לאחר דיונים ממושכים עם
משרד התחבורה גובשה תוכנית "מהיר לעיר" לסלילת נתיבי תחבורה ציבורית ברחובות אחוזה וירושלים, ובהמשך גם רחוב ויצמן. זאת לנוכח סירוב עיריית רעננה לאוטובוס רב-קיבולת (BRT) שינוע בנתיב ייעודי.
הנתיבים הייעודיים יתחברו לרשת של נתיבי תחבורה ציבורית בכל אזור השרון - הוד השרון, כפר סבא, הרצליה, רמת השרון וכן בגוש-דן, זאת במקום ה-BRT שתוכנן בעבר. באופן זה תינתן עדיפות לתחבורה ציבורית. המיזם שעלותו כ-140 מיליון שקלים ימומן במלואו על-ידי משרד התחבורה.
במסגרת "מהיר לעיר" יסללו נתיבי תחבורה ציבורית בנתיב הימני של כל מסלול נסיעה ברעננה, יחודש רחוב אחוזה וייסלל שביל אופניים לכל אורכו, ישודרגו המדרכות, ייסללו מחדש הכבישים, יוחלפו ריהוט הרחוב ותחנות האוטובוס וינתן דגש מרכזי לשמירה על העצים ושדרוג הגינון שמסביבם.
העבודות הפיזיות יחלו רק לאחר השלמת סלילת כביש 531, אשר צפוי לצמצם את היקף תנועת כלי הרכב העוברת בעיר.
שבילי אופניים שייסללו ברעננה יאפשרו גישה גם לתחנת הרכבת "רעננה מערב", הנמצאת מדרום "לאחוזת בית" ולתחנת הרכבת "רעננה דרום", הנבנית בימים אלו במתחם אמדוקס שבמזרח העיר ויתחברו לשבילים הקיימים והמתוכננים ברעננה ובערים השכנות.