חברת הנעליים TO GO הפרה את סימן המסחר של יצרנית הנעליים הבינלאומית River Light, בעלת המותג Tory Burch, ותפצה אותה ב-100,000 שקל - קבע (9.8.16) שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב,
גדעון גינת.
TO GO חיקתה את הסמליל ("לוגו") של ריוור לייט, המורכב משתי אותיות T המונחות זו על גבי זו, בצורה העלולה להטעות את הלקוח - אומר גינת. מי שיראה את הנעליים על הרגל, עלול בקלות לחשוב שמדובר בנעל של החברה האחרת, אלא אם כן השתיים יוצבו זו לצד זו. יצרן תם לב המבקש לסכל בלבול אפשרי של לקוחותיו, יעשה הכל כדי שהלוגו שלו לא יהיה דומה לזה של חברה בינלאומית, מוסיף גינת, והדבר לא נעשה במקרה הנוכחי.
בבואו לקבוע את גובה הפיצוי מציין גינת מחד-גיסא, כי קהלי היעד של שתי החברות שונים בעליל: ריוור לייט פונה לשוק היוקרתי, ונמוכים הסיכויים שמי שמבקשת לרכוש נעליים מתוצרתה, תרכוש אותן במחיר הנמוך בו נמכרות הנעליים המפרות. מאידך-גיסא, ברור שהשימוש המפר הפנה תשומת לב לנעלי TO GO. השיקול העיקרי, אומר גינת, הוא הצורך למגר את תופעת הזיופים, הפוגעת בצורה קשה בציבור הרחב.
גינת גם אסר על TO GO להמשיך בשיווק הנעליים המפרות וחייב אותה בתשלום הוצאות בסך 44,000 שקל. את ריוור לייט ייצגו עוה"ד
ליעד וטשטיין ולירון כהן, ואת TO GO - עוה"ד ישראל ליכטנשטיין ויוסי אפל.