X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עו"ד יורם שפטל העיד שסיכם עם האחים הרוצחים משה ורפי אוחנה, ראשי ארגון פשיעה, על תשלום של 600,000 שקל תמורת ייצוגם בערעור - וכי בכל שנותיו לא החתים לקוחות פליליים על הסכם שכ"ט
▪  ▪  ▪
שפטל. "מועדון מעריצים" [צילום: פלאש 90]

עו"ד יורם שפטל דרש מהאחים הרוצחים רפי אוחנה ומשה אוחנה, שעמדו בראש אחד מארגוני הפשיעה הגדולים בארץ, 600,000 שקל תמורת טיפולו בערעורם של הרשעתם בשני מעשי רצח ובעבירות נוספות. כך מגלה (28.6.17) פסק דינו של שופט בית משפט השלום בתל אביב, אבי שליו.
האחים אוחנה הורשעו בבית המשפט המחוזי בתל אביב בתחילת 2010, בסיומו של הליך שבו יוצגו בידי עוה"ד אביגדור פלדמן, זאב וישניא, יריב אבים ושלי פרג'ון. פרטי ההתקשרות עם שפטל לצורך הגשת הערעור לעליון נחשפו לאחר שמשה אוחנה הגיש תביעה, ובה ביקש לחייב את שפטל להחזיר לו 200,000 שקל מתוך 250,000 שקל ששילם לו. אוחנה טען ששפטל התפטר משום שלא היה מוכן שפלדמן ייצג גם בערעור, בעוד שפטל טען שפוטר בשל חילוקי דעות עם וישניא.
בין הצדדים לא הייתה מחלוקת בנוגע לסכום שהובטח לשפטל, וגם לא שהוא ביקש וקיבל 40,000 שקל לצורך קריאת התיק וחוות דעת האם לערעור יש סיכוי להתקבל. שפטל טען שמלכתחילה נשכר בידי רפי, תמורת 500,000 שקל, וכאשר התבקש לייצג גם את משה - סוכם שיקבל 100,000 שקל נוספים (שכן לא היה צורך בעבודה כפולה). אוחנה טען, כי הסיכום היה שכל אחד מן האחים ישלם לו 300,000 שקל.
שליו היה צריך להכריע בין הגרסאות בהעדר הסכם שכר טירחה, שכן שפטל העיד שבכל 40 שנותיו כעורך דין,, בהן טיפל להערכתו ב-1,500-1,000 תיקים - מעולם לא החתים את לקוחותיו בתחום הפלילי על הסכם כזה. "כל הלקוחות שלי הם מעין מועדון מעריצים שלי, אוהבים אותי אהבת נפש והוסיפו לי בעין יפה אחרי המשפט שאני מנהל עבורם", טען.
בסופו של דבר קיבל שליו את גרסתו של שפטל - הן לגבי אופן ההתקשרות והן לגבי נסיבות סיומה. הוא דחה את תביעתו של אוחנה, אם כי לא זיכה את שפטל בהוצאות בשל העובדה שלא חתם על הסכם שהיה מונע את ההתדיינות. את אוחנה ייצגו עוה"ד גלעד שגב וסלוה קלצקין, ואת שפטל - עו"ד יניב שגב.

תאריך:  02/08/2016   |   עודכן:  02/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תם לפי שעה הפרק המשפטי שלה    עתה מתחיל פרק לא נעים: חקירות, תשלומים חודשיים, דוח חודשי על נכסיה וחובותיה, איסור יציאה מהארץ, חיפוש דירה    היתרון: הוקפאו הליכי ההוצאה לפועל נגדה, על חובות של 40 מיליון שקל
עידן יוסף
אחרי כשבועיים של עיצומים הושגו הבנות בין ההסתדרות, האוצר והנהלת בתי המשפט בעניין הרפורמות    טיב ההבנות לא נמסר    העבודה חוזרת סדרה עד הפגרה
עידן יוסף
יו"ר ועדת הפנים: איך קרה שהזמנת 2.5 מיליון תעודות זהות חכמות הוכפלה ל-5 מיליון תעודות, למרות שבפועל נעשה שימוש בפחות ממיליון, וכל התעודות שוכבות במחסנים כאבן שאין לה הופכין? ואיך המדינה מאריכה שוב ושוב מכרז תוך השקעה מיותרת של עשרות מיליונים?
עידן יוסף
אחרי ארבע שנות ניסיון מעדיף המבקר ניידת שתגיע מדי פעם    חברי הכנסת יפעת שאשא-ביטון ויואל חסון: זה מסר קשה, אסור לפגוע בפריפריה
עידן יוסף
מדיון שעסק בזיהום האוויר שגורמת תעשיית המזון ובקשיי הביטחון התזונתי הצפויים נוכח שינויי האקלים, נעדר משרד האוצר בטענה שהנושא אינו תקציבי    יו"ר ועדת המשנה לוועידת פריז: "מצביע על חוסר עשייה ממשלתית, הוועדה תקרא להקמת צוות בין-משרדי שירכז את הנושא"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il