X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כעשירית מסדר הכוחות של השירותים המזוינים בבריטניה הן נשים ההחלטה תיושם מסוף השנה, במשך כשלוש שנים מחודש נובמבר יוכלו חיילות בריטיות להצטרף לחיל השריון ובסוף שנת 2018 יוכלו לנשים להצטרף לנחתים הבריטיים, לחי"ר ולרג'ימנט למבצעים מיוחדים של חיל-האוויר הבריטי
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

חיילות בריטיות יוצבו בתפקידים קרביים בסוף השנה - הודיע דיוויד קמרון, ראש הממשלה המתפטר של בריטניה, ביום שישי במהלך השתתפותו בפסגת נאטו בווארשה.
הודעת קמרון באה בעקבות בדיקה, שערך משרד ההגנה, האם יכולות נשים לשרת בתפקידים קרביים. ההחלטה תיושם בהדרגה משך כשלוש שנים.
ראש הממשלה הבריטי אמר, כי הרמטכ"ל של הצבא הבריטי המליץ להסיר את האיסור על הצבת נשים בתפקידים קרביים, והמלצתו תואמת למה שחושבים ראשי השירותים האחרים בבריטניה. קמרון סיכם, כי קיבל את ההמלצה, וביקש ליישמה בהקדם האפשרי, והיא מוכיחה את הרמה הגבוהה של החברה הבריטית.
מחודש נובמבר יוכלו חיילות בריטיות להצטרף לחיל השריון בצוותי טנקים ורכב קרבי משוריין. בסוף שנת 2018 יוכלו לנשים להצטרף לנחתים הבריטיים, לחי"ר ולרג'ימנט למבצעים מיוחדים של חיל-האוויר הבריטי. נשים הנן כעשירית מסדר הכוחות של השירותים המזוינים בבריטניה.
הקונגרס אסר על נשים להיכלל ברישום לגיוס
במקביל חוקק הקונגרס האמריקני, שיש בו רוב רפובליקני, חוק האוסר לכלול נשים ברישום לגיוס. החוק עבר ברוב של 217:203. בכל סוכלה כוונת חלק מהסנאטורים להחיל את חובת הרישום לגיוס גם על נשים צעירות אמריקניות. כידוע, מאז בוטל גיוס החובה בארצות-הברית, חייבים גברים בני 25-18 להירשם לגיוס.
את החוק יזם הציר הרפובלניקני וארן דיווידסון מאוהיו, והוא צירפו כתיקון לחקיקה בבית הנבחרים, שקבעה את הקצבת הכספים לתקציב ההגנה. לטענת הציר דיווידסון, החקיקה שיזם סמלית, ולדעתו יש לשנות את חוק הרישום, שנחקק בשנת 1973, בעקבות מלחמת ויטנאם, ואינו מעודכן.
החקיקה בסנאט בעד חובת רישום לנשים הונעה על-ידי החלטת הפנטגון לפתוח את כל מקצועות הלחימה בפני נשים. במהלך הדיונים בקונגרס ובסנאט הובעה שביעות-רצון מאי-החלת גיוס חובה בארצות-הברית. הציר דיווידסון טען, שהחקיקה שיזם תיתן למחוקקים זמן לבדוק לעומקה את משמעות השינוי המוצע בחוק הרישום.
בנוסף, ביקשו בבית הנבחרים לבדוק האם לא צריכים לבטל את חוק הגיוס הבררני, כיוון שלשירותים המזוינים האמריקניים יש די אנשים, והסיכוי שיוטל גיוס חובה בארצות-הברית קלוש למדי. בית הנבחרים דחה הצעה של הציר הדמוקרטי פיטר דה-פאציו מאורגון לסגור את הלשכות לגיוס בררני, שתקציבן כ-23 מיליוני דולר בשנה. מתנגדיו טענו, כי 23 מיליוני דולר הנם סכום קטן, שימנע משבר אם ארצות-הברית תיאלץ לגייס שוב את תושביה.

תאריך:  10/07/2016   |   עודכן:  10/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצבא הבריטי יציב חיילות בתפקידים קרביים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש עיריית גבעתיים ויו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית העירונית 'יעד' ניהל ישיבה של הדירקטוריון והצבעה בהשתתפות חיים ברזל, שכהונתו פגה שנה וחמישה חודשים לפני מועד אותה ישיבה    עיריית גבעתיים: קוניק לא היה מודע לזה, במרס 2014 הוחלפו חברי הדירקטוריון
איציק וולף
הממשלה צפויה לאשר בישיבתה היום את הצעת שר החינוך להעברת 60 בתי ספר מקצועיים מאחריות משרד הכלכלה לאחריות משרד החינוך    "המהלך יקדם שוויון הזדמנויות במערכת החינוך, ורצף חינוכי ללא תיוג של תלמידים"    בהסתדרות מתנגדים: בני נוער יושלכו למעגל העוני
איתמר לוין
השופט אלון גביזון תוהה: מדוע עלי לבחור בין טיפול של שעה ביום לבין הוצאת הילדים ממשמורת הוריו כדי שיקבל טיפול אינטנסיבי?    הורה לרשויות הרווחה להעניק את הטיפול בלא הוצאת הילדים
איתמר לוין
השופט שמואל בורנשטיין: שכרו של עורך דינו של הקבלן, הרושם את הזכויות בדירה על שם הרוכש, מהווה חלק ממחיר הדירה לצורך חישוב מס הרכישה
מחלקה ראשונה
גידי אורשר פרסם רשימה בפייסבוק ממנה השתמע כאילו הוא נוהג ביחס גזעני כלפי מזרחיים    מפקד גלצ יבחן המשך העסקתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il