X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההסכם הוא למתן שירותי תקשורת באמצעות קיבולת נוספת בלווינים עמוס 3, עמוס 6 ועמוס 4, למשך כ-5 שנים אספקת השירותים תיעשה באמצעות לוויני עמוס 3, 4 ו-6 ההסכם כולל אפשרות להארכה שתעלה את שווי העסקה לעד כ-164 מיליון דולר
▪  ▪  ▪
[צילום: IAI via Tsahi Ben-Ami /פלאש 90]

חלל-תקשורת הודיעה (יום א', 10.7.16) כי התקשרה עם ממשלת ישראל בהסכם נוסף, למתן שירותי תקשורת באמצעות קיבולת נוספת בלווינים עמוס 3, עמוס 6 ועמוס 4, למשך כ-5 שנים שיסתיימו ביום 30 ביוני, 2021.
היקף ההכנסות המוערך בגין ההסכם עומד על כ-63 מיליון דולר. ההסכם כולל אופציות הארכה אשר במידה ותמומשנה במלואן על-ידי הממשלה, יסתכמו ההכנסות הרב-שנתיות של החברה מההסכם בסך של כ-164 מיליון דולר. הממשלה תודיע על החלטתה אם להאריך את ההתקשרות עד 1.1.2020. אופציית ההארכה עבור לוויני עמוס 3 ו-6 היא למשך 8 שנים נוספות; עבור עמוס 4, אופציית ההארכה היא עד לתום חייו המסחריים.
חיזוק משמעותי
באוקטובר 2015, בחרו Eutelsat ו-Facebook באלומות ה-KA של הלווין עמוס 6, עבור המיזם האסטרטגי שלהן לחיבור יבשת אפריקה לרשת האינטרנט. מכלול אלומות התקשורת בתחום ה-KA של הלווין עמוס 6 מורכב מאלומות ממוקדות בעלות יכולת לשדר תקשורת בפס-רחב ובקצב נתונים גבוה (HTS - High Throughput Satellite). אלומות אלו מכסות את ריכוזי האוכלוסייה במערב אפריקה, במזרח אפריקה ובדרום היבשת. הלווין עמוס 6 יוצר על-ידי התעשיה האוירית ומתוכנן לשיגור בחודשים הקרובים באמצעות משגר של חברת ספייסאקס מבסיס השיגור שבפלורידה ארה"ב. היקף ההכנסות המוערך בגין הסכם Eutelsat/Facebook עומד על כ-95 מיליון דולר.
החברה דיווחה בדוחותיה הכספיים האחרונים על צבר הזמנות בהיקף של 607 מיליון דולר, בתוספת ערכו הצפוי של ההסכם הנוסף עם הממשלה, צבר ההזמנות של החברה עומד על כ-670 מיליון דולר ואם לוקחים בחשבון מימוש האופציה של הממשלה במלואה, יעמוד צבר ההזמנות על כ-771 מיליון דולר.
דוד פולק, מנכ"ל חלל-תקשורת, התייחס להסכם עם ממשלת ישראל ואמר "חתימת הסכם נוסף עם ממשלת ישראל הינה בבחינת הבעת אמון במתן שירותי התקשורת שאנו מספקים באמצעות לוויני עמוס. ההסכם מהווה חיזוק משמעותי לאיתנותה הפיננסית של החברה. לצד הלווינים הפעילים 3 ו-4, ההסכם כולל רכישת שירותים מהלווין עמוס 6 אשר ישוגר בקרוב. הסכם מתן שירותים זה מצטרף לשורה של התקשרויות עם חברות מובילות בהן Eutelsat ו-Facebook, אשר הביעו אמון בתכנון הלווין".
חלל-תקשורת היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בתל אביב. בעלי המניות העיקריים הינם קבוצת יורוקום, החברה הכללית לשירותי לווין וח.מר.

תאריך:  10/07/2016   |   עודכן:  10/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חלל-תקשורת חתמה עם הממשלה על הסכם בהיקף 63 מיליון דולר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
בהוראה השעה החדשה נקבעו כללים נוספים, כגון: כמות הכלים בבעלותו של בעל רישיון לנהיגה ספורטיבית, העברת בעלות ועוד. בנוסף, במסגרת הוראת שעה זו ניתנת הקלה גם לרכב שטח כהגדרתו בהוראה
מחלקה ראשונה
שלטון וישי של המרשל פטן מוקם בצרפת
עידן יוסף
חוקרים פשטו על מחלקת הכשרות במועצה הדתית בירושלים ועצרו עובדים בחשד להונאה, מרמה והפרת אמונים
איתמר לוין, איציק וולף
בית המשפט העליון הורה למדינה להשיב מדוע לא יפעל תאגיד השידור הציבורי ממתקני הערוץ הראשון וקול ישראל שבירושלים    צו על תנאי מעכב העברת הפעילות למודיעין   
מירב ארד
הפרויקט "מחוז בטוח" יתפרס על פני שש רשויות עירוניות, בשטח של יותר מ-2000 קמ"ר, הכולל את אתר התיירות המפורסם פונטה דל אסטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il