X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרד הכלכלה והתעשיה ומשרד האוצר יעניקו סיוע בהיקף עשרות מיליוני שקלים לשחקנים חדשים בשוק הבשר הטרי הסיוע - עבור הקמה והרחבה של בתי מטבחיים הסיוע לשחקן חדש: עד 30 מלש"ח
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

פועלים לצמצום יוקר המחיה: מרכז ההשקעות במשרד הכלכלה, מפרסם מסלול חדש לעידוד התחרות בשוק בשר בקר טרי כשר מפורק. זאת, על-ידי עידוד כניסתם של שחקנים נוספים לשוק מוצרי הבשר, על-מנת שיפעילו מערך שירותי שחיטה, פירוק, אריזה ושיווק - ובכך יגבירו את התחרות בענף.
לתאגידים העומדים בהוראות יינתן סיוע בשיעור של 30% מסך התוכנית המאושרת, עד לתקרת השקעה של - 15,000,000 שקלים, להשקעות הכרוכות בהקמה, העתקה או הרחבה של מפעל שיאגד בתוכו בית מטבחיים כשר ומפעל אריזה ופירוק של בשר בקר טרי כשר.
תהליך הייצור של בשר בקר טרי לשם שיווקו לצרכן, מורכב מארבעה מקטעים עיקריים: אספקת בני בקר, פיטום, שחיטה ושיווק. כיום, מספר מועט של בתי מטבחיים מסוגלים לספק מוצרי בשר מפורקים לנתחים וארוזים בוואקום לשיווק לרשתות, אטליזים ומפעלים לייצור מוצרי בשר וכתוצאה מכך השוק ריכוזי - ורמת המחירים לצרכן גבוהה.
המסלול החדש מיועד לשחקנים חדשים/קטנים ובינוניים שמחזור המכירות שלהם בתחום בשר בקר - לא עולה על 150,000,000 שקלים; או שעוסקים בתחום המזון והיקף המחזור העסקי שלהם לא עולה על - על 300,000,000 שקלים. ההקצאה תעשה על-ידי מקצה תחרותי וחלק משמעותי בקביעת הזוכים, הוא לוח זמנים קצר להקמה ואספקת בשר בקר טרי כשר לצרכנים.
נחום איצקוביץ', מנהל מרכז ההשקעות במשרד הכלכלה והתעשיה, אמר כי "הסיוע להקמה והרחבה של בתי מטבחיים ומפעלי פירוק חדשים, יגביר את התחרות בענף ריכוזי זה, אשר נשלט כיום על-ידי שני יצרנים ענקיים השולטים בכ-80 אחוז מהשוק, ויהווה בשורה צרכנית שאמורה להוביל להוזלה ולחיסכון משמעותי למשקי הבית, בהוצאות על בשר בקר טרי".

לפרטים נוספים
תאריך:  22/08/2016   |   עודכן:  22/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 נחום איצקוביץ
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הממשלה מקדמת בתי מטבחיים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
זה יעזור לרמת הייגינה והטריות
מטי  |  22/08/16 13:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
נענה לקריאת יו"ר ועדת הכלכלה כבל להקים ועדת שרים בנושא בראשות ראש הממשלה, אך השר כ"ץ טוען כבר כעת כי ליתר משרדי הממשלה אחריות לא פחותה ממנו    בעבר הייתה קיימת ועדה בנושא בראשות כ"ץ
עידן יוסף
א-סיסי: נשיא רוסיה זימן את נתניהו ואבו מאזן להגיע לשיחות במוסקבה    "בישראל גוברת המודעות לצורך בשלום, והוא שיביא ליציבות באזור"
איתמר לוין
סבור שהכרה בפוליגרף תזרז את ההליכים ותעניק סעד אזרחי וענישה פלילית בצורה יעילה יותר    מזכיר שאמינותו היא 80% - הרבה מעבר לדרוש להוכחה אזרחית ויותר מהאמינות של עדי ראייה
עידן יוסף
הצבא אישר את הדיווחים הפלשתינים על עשרות תקיפות נגד מתקנים    נעשה שימוש במטוסים, במסוקים ובתותחים    אבו עוביידה: "מוכנים למלחמה אם צריך"
עידן יוסף
הסיכוי לעסוק בפעילות גופנית מאומצת גבוה יותר בקרב אלה שגולשים באינטרנט לצורך לימודים, משתמשים במדיה החברתית או מורידים קבצים מאינטרנט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il