X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה תפצה את ארגון כוח לעובדים ב-340,000 שקל, בעיקר משום שניסתה פעמיים לפטר בתואנות שווא את מוביל ההתארגנות ביקורת של ביה"ד על המנכ"ל ציון אלמלם
▪  ▪  ▪
נוהלי האבטחה נחשפו

החברה הכלכלית לפיתוח מיתר פגעה בהתארגנות עובדיה בארגון "כוח לעובדים" וניסתה פעמיים לפטר בעילות שווא את מוביל ההתארגנות - קובע (9.8.16) שופט בית הדין האיזורי לעבודה בבאר שבע, צבי פרנקל.
עובדי החברה, השייכת למועצה המקומית מיתר ונותנת לה שירותי אבטחה, הצטרפו לארגון ביוני 2015. חודש לאחר מכן הודיע מנכ"ל החברה, ציון אלמלם, על הרעה בתנאי העבודה, אותה נימק בהכפשות של החברה מצד העובדים. אלמלם אמר בין היתר למנהלי המשמרות: "אנחנו כבר עכשיו הולכים לעשות כמה מהלכים כדי להבהיר לכולם מי בעל הבית".
במקביל, הודיעה החברה לתמיר דהן, מוביל ההתארגנות, על פיטוריו - יום לפני שהעובדים עמדו לפתוח בעיצומים. בעקבות פנייה לבית הדין בוטלו הפיטורים, אבל לאחר חודשיים שבה החברה ופיטרה אותו בטענה שחשף ברבים את נוהלי האבטחה שלה. בדיון בבית הדין התברר, כי מדובר בנהלים שהחברה עצמה פרסמה ברבים. עוד נמצא, כי החברה העסיקה עובדים חיצוניים כדי לשבור את עיצומי העובדים. בשולי הדברים מעיר פרנקל, כי למרות ארכות שניתנו לה - החברה לא הגישה סיכומים.
כוח לעובדים תבע פיצוי של מיליון שקל, ופרנקל קבע שהחברה תשלם לו 340,000 שקל: 290,000 שקל על הפיטורים הלא-מוצדקים של דהן ו-50,000 שקל על הפגיעה בהתארגנות שבאה לידי ביטוי ביתר צעדיה של החברה. פרנקל מביע תדהמה על התנהלותו של אלמלם בעניינו של דהן, ומציין שהלה גם טען שהמועצה המקומית היא שהעסיקה את העובדים החיצוניים - ואז הודה שהוא גם משמש כמזכיר המועצה. עדותו של אלמלם הייתה "מתחמקת, לא ברורה ולא עקבית", מוסיף פרנקל.
נציגי הציבור מרים יעיש וגבריאל דנה הסכימו עם פרנקל. את העובדים ייצגו עוה"ד איאן יפה וסלימן זיאדנה, ואת החברה הכלכלית - עו"ד ששון יצחק.

תאריך:  14/08/2016   |   עודכן:  14/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 צבי פרנקל / Zvi Frenkel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החברה הכלכלית מיתר פגעה בהתארגנות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הזמנת שירותי כבאות והצלה לא תגרור אחריה יותר תשלום אגרה של מאות עד אלפי שקלים ח"כ אמסלם: איך אפשר לעמוד מול אדם שאיבד את כל רכושו, שרק לפני רגע חרב עליו עולמו ולשלוח לו חשבון של 3,000 שקל?
איתמר לוין
ביהמ"ש למשפחה: הבנות ניצלו את אמונה של האם הקשישה כדי ליטול לעצמן כספים מתוך חשבון הבנק שלה, ובכך "הפרו את הציווי המוסרי והאנושי הבסיסי ביותר"
איתמר לוין
רשות ני"ע העבירה לפרקליטות את תיק החקירה נגד מוטי כהן וליעם ישראל, החשודים שניהלו השקעות ללא רישיון וביצעו פעולות מרמה שהניבו להם רווחים ב-3 מיליון שקל
איציק וולף
שר הביטחון שוחח עם הרמטכ"ל והנחה אותו להורות ליחידות צה"ל להפסיק את פעילות ההתנדבות בדרום תל אביב    "אם יש לחיילים זמן - שיסייעו לניצולי שואה או לנזקקים"
אילנית חיות
בזמן שמשרד האוצר שוקד על תוכנית לפיקוח על פערי התיווך בפירות ובירקות, ארגון מגדלי הירקות יוצא עם יוזמה משל עצמו, שנועדה לטפל במקטע אחד בלבד בשרשרת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il