X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השר דרעי הודיע כי הוא מדיח באופן מיידי את ראש מועצת תל מונד, רוני גולן כפי שחשפנו ב-News1, גולן הציג קורות חיים שקריים לבוחריו וכשל בניהול ענייני המועצה שבראשה הוא עומד משנת 2013
▪  ▪  ▪
גולן. כשל בניהול המועצה ופוטר [צילום: איציק וולף]
דרעי. קיבל את המלצת המנכ"לית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

המלצה: להדיח ראש מועצת תל מונד
איציק וולף
ועדת הבדיקה המיוחדת שהקים משרד הפנים לבחינת תפקוד ראש המועצה המקומית תל מונד המליצה לשר הפנים להעביר מתפקידיהם את ראש המועצה ואת חברי המועצה ולמנות ועדה מקצועית א-פוליטית * "החשב המלווה - אדם אחד המנסה לעמוד בפרץ, במקום בו נדרש סכר מקצועי ואיתן לטווח ארוך" * "המלצת הוועדה בפניך היא העברת ראש המועצה המקומית תל מונד וחברי המועצה מתפקידם, ומינוי ועדה ממונה"
לרשימה המלאה

   איציק וולף
ראש המועצה הצהיר על תארים ב-NYU; לא נמצא לכך תיעוד

שר הפנים, אריה דרעי, החליט להדיח את ראש מועצת תל מונד, רוני גולן, מתפקידו. דרעי קיבל את ההחלטה תוך שהוא מקבל את המלצת מנכ"לית משרדו, אורנה הוזמן בכור, אשר ערכה לגולן שימוע לאחר שוועדת בדיקה שהקים משרד הפנים המליצה פה אחד על הדחת גולן מן התפקיד.
כפי שחשפנו ב-News1, ראש מועצת תל מונד נבחר לתפקידו לאחר שהציג לבוחריו קורות חיים מסולפים שלפיהם הוא מחזיק בתארים מתקדמים במשפטים ובמינהל עסקים מאוניברסיטת ניו-יורק, בעוד שבפועל לא השלים לימודי תואר ראשון כלשהם. מלבד זאת חשפנו כיצד ניפח גולן את דיווחי הוצאות הבחירות שהגיש למבקר המדינה וכלל בהם הוצאות בעשרות אלפי שקלים על מוצרי מזון ומוצרי חשמל שרכש לביתו.
גולן נחקר במשטרה בחשדות לקבלת דבר במרמה, למרמה והפרת אמונים. חקירתו הראשונה הסתיימה כבר בנובמבר 2015 והתיק שלו הועבר לפרקליטות. אולם בחודשים האחרונים הוחזר התיק מן הפרקליטות אל המשטרה לצורך השלמת חקירה.
מלבד כל זאת, כשל גולן בניהול ענייני המועצה המקומית תל מונד, הביא את המועצה למצב שבו המליצה מליאת המועצה על הדחתו. המועצה, בראשותו, פוזרה על-ידי משרד הפנים בסוף חודש יוני האחרון לאחר שגולן כשל להעביר את התקציב השנתי. בהודעת משרד הפנים נכתב כי החלטת השר דרעי התקבלה לאחר שמועצת תל מונד לא תפקדה במשל חודשים ארוכים, דבר שבא לידי ביטוי באי אישור תקציב המועצה לשנת 2016.
"אני רוצה להודות לראש המועצה המקומית תל מונד, רוני גולן, על עבודתו למען המועצה ותושביה. אולם לאור אי-אישור התקציב ופיזור המועצה בעקבות כך, אפעל להקמת ועדה ממונה. זאת, בכדי לאפשר תפקוד תקין של המועצה", דברי השר דרעי.
ממשרד הפנים נמסר ל-News1 כי טרם הוחלט על זהות האדם שימונה לראש הוועדה הקרואה בתל מונד. עם זאת, נודע כי אחד השמות שעומדים על הפרק הוא שמו של אריק ברמי, מנכ"ל הליכוד לשעבר שהיה בעבר יו"ר הוועדה הקרואה של טייבה.

