X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אור ירוק מרשות ההגבלים האמריקנית

עסקת טבע-אלרגן יוצאת לדרך

עם השלמת העסקה, יהיו לטבע כ-338 בקשות בצנרת שממתינות לאישור ה- FDA ארז ויגודמן: הרכישה מאפשרת לנו ליצור פלטפורמה ייחודית ומבודלת בתעשיית הפארמה
▪  ▪  ▪
ארז ויגודמן [צילום: פלאש 90]

עסקת אלרגן יוצאת לדרך. טבע קיבלה את האישור האחרון לביצוע העסקה מהרשות להגבלים האמריקנית ובכך העסקה יכולה לצאת לדרך. "אנו שמחים שהשלמנו את קבלת כל האישורים הרגולטוריים הנחוצים לרכישת אקטביס ג'נריקס," אמר ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל טבע. "רכישה זו היא מהלך טרנספורמטיבי לטבע ומאפשרת לנו יצירת פלטפורמה ייחודית ומבודלת בתעשיית הפארמה הגלובלית".
ויגודמן אמר עוד כי, "התעשיה הגנרית היא אחת מהאטרקטיביות ביותר בעולם בשיעורי צמיחה, רווחיות, החזר למשקיעים ותרומה למערכות בריאות ולקהילות ברחבי העולם. טבע החדשה ממוצבת באופן אידיאלי בכדי לממש את ההזדמנויות הגדולות הטמונות בענף הפארמה הגלובלי בכלל ובארה"ב בפרט. לטבע יהיו כעת יכולות מחקר ופיתוח וצבר המוצרים הטובים בתעשיה. ארון התרופות ופורטפוליו המוצרים הגדולים בעולם; אחת מתשתיות התפעול התחרותיות ביותר בתעשיה; פריסה שיווקית גלובלית ויכולות חדירה לשוק - כל אלה יאפשרו לנו להשיג תוצאות טובות יותר לטובת מטופלים, מערכות בריאות ומשקיעים ברחבי העולם. בעקבות העסקה, נפתח בפנינו מגוון אפשרויות חדשות בתחומי הגנריקה ותרופות המקור."
עם השלמת העסקה, יהיו לטבע כ-338 בקשות אישור מוצר הממתינות לאישור ה- FDA. טבע תהיה המובילה בהגשות first-to-file בארה"ב, עם כ-115 בקשות פתוחות. בנוסף, תהיה לחברה נוכחות מסחרית ב-80 שווקים, והיא תהיה אחת משלוש החברות המובילות ביותר מ-40 שווקים.
בטבע מעריכים כי העסקה תפיק סינרגיות תפעוליות ומיסוי של 1.4 מיליארד דולר עד סוף 2019. העסקה תתרום לצמיחה ברווח למניה על-פי non-GAAP:בשיעור של כ-14% ב-2017, וכ-19% ב-2019, ותייצר החזר על השקעת הון של 9.3% עד סוף 2019. החברה המאוחדת צפויה לייצר תזרים מזומנים חופשי של יותר מ-25 מיליארד דולר מסגירת העסקה ועד סוף 2019. תזרים זה יאפשר הפחתת מינוף מהירה וייצור את המקורות להשקעה בהמשך ההתפתחות האסטרטגית של המודל העסקי של טבע הן בתחום תרופות המקור והן בשילוב בין תחומי הגנריקה ותרופות המקור, תוך הרחבת הפרישה הגאוגרפית של טבע בשווקי צמיחה חשובים.
בטבע מציינים הערב כי העסקה צפויה להיסגר בשבוע הבא.
טבע החלה במהלך הסגירה של העסקה כבר בשבוע שעבר כשהשלימה את מימון התהליך במהלך שנחשף ב"גלובס". החברה גייסה בשווקים האמריקני, האירופי והשוויצרי כ-20 מיליארד דולר לאחר שמוקדם יותר גייסה 7 מיליארד דולר באמצעות הנפקת מניות ו-5 מיליארד דולר באמצעות מימון בנקאי. העסקה כולה היא בעלות כספית כוללת של 40.5 מיליארד דולר כש-6.75 מיליארד דולר משולמים לאלרגן באמצעות מניות והיתר, כאמור, במזומן.

תאריך:  28/07/2016   |   עודכן:  28/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
צווי סגירה הוצאו ל-45 עיתונים ול-16 ערוצי טלוויזיה, וצבא טורקיה סילק משורותיו כ-1,700 קצינים    מזכ"ל האו"ם מביע חשש
עידן יוסף
משרד המשפטים: יש הרבה נקודות לחיוב ושתי נקודות לשלילה כלפי ישראל    ח"כ לביא: "נמשיך להיאבק לחקיקה כנגד הזנות גם בישראל"
עידן יוסף
כינוס בנושא ציונות מזרחית נערך בכנסת    מועלם-רפאלי: "רבני המזרח נעדרים מארון הספרים"    הרב בן-נון: "רבנים מזרחיים קראו לציונות עוד לפני הרצל"
איתמר לוין
זילברטל: המס יחול בנפרד על ההכנסות מהריבית ומההצמדה, ולא על השורה התחתונה של הפיקדון    דחה בקשה לייצוגית על חיוב במס על הריבית למרות שההצמדה גרמה להפסד נטו
אלעזר לוין
הכישלון: העירייה ורמ"י ציפו לביקושים גבוהים למגרשים בשכונת וילות חדשה    אולם רק לבודדים מהמגרשים היה ביקוש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il