X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרשימה כוללת שמות של 8,000 לקוחות ישראלים בשלוחה השווייצרית של אחד הבנקים הגדולים בעולם הרשות תבדוק מי מהם לא דיווח לה על החשבון ועל הנכסים המצויים בו
▪  ▪  ▪
נכסים ב-2 טריליון דולר

רשות המיסים קיבלה רשימה של 8,000 ישראלים שהחזיקו חשבונות בבנק HSBC בשווייץ - הודיעה הרשות (יום ב', 1.8.16). הרשימה התקבלה בימים האחרונים לאחר מגעים ממושכים עם רשות המס השווייצרית.
הרשימה הנוכחית מצטרפת לרשימות קודמות של ישראלים שניהלו חשבונות בבנקים בחו"ל, ובראשה רשימת הלקוחות בבנק UBS השווייצרי. רשימה זו הניבה עשרות חקירות ולאחרונה הוגשו כתבי אישום ראשונים נגד מחזיקי חשבונות. הרשות גם קיבלה מידע על חלק מן הישראלים המוזכרים ב"מסמכי פנמה" ככאלו המחזיקים חברות במקלטי מס.
יש לציין, כי החזקת חשבון בנק בחו"ל ופעילות במקלט מס אינן עבירות כשלעצמן, אך קיימת חובה לדווח על החשבון ועל הנכסים המצויים בו. הסיבה שיא, ששיטת המיסוי בישראל - כמו ברוב העולם - היא פרסונלית: ישראלי חייב במס בישראל על הכנסותיו בכל מקום בעולם, למעט אם הן פטורות או חייבות במס חלקי מכוח אמנות מס בין-מדינתיות.
המסמכים שקיבלה הרשות מבנק HSBC כוללות מגוון רחב של מסמכים המתעדים את התנהלות הבנק מול לקוחותיו. בשלב הראשון, הצפוי להימשך מספר חודשים, הרשות תבחן ותמיין את החומר ותשווה לדיווחים של אותם ישראלים לרשויות המס. בתהליך המיון יזוהו הלקוחות שבהתנהלותם השוטפת מול הרשות כללו דווח על החשבונות, וכן אלו שדיווחו על קיום החשבון במסגרת הליך הגילוי מרצון - אשר הוארך לאחרונה עד 31.12.16.
HSBC, אשר מרכזו בלונדון, הוא אחד הבנקים הגדולים בעולם, עם נכסים בהיקף של 2.14 טריליון דולר וקרוב ל-270,000 עובדים. בשנה שעברה רשם הבנק הכנסות של 60.7 מיליארד דולר ורווח נקי של 15.5 מיליארד דולר.

תאריך:  01/08/2016   |   עודכן:  01/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לקוחות HSBC - לרשות המיסים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא שמים זין על מס הכנסה
צחקי כי  |  1/08/16 12:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
השרה לשוויון חברתי תוקפת את שרת התרבות על דבריה בדבר הצורך של הממשלה לשלוט בנעשה בתאגיד השידור הציבורי    "האמירות האלה הן אמירות קשות, גובלות ממש בפשיזם ולא במשטר דמוקרטי"
איתמר לוין
בית המשפט העליון החמיר בעונשו של נחמן שאנס את חברתו, לאחר שהמחוזי גזר עליו רק שישה חודשי עבודות שירות    ג'ובראן: אונס מחייב מאסר בפועל
איציק וולף
מפלגת הבית היהודי תוקפת את ראש הממשלה על-רקע קריאתו למחנה הציוני להצטרף אל הממשלה    "שוב יורה בתוך הנגמ"ש כמו באישור ההינתקות כשהוא סופר כיפות של כתבים דתיים בתקשורת, נגמרו ימי ילדי הכאפות"
אביתר בן-צדף
לאחר המראתו מבסיס ברוסיה, התברר, שכן-הנסע של מטוס התצפית לא התקפל    המטוס נחת בשלום בבסיס רוסי, ולאחר מכן המריא בדרכו לבסיס אמריקני ביפן ללא המשקיפים הרוסיים, שהיו עליו    המטוס חולף בשמיה של רוסיה במסגרת הסכם משנת 1992 לבקרה הדדית, שחתומות עליו 34 מדינות, כולל ארצות-הברית ורוסיה
איתמר לוין
הבנק ישלם 200,000 שקל לחברה ובעליה, לאחר שהחזיר צ'קים שלהם ללא הצדקה    נדחתה תביעה לפיצוי בסך 2 מיליון שקל לאחר שנקבע, שהחברה קרסה בלא קשר למהלכיו של הבנק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il