X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשות המיסים ערכה מבצע ביקורת בנצרת ומצאה חריגות בכרבע מהמקרים בדגים שנתפסו: יועץ מס, מוסכניק, מורה לנהיגה, רופא שיניים ורואה חשבון
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: AP]

רשות המיסים ערכה מבצע בנצרת וסביבתה. בכרבע (23%) מתוך 156 העסקים שנבדקו, לא נרשמו הכנסות כדין.
במשרדו של יועץ מס מנצרת מצאו המבקרים הכנסות לא רשומות של כ-15,000 שקל שהתקבלו מ-17 לקוחות. יועץ המס הסביר: "אני נותן לפקידה לרשום ולא עקבתי אחריה, לא תיארתי לעצמי שיש הרבה תקבולים שהיא לא רושמת".
במוסך בנצרת עילית אליו הגיעו מבקרי הרשות התגלתה ניירת המעידה על כך שבעליו עוסק גם בתיווך כלי רכב ובמכירתם. בדיקת הניירת העלתה כי בעל המוסך לא דיווח על הכנסות של כ-20,000 שקל מעיסוק זה. לחוקרים הסביר: "זה לא קשור לעסק". הוא נחקר והתיק הועבר למחלקת תביעות. בביקורת שנערכה במרפאת שיניים בעראבה, גילו המבקרים כי הכנסה של כ-100,000 שקל שהתקבלה בגין תביעה נגד חברה לייצור שתלים ולא נרשמה בספרי העסק. רופא השיניים הסביר: "קיבלתי את הכסף על החשבון, טרם נגמרה ההתחשבנות ביני לבין העורך הדין שייצג אותי". הרופא נחקר והתיק הועבר להמשך טיפול אזרחי.
מורה לנהיגה התבקשה להציג בפני מבקרי הרשות את ספרי החשבונות שהיא מנהלת. כאשר עשתה זאת, הבחינו המבקרים ביומנה וביקשו לראות אותו. בתחילה טענה כי מדובר ביומן פרטי הקשור לעבודתה גם כמורה בבית ספר. לאחר דין ודברים התרצתה והציגה את היומן. בדיקתו של היומן העלתה כי בחודשיים האחרונים לא רשמה מורת הנהיגה כ-7,000 שקלים. "שכחתי לעדכן את הרישומים" - הסבירה.
אצל רואה חשבון מכפר כנא גילו המבקרים המחאות לא רשומות בסכום כולל של כ-3,000 שקל שהתקבלו מ-4 לקוחות. רואה החשבון טען: "קיבלתי את הצ'קים היום ולא יצא לי לרשום, ארשום עכשיו את ארבעת הצ'קים". בביקורת שנערכה אצל קבלן באתר הבנייה בטורעאן, הוא טען כי עדיין לא קיבל כספים. המבקרים איתרו את הלקוח, שאישר בפניהם כי שילם לקבלן מקדמה של 50,000 שקלים. כמו-כן, גילו המבקרים כי הקבלן אינו מנהל ספרי חשבונות ואין לו תיק ברשות. הקבלן, שנחקר טען: "אני אפתח תיק בקרוב".

תאריך:  22/08/2016   |   עודכן:  22/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
משרד הכלכלה והתעשיה ומשרד האוצר יעניקו סיוע בהיקף עשרות מיליוני שקלים לשחקנים חדשים בשוק הבשר הטרי    הסיוע - עבור הקמה והרחבה של בתי מטבחיים    הסיוע לשחקן חדש: עד 30 מלש"ח
עידן יוסף
נענה לקריאת יו"ר ועדת הכלכלה כבל להקים ועדת שרים בנושא בראשות ראש הממשלה, אך השר כ"ץ טוען כבר כעת כי ליתר משרדי הממשלה אחריות לא פחותה ממנו    בעבר הייתה קיימת ועדה בנושא בראשות כ"ץ
עידן יוסף
א-סיסי: נשיא רוסיה זימן את נתניהו ואבו מאזן להגיע לשיחות במוסקבה    "בישראל גוברת המודעות לצורך בשלום, והוא שיביא ליציבות באזור"
איתמר לוין
סבור שהכרה בפוליגרף תזרז את ההליכים ותעניק סעד אזרחי וענישה פלילית בצורה יעילה יותר    מזכיר שאמינותו היא 80% - הרבה מעבר לדרוש להוכחה אזרחית ויותר מהאמינות של עדי ראייה
עידן יוסף
הצבא אישר את הדיווחים הפלשתינים על עשרות תקיפות נגד מתקנים    נעשה שימוש במטוסים, במסוקים ובתותחים    אבו עוביידה: "מוכנים למלחמה אם צריך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il