X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בתיאום עם משרד הבריאות הופעל נוהל החזרה יזומה של מוצרי טחינה וחומוס בסלטי שמיר בעקבות גילוי סלמונלה מחומר גלם שסיפק מפעל "טחינה הנסיך"
▪  ▪  ▪
סלטי שמיר [צילום: יח"צ]

+ משרד הבריאות ישמיד 4 טון חלב נאקות
משרד הבריאות הודיע כי בעקבות חשד להמצאות סלמונלה שהתגלתה במפעל טחינת הנסיך, בוצעה ביקורת (יום ד', 10.8.16) במפעל על-ידי מפקחים מטעם משרד הבריאות. ממצאי הבדיקה הראשונים מעלים כי מדובר בתקלה שהתגלתה בקו מילוי המיועד לתעשיה בלבד. כ-200 טון טחינה גולמית מעוכבים במפעל ומיועדים להשמדה. המפעל הודיע ללקוחותיו על אספקת חומר הגלם החשוד.
חברת סלטי שמיר מסרה כי בעקבות הודעת ספק הטחינה הגולמית "טחינה הנסיך" מאמש על זיהום של חיידקי סלמונלה בחומר הגלם שסיפקה, היא מפעילה נוהל החזרה יזומה על מוצריה.
בתיאום עם גורמי משרד הבריאות ושירות המזון הארצי החליטה הנהלת החברה להפעיל נוהל החזרה יזומה על כלל המוצרים אשר יוצרו מחומר גלם זה, ומבקשת מכלל הצרכנים לא לצרוך את המוצרים המפורטים מטה על-פי תאריכי התפוגה המופיעים עליהם:
כל מוצרי החומוס
מותגים "שופרסל", "יש", "שמיר", "אסלי", "המותג", "דליקטסן", "סלטי הבית", "יוחננוף", "פיקניק" בטווח תאריכי תוקף 1/9/2016 עד 18/9/2016.
כל מוצרי הטחינה
מותגים "שופרסל", "יש", "שמיר", "אסלי", "המותג", "דליקטסן", "סלטי הבית", "יוחננוף", "פיקניק" בטווח תאריכי תוקף 16/9/2016 עד 3/10/2016.
כל מוצרי חציל בטחינה
מותגים "שופרסל", "יש", "שמיר", "אסלי", "המותג", "דליקטסן", "סלטי הבית", "יוחננוף", "פיקניק" בטווח תאריכי תוקף 1/9/2016 עד 18/9/2016.
סלטי שמיר מתנצלת על התקלה שאירעה - לדבריה שלא באשמתה -ופועלת להסיר מהמדפים ולאסוף את המוצרים מכל דרכי השיווק. צרכנים אשר ברשותם מוצרים מהרשימה הנ"ל מתבקשים שלא לצרוך אותם ולפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-9067744
במשרד הבריאות מבהירים כי הליך הבדיקה של המשרד טרם הסתיים. יו"ר שדולת הבטיחות, ח"כ איציק שמולי, מסר כי "משרד הבריאות חייב בבדק בית רציני מאוד. מדיניותו בכל הקשור להגנה על בריאות הציבור מפני מזון מזוהם מחוררת ולא יעילה. זהו האירוע השלישי שמתגלה בתוך כשבועיים - והגיע הזמן שמישהו שם יתעורר מיד לפני שיקרה אסון".
מסלטי שמיר נמסר כי הנהלת החברה פועלת באמו מידה בינלאומיות מחמירות של איכות ועושה כל שנדרש להבטחת איכות מוצריה ובטיחותם. "נפעל באופן מיידי להשלמת המוצרים שהוסרו מהמדף", לשון התגובה.
מנכ"ל החברה המייצרת את טחינת "הנסיך", עָפִיף טָנוּס, אומר כי הזיהום בחיידק הסלמונלה התגלה במפעל כבר לפני שבועיים וחצי, והחברה החזירה 120 טונות טחינה ששיווקה למפעלי "שטראוס" ו"צבר". מנכ"ל "הנסיך" ציין שהחברה שכחה לדווח ל"סלטי שמיר" על העניין אך הדגיש כי הטחינה שסופקה להם נקייה. פקחי משרד הבריאות הורו למפעל "טחינת הנסיך" להשמיד כ-200 טונות של טחינה גולמית.

תאריך:  11/08/2016   |   עודכן:  11/08/2016
משרד הבריאות ישמיד 4 טון חלב נאקות

אנשי שרות המזון במחוז מרכז של משרד הבריאות נערכים להשמדת כ-4 טון חלב נאקות לא-מפוסטר ממקור שאינו ידוע בעסק המנוהל ע״י איל ליפשיץ ברחוב החיטה 21 במושב סתריה. חלב הנאקות משווק ע"י ״חלב בראשית״. זאת בעקבות תחלואה של שני ילדים שאושפזו בביה״ח איכילוב עם מחלת ברוצלוזיס.
חיידק הברוצלה עלול להימצא במוצרי חלב לא מפוסטרים. משרד הבריאות מזהיר את הציבור מצריכה ומשימוש במוצרי חלב ממקור שאינו ידוע ואשר לא עברו פסטור. בכוונת רופאת מחוז מרכז ד"ר עפרה חבקין להוציא עוד היום על צו סגירה לעסק.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סלמונלה בחומוס וטחינה של סלטי שמיר
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מחר יסתבר שכל מפעלי המזון
רועה שחורות  |  11/08/16 12:48
 
- רועה שחורות?... מה זה?! ל"ת
אולי רואה שחורות?  |  11/08/16 14:23
 
- יש לי כמה כבשים שחורות ל"ת
רועה שחורות  |  11/08/16 16:20
 
- אני רועה זונות
רועה שחורות  |  11/08/16 16:26
2
פתאום כל הכולירות מפחדים...
הגועש  |  11/08/16 17:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
פבל נפטלוביץ מואשם בעבירות מין בשתי ילדות וביקש לקבל את גליונות המרשם הפלילי של הוריהן, הצפויים להעיד במשפטו    המחוזי והעליון קבעו: זה לא חומר חקירה רלוונטי
איתמר לוין
אולם אירועים הפועל ללא רישיון וללא היתר מאז 1997, ואשר בעליו הורשעו והצטוו לסגור אותו במאי השנה, עתרו לבג"ץ בניסיון לעקוף את ההליכים, נדחו על הסף - ולא חויבו בהוצאות
איתמר לוין
חברת הביטוח ניסתה שלוש פעמים בתוך שנה וחצי לפסול חוות דעת של מנהל המכון הפתולוגי - ללא הצלחה    נראה שהחברה אינה מרוצה מחוות הדעת וגם רוצה להרוויח זמן
איתמר לוין
ה"פאבלה" סידייד דה-דואס מחכה לשווא למימוש ההבטחות שקיבלו 50,000 תושביה לקראת האולימפיאדה. השינוי היחיד שהם מרגישים הוא התדרדרות במצב הביטחון האישי וחזרה של הפשע
עידן יוסף
כך הורה בית הדין לעבודה    נכשל הניסיון למנוע את השביתה בבתי החולים הממשלתיים    בתי החולים פועלים במתכונת שבת. חדרי המיון, חדרי הלידה והפגיות פועלים כסדרם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il