X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת הנדל"ן טוענת, שהחשבת לשעבר ומקורבו של המנכ"ל אמיר נחום אמרו שגזלו ממנה מיליונים עבור נחום - ומכחישה את גרסתם
▪  ▪  ▪
נחום. "לא הוא" [צילום: יח"צ]
אורי נחום לא נבדק
לכתב התביעה מצורף דוח של משרד החקירות ויצמן-יער, ובו בין היתר ממצאי בדיקות פוליגרף שנערכו לאושרת מוסינדי ולאליק בלס-גריידי. על-פי הדוח, השניים שיקרו כאשר הכחישו שמעלו בכספי אורתם-סהר. לעומת זאת, לא נערכה בדיקה למנכ"ל אורי נחום, למרות שהשניים טענו שכספי המעילה נותבו אליו, ולמרות שהוא עומד במרכז החקירה של רשות ניירות ערך. לא למותר לציין, שהחקירה הוזמנה בידי אורתם-סהר שאותה ממשיך נחום לנהל.

חברת הנדל"ן אורתם-סהר תובעת 3 מיליון שקל משני עובדים בכירים לשעבר, להם מייחסת רשות ניירות ערך מעילה ב-14 מיליון שקל בכספיה. התביעה, בסך 3 מיליון שקל, הוגשה (28.8.16) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד מי שהייתה חשבת החברה, אושרת מוסינדי, ונגד אליק בלס-גריידי שהיה עוזרו של המנכ"ל אמיר נחום, החשוד העיקרי במעילה בחברה.
בתביעה נאמר כי בלק-גריידי ומוסינדי הכירו את מנגנוניה וחולשותיה של החברה, וניצלו זאת לצורך זיוף המחאות ומשיכת מיליוני שקלים וגזלתם מהחברה. השניים פוטרו בינואר השנה בעקבות גילוי המעילה הנטענת.
עוד נאמר בתביעה כי במסגרת עבודתה כמנהלת חשבונות, עסקה מוסינדי בהנפקת המחאות לספקיה של החברה והכירה את אופן חתימתם של מורשי החתימה. במסגרת תפקידו של גריידי כשליח וכאדמיניסטרטור, הוטל עליו לשלם בבנק ובדואר את חשבונותיה השוטפים של החברה לעיריות ולרשויות. לטענת אורתם-סהר, השניים זייפו מאות המחאות בסכומים שנעו בין 4,000 שקל ל-12,000 שקל, כל פעם שתיים-ארבע המחאות, ונטלו לעצמם את הכסף.
בתביעה, שהוגשה באמצעות עוה"ד איתן שור ושאול מזרחי, נטען, כי בשנים 2015-2014 נטלו השניים מהחברה 5.2 מיליון שקל. אורתם-סהר מייחסת את גילוי המעילה לחשדות שהתעוררו בליבו של נחום, בעקבותיהם נשכר משרד החקירות ויצמן-יער, אשר הוציא בינואר השנה דוח חקירה חד-משמעי.
במסגרת החקירה, אומרת אורתם-סהר, הודו השניים במעילה וטענו שהכספים הועברו לנחום - טענה אותה מכחישה החברה. החברה מצטטת את מוסינדי כמי שאמרה, כי גריידי הורה לה להפיק את ההמחאות ואמר לה שכספי הגזילה מיועדים לנחום, ואולם הודתה, כי מעת לעת שילם לה גריידי תמורת מעשיה. טרם הוגשו כתבי הגנה.

תאריך:  28/08/2016   |   עודכן:  29/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 איתן שור
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
שר הביטחון לשעבר סבל בשנים האחרונות משורה של מחלות    המדינה סירבה לעכב את ההליכים נגדו בשל מצב בריאותו    נראה שגם יתר הנאשמים בפרשה לא יישפטו כעת
אלעזר לוין
שני יזמים פרטיים יקנו מרמ"י מגרשים בני 280-250 מ"ר, וישלמו כ-820 אלף שקל למגרש    יבנו שכונת קוטג'ים טרומיים לאורך שדרה מרכזית בקרקעות קיבוץ אפק, שסופחו לקריית ביאליק    ישלמו פי שלושה מהערכת השמאי
איתמר לוין
חברת המחשבים וחברת ג'ונסון קונטרולס, המבצעת עבורה מיקור חוץ, פיטרו עובדת בת 59 ושכרו במקומה סטודנטית צעירה    ישלמו פיצוי של 170,000 שקל
איתמר לוין
בית החולים בצפת התרשל בשנת 1991 בטיפול בתינוקת שהייתה במצג עכוז והיא נותרה נכה בידיה    ביקורת על עדותה של הרופאה הבכירה ד"ר שפרה זוהר
אלעזר לוין
ברונפמן-פישר ומגה-אור רכשו מפרטיים 73 דונם ב-42.6 מיליון שקל, וחלק מהמתחם מיועד לבניית הסניף הרביעי של איקאה בארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il