X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תאגיד השידור הציבורי החדש אינו ערוך לתחילת השידורים במועד ולכן החליטו ההסתדרות ומנכ"ל משרד התקשורת כי הרשות תמשיך לשדר לפי שעה
▪  ▪  ▪
השידורים נמשכים [צילום: איתמר לוין]

ההסתדרות הודיעה (יום ב', 18.7.16) כי בהמשך להודעתו של ראש הממשלה בנושא רשות השידור ובהמשך לשיחות שניהל יו״ר ההסתדרות אבי ניסנקורן עם מנכ״ל משרד התקשורת שלמה פילבר, עולה כי השידור הציבורי החלופי בתאגיד החדש עדיין לא ערוך לעלות לשידור.
בהודעת ההסתדרות נמסר כי מתוך חשיבות שלא לייצר שום נתק בשידור הציבורי ולייצר שידור ציבורי רציף ומלא, על דעת יו״ר ההסתדרות ומנכ״ל משרד התקשורת, תידחה סגירת רשות השידור לתחילת 2018". בהסתדרות אומרים כי יש עוד לוודא שהשידור הציבורי יהיה כפי שגם ציין ראש הממשלה, שידור מירושלים, כבר מיום השידורים הראשון.
נתניהו אמר במליאת הכנסת: "לגבי תאגיד התקשורת, אני מקבל הרבה מאוד תלונות, אני חייב להגיד לכם. הרבה מאוד תלונות מעובדים ומהרבה גורמים. ואני קשוב לזה. יש שלושה דברים שקבענו. אנחנו רוצים שידור ציבורי זמין ורציף. קבענו שאנחנו רוצים לראות יכולת מלאה של שידור טלוויזיה לצד שידורי רדיו, וכרגע זה לא מתכנס. אנחנו מנסים לברר למה זה לא מתכנס, אבל זה לא מתכנס. והדבר השלישי שקבענו – אני קובע – ש'קול ישראל מירושלים' יהיה בירושלים. לא יעשו לי 'קול ישראל' מחוץ לירושלים.כולנו מחוברים לזה. כולנו מחוברים לזה. אלה שלושת התנאים שצריכים להתקיים. לא נראה לי שהם עומדים בזמנים, ולכן נצטרך לדון מה אנחנו עושים עם זה. אבל זה המצב שקיים.
הוא התייחס לשאלתו של ח"כ יגאל גואטה בעניין ייצוג למזרחיים בתאגיד השידור ואמר: "אני מקווה שיהיה ייצוג הולם. אני רוצה את זה. אני רוצה את זה בכלל בתקשורת. אני רוצה את זה בכלל בתקשורת. אני כל הזמן שומע איך אני משתלט על התקשורת. אתם תראו הערב במהדורות איך אני שולט בתקשורת. על הכיסוי, כן? אני לא מאמין בשליטה בתקשורת, אני מאמין בביזור. ואני רוצה עוד תחנות. עוד תחנות. עוד תחנות, ממש כך".
ח"כ נחמן שי (המחנה הציוני) העיר: "אתה מחליש את התקשורת", ונתניהו השיב: "להפך, יש ריכוזיות גדולה מדי בתקשורת. יש ריכוזיות. אני רוצה תחרות. עוד תחנות, עוד ערוצים, חד וחלק, אני אומר את זה בצורה הכי פשוטה. ומזה יבוא הגיוון. מזה יבוא המבחר. מזה תבוא האפשרות שהאזרח יבחר לראות מה שהוא רוצה. בזה אני מאמין. ביחס לשידור הציבורי, אני מאמין שצריך לקיים אותו, אבל הוא צריך להתקיים, הוא צריך לתפקד. וכרגע כנראה הוא עולה על כל מיני שרטונים".
היום דווח כי התאגיד הצליח לגייס עד עכשיו כ-200 עיתונאים.
  • השר אורי אריאל (הבית היהודי): ‏״כבר אמרתי בעבר שהשידור הציבורי חייב להיות בירושלים, אבל ההתנהלות מול התאגיד והעובדים שגויסו אינה מקובלת״.
