X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האופוזיציה מותחת ביקורת על אישור תקציב המדינה יש עתיד: הסכמים קואליציוניים בזבזניים שיובילו לבור תקציבי ח"כ גלאון: לא ייתכן שגובה התקציב לכל משרד נקבע רק על-פי כוח המיקוח והסחטנות של השר העומד בראשו
▪  ▪  ▪
נתניהו וכחלון. "בזאר טורקי לפי גובה הצעקות" [צילום: יונתן זינדל / פלאש 90]

"התקציב שהעבירה הממשלה חושף את השחיתות השלטונית שמאחורי התקציב הזה", טענו (יום ו', 12.8.16) במפלגת יש עתיד. "זו ממשלה שלוקחת את הכסף של האזרחים, ומחלקת אותו קודם כל בינה לבין עצמה באמצעות הסכמים קואליציוניים בזבזניים ובכך שוב מובילה את המדינה לבור תקציבי שמי שיישלם עליו בשנים הבאות הם הילדים שלנו".
במפלגת יש עתיד טענו כי בממשלה שבה היו חברים הושארה קופה ציבורית מלאה במילארדי שקלים. "הציבור צריך לדעת שאפשר גם אחרת. שבסדר עדיפויות נכון, שמעמיד את האזרח במרכז לפני הפוליטיקה, אפשר היה להעביר תקציב עם השקעה אדירה בחינוך, בבריאות וברווחה. אך במקום זאת, הממשלה הגדילה את הקיצוץ הרוחבי שיפגע באופן ישיר, בעיקר, באזרחים החלשים של מדינת ישראל. זה לא תקציב של מנהיגות. זה תקציב של חוסר אחריות לאומי", טענו.
יו"ר מרצ, ח״כ זהבה גלאון, טענה כי שר האוצר, משה כחלון, מנהל את תקציב המדינה כמו בזאר טורקי. "יד אחת משיתה קיצוץ רוחבי של מיליארדים על משרדי הממשלה, והיד השנייה מעתירה תקציבים אקסטרה למשרדים, לפי גובה הצעקות של השרים", אמרה.
גלאון הוסיפה כי היא תומכת נלהבת בהגדלת ההוצאה האזרחית, אבל לא ייתכן שגובה התקציב לכל משרד נקבע רק על-פי כוח המיקוח והסחטנות של השר העומד בראשו. "בתהליך המסחרה הזה טובת הציבור הישראלי נזנחה לגמרי בעבור אינטרסים פוליטיים צרים של השרים. ניהול אסטרטגי וארוך טווח של כלכלת המדינה בטח ובטח שאין פה. לא כך מתכננים תקציב של מדינה״, אמרה.

התקציב ממשיך את הדרת הפריפריה

על-רקע אישור תקציב המדינה בממשלה, קוראים חברי כנסת מן הימין ומן השמאל לממשלה לממש את תקציב התוכנית הלאומית לפיתוח הצפון.
"לפני למעלה משנה, אושרה התוכנית הלאומית לפיתוח הצפון בהיקף של 19 מיליארד שקלים,בפריסה של 5 שנים. כמעט בכל תחומי החיים, הפערים בין הצפון למרכז הארץ הולכים ומתרחבים: מחסור בתעסוקה ובמשרות בשכר ממוצע או גבוה, מחסור במיטות אשפוז ושיקום, שיעור אבטלה גבוה ונטישת צעירים רבים. למרות כל זאת, נראה כי תקציב המדינה המתגבש לשנים 2017-2018 עלול לבטא המשך מגמות אלו, משום שהוא כולל חלקים בודדים בלבד מהתוכנית הלאומית לפיתוח הצפון", ציינו חברי הכנסת מוטי יוגב, בצלאל סמוטריץ', אייל בן ראובן, איתן ברושי, מיקי זהר, אלעזר שטרן, שרן השכל, שולי מועלם, חיים ילין ונאווה בוקר.

תאריך:  12/08/2016   |   עודכן:  12/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מסחרה בתקציב לפי גובה צעקות השר"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תקציב המדינה
עידן יוסף
אושר תקציב לתוכנית ראשונה מסוגה, הכוללת צמצום זיהום אוויר מרכבי דיזל מזהמים, מתן מענקים לעידוד גריטה מוקדמת וסבסוד ממשלתי להתקנת מסנני חלקיקים • יישום התוכנית צפוי למנוע מאות מקרי מוות מוקדם בשנה, להקטין את התחלואה לייצר חיסכון למשק ולעודד צמיחה
לילך ויסמן
נתניהו: "יש לנו בעיה קשה עם התקציב, אני מצפה מהמפלגות שיתגייסו לעזור"    מחלוקת בין נציגי האוצר לבין יהדות התורה סביב קיצוץ בהסכמים הקואליציוניים    יהדות התורה: "אין סיבה שנצא פראיירים"
איתמר לוין
התקציב ל-2018-2017 יהיה דו-שנתי, אך הממשלה תחויב לבצע עד סוף 2017 התאמות אם ייווצר פער בין תחזיותיה המקוריות לבין אלו המעודכנות לשנת 2018
עידן יוסף
מתוך 4,200 תקנות התקציב, 730 הן תקנות שמתוקצבות מלכתחילה לטובת צרכים אחרים    יו"ר ועדת השקיפות: "מיליארדי שקלים התגלגלו ליעדים עלומים"
עידן יוסף
הוועדה לביקורת המדינה דנה בתקציב דו-שנתי    שר האוצר לשעבר, לפיד: תקציב כזה מעקר את כוחה של הכנסת    המועצה הלאומית לכלכלה: מוסדות כלכליים בינלאומיים אישרו את התנהלותנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il