קורות חיים מזויפים,
הזנחה ניכרת ברחובות

במהלך השנתיים האחרונות חשפנו פעם אחר פעם את מעלליו של רוני גולן. פרסמנו את ההצהרות הכוזבות שהגיש לחברת קריסטל מוצרי צריכה שהעסיקה אותו אודות התארים האקדמיים שבהם הוא כביכול מחזיק, הצהרות שהובילו לדיווחים על-אודות התארים הללו שהוגשו לבורסה.
ב-News1 פירטנו כיצד הגיש גולן למבקר המדינה דיווחים הכוזבים של גולן על הוצאות הבחירות המנופחות - דיווחים שכללו הוצאות של קניות בסופרמרקטים בסכום מצטבר של כ-12,000 שקל, קניית בר מים, מכונת אספרסו, מחשב ומוצרים נלווים ומערכת הגברה. חלק מן המוצרים הללו הועברו על-ידי גולן רק לאחרונה לידי פעילי המטה שלו לשעבר, בעקבות צו שהוצא בבית המשפט לאחר שהללו הגישו נגדו תביעה בבית המשפט בנתניה.
עוד פרסמנו כיצד גולן, שהתחיל במהלך כהונתו לימודי תואר ראשון במכללת בית ברל, מינה לתפקיד מנהל מחלקה במועצה את אחד מן המרצים שלו. המכרז שבו זכה המרצה נערך ונסגר בזמן שבו למד בפועל אצל אותו מרצה ומבלי שגולן טרח להודיע לחברי ועדת המכרזים על הקשר שיש בינו לבין המרצה. לאחר חודשים ספורים התפטר אותו מרצה מתפקידו במועצה.
כהונתו של גולן במועצה המקומית תל מונד התאפיינה בהזנחה ניכרת של חזות המועצה. תושבים רבים מחו על העזובה ועל ההזנחה. גולן, מצידו, ניסה למנוע את מחאת התושבים ואף החל לסנן את הנכנסים אל ישיבות מועצת תל מונד, תוך שהוא מציב בפתח בניין המועצה שומרים בשכר שקיבלו רשימה שמית של אזרחים שאסור לאפשר להם להיכנס לאולם מליאת המועצה.
בינואר האחרון הגישו פעילי המטה לשעבר של גולן תביעה אזרחית נגדו בסך של 400 אלף שקלים. הם תובעים מגולן ומאשתו פיצוי על הפגיעה באוטונומיה שלהם וצירוף תביעת החזר הוצאות על שעות הפעילות שתרמו לו במהלך קמפיין בחירתו לראש המועצה. במסגרת ההליך המשפטי הזה הודה גולן לראשונה כי לא סיים את לימודיו האקדמיים. הוא טען בפני בית המשפט כי למרות זאת, הוא רשאי להציג את עצמו כמשפטן משום שלמד באופן חלקי לימודי משפטים.

תאריך:  04/09/2016   |   עודכן:  04/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראש מועצת תל מונד הודח מתפקידו
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
דב צור
עובד עירייה  |  4/09/16 18:29
 
- דב צור
חרד  |  4/09/16 19:27
2
דב צור
סיפור שוחד  |  4/09/16 22:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
איציק וולף
ד"ר ג'קי זבולון היה מרצה של ראש המועצה המקומית תל מונד בלימודיו לתואר בבית ברל    בעת שראש המועצה למד אצל זבולון ניגש המרצה למכרז ניהול במועצה בתל מונד וזכה בו על-אף שלכאורה אינו עומד בתנאי הסף
איציק וולף
ראש המועצה המקומית תל מונד, רוני גולן, דיווח למבקר המדינה על קניות בסופרמרקטים בסכום מצטבר של כ-12,000 שקל, על קניית בר מים, על קניית מכונת אספרסו ועל הוצאות רבות אחרות שעשה לצרכיו הפרטיים כעל הוצאות שנעשו לטובת מטה הבחירות    פעילי המטה מכחישים ומאשימים את גולן כי ביצע את הרכישות מכספי סיעת התקווה שבראשה עמד וכי לא דיווח על תרומות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il