרסום של טוקר שלפיו שיפץ את קורות החיים שלו. "הדברים שפרסמת הינם שקריים בעליל. מרשי מכחיש בתוקף את דברי הכזב האמורים בכתבה", ציין בובמך במכתבו.
לטענתו, טוקר טען כי סדן דיווח לדירקטוריון חדשות 10 כי כיהן כמנהל מחלקת הדוברות ויחסי הציבור של בית החולים שערי צדק וחבר הנהלת בית החולים. זאת, בזמן שמעולם לא הייתה מחלקה כזאת בבית החולים ולמרות שסדן מעולם לא דיווח לדירקטוריון כי היה מנהל מחלקה. עוד הכחיש את הפרסום שלפיו הגדרת התפקיד הרשמית של סדן הייתה "אחראי לרכש שירותי דפוס".
"מרשי שימש בתפקיד שהגדרתו הייתה 'ממונה על הפרסומים'. כך התפקיד הופיע על כרטיס הביקור של מרשי מטעם מרכז רפואי שערי צדק, ועל כל הניירת של המרכז הרפואי", ציין והוסיף כי בתקופה המדוברת נעשתה כל הפעילות הפרסומית של בית החולים שערי צדק על-ידי רמי סדן.
עוד הכחיש את הפרסום שלפיו לאחר ארבע שנים בתפקיד פוטר סדן בשל חוסר שביעות רצון מתפקודו. "בפועל, מרשי עבר מתפקידו לאחר שלוש שנים, עם מינויו של מנכ"ל חדש למרכז הרפואי שערי צדק", כתב והוסיף כי ברשותו של סדן מכתבי המלצה והערכה המעידים על שביעות רצון מתפקודו, בניגוד לשפורסם בכתבה בדה-מרקר. בדבריו של סדן יש בהחלט הודאה בכך שפוטר מתפקידו, אך הוא טוען שמדובר היה במהלך לאיוש אדם אחר במשרת אמון בעוד טוקר טען כי מדובר היה בחוסר שביעות רצון מתפקודו.
סדן, באמצעות עורך דינו, הכחיש גם פרסום שלפיו שימש כלוביסט של חברת RGE. לטענתו, הכתבה שבה נטען כי היה אמור לפעול כלוביסט נשאה כותרת מעליבה - "מה מסתתר מאחורי המינוי המוזר של רמי סדן ליו"ר ערוץ 10" ופורסמה מבלי שטוקר פנה אליו לקבל את תגובתו. הוא ציין כי הכותרת הזאת כללה פרט שאינו נכון משום שלא נבחר ליו"ר ערוץ 10 אלא ליו"ר חברת החדשות של ערוץ 10.
סדן מתייחס במכתבו לטוקר גם לפרסום ידיעה אודות סכסוך משפחתי בינו לבין אחיו, חתן פרס ישראל הרב אלי סדן, סביב הטיפול באביהם הזקן. באותה כתבה נטען כי הרב סדן ובתו הגישו תלונה נגד רמי סדן על אלימות. עוד צויין כי רמי סדן הגיש תלונה נגדית למשטרה בטענה שאחיו מחזיק באביהם שלא כדין ומזניח את הטיפול בו וכי הסכסוך המשפחתי אמור להיפתר בבית המשפט. בתגובתו של סדן לאותה כתבה נכתב כי מדובר בסכסוך משפחתי שכבר נפתר.
במכתב האיום בתביעה ששלח סדן לטוקר טען כי בניגוד לפרסום, הסכסוך המשפחתי נפתר ונסגר בין האחים בהסכמה מלאה ומעולם לא היה אמור להגיע לדיון בערכאה משפטית. עוד ציין כי למרות שטוקר ידע בטרם הפרסום כי גם הרב אלי סדן נחשד באלימות וכי הוא נמנע פעמיים מלהגיע לוועדה בעניין אביהם במחלקת הרווחה בעיריית תל אביב, נמנע מלפרסם זאת. כאמור, כשציין את התלונה שהגיש רמי סדן נגד אחיו ציין כי היא עסקה בהחזקה שלא כדין באב הקשיש ובהזנחת הטיפול בו, ולא בטענה לאלימות.
"הדברים החמורים שכתבת נגד מרשי הסבו ומסבים לו נזקים כבדים מאוד", כתב עו"ד בומבך לטוקר והוסיף כי סדן דורש שטוקר יבוא עמו בדברים על סכום הפיצוי שייתן לו בגין פרסום לשון הרע נגדו ויפרסם התנצלות מתואמת עם סדן. "אם לא תעשה כן בתוך 7 ימים מהיום ניאלץ להגיש נגדך תביעה להטבת נזקיו של מרשי", לשון המכתב.
נתי טוקר מסר ל-News1 בתגובה: כמובן שאנחנו עומדים מאחורי כל מילה שנכתבה.

תאריך:  08/07/2016   |   עודכן:  08/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רמי סדן בתלונה נגד נתי טוקר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חתיכת 0.את מי עוד ילכלך ל"ת
ירושלמית  |  8/07/16 13:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
צלפים ירו בשוטרים אמריקניים במהלך הפגנה נגד אלימות שוטרים כלפי חשודים שחורים    מפקד המשטרה: חלק מהשוטרים נורו בגבם    שבעה שוטרים נוספים נפצעו
איתמר לוין
שופטת עבודה דרשה מאדם שישב באולם להזדהות ולאחר מכן המציאה תירוץ לכך    ריבלין: הדרישה מהווה פגיעה בעקרון פומביות הדיון ובזכות לפרטיות
עידן יוסף
מגלה כי נוצר קשר עם מנהיג אפריקני שארצו אינה מנהלת קשרים דיפלומטיים עם ישראל    מכחיש כוונה להתנקש בחייו בקניה
עידן יוסף
חבר הקבינט המדיני-ביטחוני אומר כי לא מוכרת לו עסקת שחרור אסירים והודיע על התנגדותו    דורש: מהלך התקפי מול חמאס ליצירת נכסים
איתמר לוין
אמרגנו של קובי פרץ הודה שלא דיווח על כספים בהיקף של 50 מיליון שקל שהועברו לצ'יינג' שלו במסגרת הלבנת הון    ביהמ"ש יקבע: שישה חודשי מאסר או שישה חודשי עבודות שירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il