X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסתכם ב-51 מיליון ש"ח (בניטרול השפעת אירועים בעלי אופי חד-פעמי), לעומת רווח נקי של 42 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד את המחצית הראשונה סיימה החברה עם עלייה של 31% ברווח
▪  ▪  ▪
דורון ספיר. מנכ"ל CAL [צילום: ישראל הדרי]

חברת Cal סיימה את הרבעון השני של השנה, עם גידול של כ-21% ברווח הנקי, שהסתכם ב-51 מיליון ש"ח (בניטרול השפעת אירועים בעלי אופי חד-פעמי), לעומת רווח נקי של 42 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. ללא הניטרול כאמור, לרבות מכירת מניות ויזה אירופה, הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם ב-192 מיליון ש"ח.
במהלך הרבעון, ב-21.6.16, הושלמה מכירת ויזה אירופה לויזה אינק. בגין העסקה התקבלה בכאל תמורה שהוכרה כהכנסה בסך 262 מיליוני ש"ח. עובדי החברה קיבלו מענק כספי מיוחד, בסך של כ-20 מיליון ש"ח בגין מכירת הזכויות בויזה, שנרשם כהוצאה בעלת אופי חד-פעמי ברבעון השני. תוצאות הרבעון כוללות גם הפרשה בסך 40 מיליון ש"ח שנערכה מטעמי זהירות בקשר לפעילות 'כאל אינטרנשיונל' בשנים 2006 - 2009 ואין באמור כדי לגרוע מעמדת החברה בכל הנוגע לטענות ההגנה שלה.
המחצית הראשונה של שנת 2016 הסתיימה ב-Cal עם רווח נקי של 97 מיליון ש"ח לעומת 74 מיליון ש"ח אשתקד, עלייה של כ-31% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ללא ניטרול ההשפעה של אירועים בעלי אופי חד-פעמי, עמד הרווח בחציון על 238 מיליון ש"ח.
הכנסות החברה הסתכמו ברבעון השני של השנה ב-335 מיליון ש"ח לעומת 310 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של 8%. ללא ניטרול ההשפעה של אירועים בעלי אופי חד-פעמי, הכנסות החברה הסתכמו הרבעון ב-597 מיליון ש"ח. במחצית הראשונה של השנה, הסתכמו הכנסות החברה ב-653 מיליון ש"ח, לעומת 606 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של כ-7.6%. ללא ניטרול ההשפעה של אירועים בעלי אופי חד-פעמי, הכנסות החברה הסתכמו במחצית הנוכחית ב-915 מיליון ש"ח.
ברבעון השני של שנת 2016 עמד מחזור העסקות בכרטיסי Cal על כ-17.7 מיליארד ש"ח לעומת 16.2 מיליארד ש"ח, גידול של 9.3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. במחצית הראשונה של השנה עמד הגידול במחזורי העסקות על 8% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
בסוף המחצית הראשונה של שנת 2016, עמד מספר הכרטיסים של Cal על כ-2.4 מיליון, לעומת 2.3 מיליון כרטיסים בסוף התקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-4% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. 887 אלף מתוכם הינם כרטיסים חוץ בנקאיים, זאת לעומת 865 אלף כרטיסים חוץ בנקאיים במחצית שנת 2015, עלייה של 2.5%.
נכון ל-30.6.16, הסתכם תיק האשראי החוץ בנקאי שהעמידה החברה ישירות ללקוחותיה ב-3.18 מיליארד ש"ח לעומת 2.44 מיליארד ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, צמיחה של 30%.
סך המאזן של Cal נכון ל-30.6.16 עמד על 11.6 מיליארד ש"ח, לעומת 10.2 מיליארד ש"ח ב-30.6.15, עלייה של 14.5%. נכון ל-30.6.6 עמד יחס הלימות ההון של Cal על 16.6%.
דורון ספיר, מנכ"ל Cal אמר: "אנו מסכמים רבעון טוב עם עליה בפרמטרים העסקיים המהווים את ליבת פעילותנו - גידול של 30% תיק האשראי, גידול של 9.3% במחזורי העסקות וגידול של כ-21% ברווח, בנטרול אירועים בעלי אופי חד-פעמי, לרבות מכירת הזכויות בויזה אירופה. לקראת סוף הרבעון הושלמה עסקת מכירת ויזה אירופה לויזה אינק ובמסגרת העסקה כאל קיבלה תקבול במזומן ובמניות. ההשפעה של עסקת ויזה על כאל משתקפת בדוחות הרבעון ומחזקת את ההון העצמי של כאל בסך של כ-180 מיליון ש"ח.

תאריך:  10/08/2016   |   עודכן:  10/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רבעון שני ב-CAL: גידול של 21% ברווח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
פרופ' עוזי ארד טוען כי אין כיום מי שקובע את סדרי העדיפויות הלאומיים הכוללים    "הביצוע ארוך הטווח נגזר מתקציב המדינה, במקום שהתכנון יקבע את התקציב"
איתמר לוין
ביהמ"ש לתביעות קטנות: לא ניתן להסכים לקביעה לפיה כל תביעה על השכרת רכב בחו"ל תידון במדינה בה הושכר הרכב; מטרתה היא למנוע מהצרכנים הישראלים להגיש תביעות
איתמר לוין
משרד הפנים פרסם תזכיר חוק לעיגון ההמלצות למאבק בשחיתות ברשויות: הרחבת הטיפול בניגודי עניינים, ועדה לאישור מינויים בכירים והשעיה של חבר מועצה אם יוגש נגדו כתב אישום
איתמר לוין
שופט פדרלי קבע שלצופים באולימפיאדה מותר למחות בצורה שקטה על המצב הפוליטי במדינה - אך הממשלה לא מתכוונת לוותר
אריאל י. לוין
לוחם לשעבר של הארגון חושף פרטים על פעילות סוכנות המודיעין שלו ומגלה: מאות פעילים נמצאים בטורקיה לבדה    הפעילות בארה"ב מתמקדת באידיאולוגיה, שכן את הנשק ניתן לרכוש שם בקלות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il