X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר הביטחון ביקר במחסום חיזמה שבצפון ירושלים בעקבות התלונות הרבות על פקקי תנועה ועיכובים גדולים בגלל המחסומים "לבעיות יש פתרונות ברורים, מנהליים ותשתיתיים, אלא שבמשך זמן רב פשוט לא עשו את מה שצריך"
▪  ▪  ▪
ליברמן. ישוחח עם שר התחבורה והשר לבט"פ [צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון]

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, ביקר (יום א', 17.7.16) במחסום חיזמה, שבכניסה הצפונית לירושלים. זאת, על-מנת לבחון את הקשיים בהם נתקלים העוברים במקום, יהודים ופלשתינים, ולראות כיצד ניתן להקל עליהם. הביקור נעשה כחלק מבחינה מקיפה של בעיית התחבורה בכניסות וביציאות מירושלים, בדגש על צפון העיר. זאת, לאחר שבשנים האחרונות חלה החמרה גדולה בעיכובים ובפקקי התנועה שמורגשים בכניסות לירושלים באזור חיזמה וקלנדיה.
בביקור השתתפו גם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, ראש מועצת בנימין ומועצת יש"ע אבי רואה, מחזיק תיק המנהלים הקהילתיים בעיריית ירושלים, משה ליאון, מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב (פולי) מרדכי, קציני המנהל האזרחי ופיקוד מרכז ונציגי המתפ"ש, מג״ב ורשות המעברים.
״לבעיות במחסום חיזמה ובמחסום קלנדיה, המקשות הן על תושבי ירושלים ובנימין והן על הפלשתינים באזור יש פתרונות ברורים, מנהליים ותשתיתיים, אלא שבמשך זמן רב פשוט לא עשו את מה שצריך", אמר ליברמן בביקור.
לדבריו, ישוחח עם שר התחבורה ועם השר לביטחון פנים על-מנת שכל הגורמים יהיו מתואמים ויפעלו על-מנת להקל על האנשים. "כולם סובלים כאן באותה מידה, יהודים ופלשתינים והמצב הזה לא יכול להימשך, עלינו לעשות מה שצריך, לפתור את הבעיות במחסומים האלו ולהקל על כולם״, אמר.

תאריך:  17/07/2016   |   עודכן:  17/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליברמן: כולם סובלים במחסומים - יהודים ופלשתינים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הרב בני לאו, מראשי מיזם 929, חושף שבדיחה הומופובית שסיפר ראש המכינה הקדם צבאית בעלי, הרב יגאל לוינשטיין, לפני תלמידי תיכון הובילה לניסיון התאבדות של אחד הנערים שנכחו במקום    "בטוח שבמכינה שלך יש תלמידים שמחפשים את הזהות המינית שלהם. חלק כבר מצאו אותה"
איציק וולף
מזכיר המדינה האמריקני שוחח עם מקבילו הטורקי והכחיש את הטענות למעורבות אמריקנית בניסיון ההפיכה שהתרחש בסוף השבוע    מחלקת המדינה פרסמה אזהרת מסע חדשה והמליצה להימנע מנסיעה לטורקיה
איציק וולף
ועדת השרים לחקיקה תדון בהצעת החוק של ח"כ רחל עזריה להכנסת תחליפי חלב אם לרשימת המוצרים בפיקוח    "מחיר תחליפי החלב בישראל גבוה ביחס לעולם וגם הרווחיות של אותן חברות גבוהה בהרבה ביחס למקבליהן בחו"ל"
איציק וולף
נשיא טורקיה פנה לעמיתו האמריקני וביקש ממנו להסגיר לידיו את איש הדת הגולה הנחשב למי שעמד מאחורי הפיכת הנפל בסוף השבוע    "הסגר את האיש הזה לטורקיה. אם אנחנו שותפים אסטרטגיים, עשה מה שנדרש"
איציק וולף
הממשלה הטורקית עצרה אלפי אנשי צבא שהיו מעורבים בניסיון ההפיכה בסוף השבוע    התקשורת הטורקית מדווחת על הדחת אלפי שופטים, בהם גם שופטי העליון הטורקי    ראש ממשלת טורקיה: ההפיכה - כתם על הדמוקרטיה הטורקית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il