  • ח"כ אילן גילאון (מרצ): ״משרד התקשורת בתמיכת ההסתדרות, הפכו את עתידם התעסוקתי של מאות מעובדי רשות השידור למשחק ציני ובזוי. העובדים נאלצים לשלם מחיר כבד מנשוא על כשלונם המקצועי בלשון המעטה, של קברניטי המהלך ובראשם ראש הממשלה ושר התקשורת, נתניהו, השר ארדן ומשת"פיהם למזימה לעקר ולאלף את השידור הציבורי למרותם״.
  • ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד): "נתניהו וניסנקורן החליטו לחסל סופית כל ניסיון לקיים שידור ציבורי על-פי חוק שאותו ראש ממשלה אישר בקדנציה הקודמת. הם כנראה החליטו לעשות הכל כולל הכל על-מנת למנוע את קיום חוק תאגיד השידור הציבורי. ככה נראה זלזול בחקיקה ויותר מכל זלזול בצורך לקיים גוף חדש ונקי עם עיתונאים מצוינים שרק בשבועות האחרונים התבשרנו על שמותיהם של רבים וטובים שהצטרפו לשורות התאגיד. מעניין איך יגיב שר האוצר משה כחלון על הדחייה הנפסדת הזו שהרי מדובר בתוספת תקציבית משמעותית שאין בה כל צורך מלבד גחמה של שר התקשורת".
  • ח"כ יוסי יונה: "מהלך שהתחיל רע ונגמר רע! בדומה לחברי ועדה אחרים שהיו שותפים לניסוחו של חוק תאגיד השידור הישראלי, שוב ושוב דרשתי להבטיח רצף בין נקודת הסגירה של רשות השידור הקיים לבין תאגיד השידור החדש. ההחלטה לדחות את מועד תחילת שידוריו של התאגיד החדש צריכה הייתה להתקבל כבר מזמן, כבר כשהיה ברור שהוא אינו ערוך להתחיל את שידוריו ב-1 לאוקטובר. והנה עכשיו נקלענו למצב בלתי אפשרי. מצד אחד, זה אך הגיוני לדחות את מועד פתיחת שידוריו של התאגיד בשנה וחצי, אך מצד שני, מי יישא באחריות לעובדים שחתמו על תחילת עבודתם בתאגיד החדש ב-1 באוקטובר? הנה עוד איוולת שלטונית בעלת השלכות שליליות לכאן ולכאן".

תאריך:  18/07/2016   |   עודכן:  18/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סגירת רשות השידור תידחה בשנה ורבע
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
במסגרת
שמ  |  18/07/16 22:45
2
העם דורש תקשורת יהודית דמוקרטי
קורןנאוה טבריה  |  19/07/16 04:25
3
לשם מה להשאיר?
מתעב שמאל  |  19/07/16 11:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ועדת הכלכלה דחתה אישור תקנות העוסקות בתנאים התברואתיים לטיפול בשלל דיג    יו"ר ועד דייגי אשדוד: אויבנו מאגף הדיג החליטו להשמיד את הענף בתקנות האלה    ברושי: הכי חשוב לבדוק מה התקנות בסין כי שרי החקלאות והאוצר החליטו לחסל את החקלאות ומתחילים בדיג
עידן יוסף
כך טוען השר יריב לוין לטענת ח"כ זוהר    אושר לקריאה ראשונה למרות התנגדות הממשלה: עובד יוכל לסרב לעבוד בשבת    ארגוני המעסיקים: להחריג מהאיסור ענפים שקיבלו היתרי עבודה
אלעזר לוין
ישלמו 4,700-3,600 שקל לחודש - הנחה של 27% ממחירי השוק    קבוצת אפריקה בונה בגליל ים 273 דירות, אך 205 מהן יושכרו במחירי שוק    החוזים - לטווח ארוך
איתמר לוין
מרצה שנת מאסר על פגישה עם בכיר בחזית העממית    ביהמ"ש דחה את בקשתו לקיצור עונשו בשליש: לא הביע חרטה ומעשיו מלמדים שהתכוון לפגוע בביטחון המדינה
אלעזר לוין
נשיא הקבלנים חוזר ותוקף את התוכנית להביא לארץ 7 חברות בניה זרות ו-6,000 פועלי בניין    הטעות של ח"כ נחמיאס-ורבין    בכיר במשרד השיכון מודיע שאושרו עוד 7,000 פועלים פלשתינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il