X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אדמונד הררי תובע 18 מיליון שקל מאייזיק סאטון, בעליו של בית ההשקעות, ומעו"ד גדיאל בלושטיין בטענה שכספו נעלם בלושטיין וסאטון: מדובר בעבריין מס שהעביר כסף שחור
▪  ▪  ▪
הבנק סגר את החשבון

איש העסקים האמריקני אדמונד הררי תובע 18 מיליון שקל מאיש העסקים אייזיק סאטון, בעלי בית ההשקעות הלמן-אלדובי, ומבא-כוחו, עו"ד גדיאל בלושטיין. לדברי הררי, סאטון ובלושטיין פעילים בתחומים עסקיים נוספים ובהם אנרגיה מתחדשת.
לטענת הררי, באפריל 2010 הוא העביר בהמלצתו של סאטון 3.5 מיליון אירו מחשבונו בשוויץ לחשבון הנאמנות של בלושטיין, סכום שהיה שווה אז ל-17.25 מיליון שקל. הסיבה להעברת הכספים הייתה דרישתו של הבנק השווייצרי לסגור את החשבון בשל היותו של הררי אזרח אמריקני, והקשיים והמגבלות שהוטלו על הבנק כמנהל חשבונות של אמריקנים.
לטענת הררי, משנת 2014 הוא פנה מספר פעמים לנתבעים בבקשה לקבלת כספו בחזרה, ואולם הם התחמקו מלתת לו כל מידע קונקרטי אודות כספו וכספו לא הושב לו. השניים אישרו שקיבלו את הכסף, אך מסרו שהוא הושקע - אלא שלדבריו הם לא מסרו לו פרטים על אותן השקעות עלומות והוא לא מצא להן כל זכר.
לטענת הררי, באמצעות עוה"ד אלון קלמנסון ורועי בכר, הוא לא אישר לנתבעים לבצע השקעות בעבורו, בוודאי שלא השקעות בלתי סחירות. לדבריו, סאטון הודה בחבותו להשיב לו את כספו, אולם סירב לחתום על טיוטת ההבנה שהושגה ביניהם, מכיוון שלדבריו הכספים אינם בידיו והוא אינו יכול להתחייב על מועד השבתם. לדברי הררי, סאטון מסר לו, כי הוא עומד לחתום על עסקה גדולה ואחריה ישלם לו את הכספים.
בלושטיין טען במכתב תגובה, כי הררי הוא עבריין מס שהעביר את הכספים השחורים הלא-מדווחים שלו לחשבונות בנק מחוץ לארה"ב. מתוך חשש שכספים אלו יתגלו על-ידי שלטונות ארה"ב, הוא העביר את הכספים לידי סאטון עם הוראה מפורשת להשקיע אותם, וכך עשה סאטון.
לדברי בלושטיין, הררי פנה אל סאטון בבקשה לקבל את הכספים וזאת בניגוד למוסכם ביניהם. סאטון הודיע לו, כי הכספים הושקעו בהשקעות שאינן סחירות ואין דרך להנזיל אותן תוך תקופת זמן קצרה, ועל כן עליו להמתין.  לטענת בלושטיין, סאטון התחייב בפני הררי כי במועד בו יונזלו הכספים הם יושבו לידיו.

תאריך:  19/07/2016   |   עודכן:  19/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
המשרד להגנת הסביבה הציב תחנת ניטור ניידת בפאתי העיר חריש בין החודשים מאי ליוני, במטרה לבחון את השפעת המפחמות על איכות האוויר באזור • מנתוני תחנת הניטור לא נמצאה עלייה בריכוזי החלקיקים הנשימים העדינים שניתן לקשור לפעילות המפחמות
אלעזר לוין
התשואות בכל מסלולי החיסכון וההשקעה ירדו אשתקד, בגלל ירידת הריבית בישראל ובעולם    דמי הניהול ירדו, אך הם עדיין גבוהים
אלעזר לוין
הפתעה: החשבת הכללית מודיעה שההעברה תאריך עוד 27 שנים, שנות דיר ויותר
אלעזר לוין
ההפרשות לפנסיה תקציבית לעובדי המדינה ומסודותיה עמדו אשתקד על 20 מיליארד שקל, ויגדלו בהדרגה עד 38.2 מיליארד שקל בעוד 23 שנים    לאחר מכן ילכו ויקטנו    המדינה חייבת לעובדיה 745 מיליארד שקל בגין פנסיה, לא כולל פנסיה גישור של צה"ל
מירב ארד
הסל פרש על-רקע חוק שכר הבכירים    עפר נרגסי, סגנו של בבקוב, ישמש כמשנה מנהל חטיבת ההשקעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il