X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר האוצר חתם בתיאום עם יו"ר ההסתדרות, על פנייה לשר העבודה והרווחה חיים כץ להחלת צו הרחבה לעובדים הסוציאליים המועסקים במכרזי המדינה
▪  ▪  ▪
משה כחלון, אבי ניסנקורן [צילום: דוברות ההסתדרות]

בשנה שעברה שר האוצר, משה כחלון, ויו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, סיכמו על מתווה רב שנתי למעבר להעסקה ישירה של עובדים במיקור חוץ ו"כתף אל כתף" לשירות המדינה והרשויות המקומיות ולשיפור תנאי השכר של העובדים ברף הכנסה נמוך. בהמשך להסכם שנחתם, התקיימו בימים האחרונים מספר רב של דיונים בין נציגי משרדי האוצר והבריאות לבין נציגי ההסתדרות במטרה להאיץ את קצב יישום ההסכם.
בהתאם לכך סוכמו היעדים הבאים:
  • קליטת הפעימה הראשונה של עובדי בוקר של תאגידי הבריאות בבתי חולים ממשלתיים. כך, עד תום שנת 2016 תבוצע קליטה של העובדים בתאגידי הבריאות במקצועות האחיות, העובדים הסוציאליים, עובדי הדימות והרנטגן, המעבדות הרפואיות ועובדים פרא רפואיים, להעסקה ישירה בבתי החולים הממשלתיים .
  • עובדי ניקיון בבתי חולים ממשלתיים - במטרה לאפשר את השלמת קליטתם של עובדי הניקיון להעסקה ישירה בבתי החולים הממשלתיים, נבחרו בתי החולים - אסף הרופא, פורייה ושער מנשה - להוביל את ביצוע תהליך הקליטה, לצורך הטמעת המודל ביתר בתי החולים. לצד בית החולים איכילוב שהתחייב כי כל עובדי הניקיון בבית החולים יועסקו בהעסקה ישירה..
  • צו הרחבה - בהתאם להסכם עובדי הקבלן מיולי 2015, הגיש שר האוצר בקשה לשר העבודה והרווחה חיים כץ לפרסם צו הרחבה המצמיד את תנאי העובדים הסוציאליים המועסקים בעמותות ובחברות המספקות שירותים למשרדי הממשלה, לתנאים הנהוגים בקרב עובדים סוציאליים בשלטון המקומי.
  • האצת קליטתם של 762 תקני עובדים סוציאליים ברשויות המקומיות להעסקה ישירה, בתיאום עם שר העבודה והרווחה חיים כץ.
מעבר לכך, בשנה האחרונה בוצעו רפורמות משמעותיות בשורה של תחומים ששיפרו את מצב האוכלוסיות המנויות בהסכם. עד כה בוצעו גם הצעדים הבאים:
  • עובדי תוכנית קרב - משכורתם של עובדי תוכנית קרב שופרה בעשרות אחוזים וביטחונם הכלכלי גדל, הודות להעסקתם ברציפות לאורך כל השנה ומניעת פיטורי עובדים בחודשי החופש הגדול ותשלום שכר בחופשות החגים. החל מינואר 2017 יוגדלו תשלומי הפנסיה, קרן ההשתלמות ודמי ההבראה של העובדים, ויעמדו על השיעורים הנהוגים בשירות המדינה.
  • עובדי שמירה בבתי הספר - עובדי השמירה בבתי הספר מועסקים במשך 12 חודשים בשכר מלא, והופסק הנוהג של הפיטורים בחגים ובחודשי הקיץ. בהתאמה מבוצעת פעילות על-מנת לוודא כי הדבר מוחל גם על עובדי הניקיון בבתי הספר.
  • עו"ס ברשויות חלשות - הוקצתה תוספת של 150 עובדים סוציאליים לרשויות חלשות לטובת תגבור שירותי הרווחה.
  • המוקד הטלפוני של שירות התעסוקה - הוקצו תקני כוח האדם והמשאבים הנדרשים לשירות התעסוקה להפעלת מוקד טלפוני על-ידי עובדי מדינה, ובתוכם עובדים שהם אנשים עם מוגבלות.
  • המשך יישום ההסכם - שר האוצר משה כחלון ויו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ימשיכו ויפעלו ליישומו של ההסכם לצמצום תופעת עובדי הקבלן.

תאריך:  07/09/2016   |   עודכן:  07/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עוד סוף השנה ייקלטו עובדי הניקיון בביה"ח
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
להתחיל מקבלני עובדים
אף אחד  |  7/09/16 16:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הקבלן יצחק אמסלם מואשם שנתן שוחד בדמות הבטחה לשכר טירחה של 2 מיליון שקל לעו"ד רועי בר, היועץ המשפטי החיצוני של עיריית ראשל"צ, תמורת הטבות לפרויקטים שהקים בעיר
עומרי כהן
בעל השליטה באי.די.בי כינס מסיבת עיתונאים לציון 4 שנים להשקעתו בישראל    "אנחנו כאן לעוד הרבה מאוד שנים, לא באנו לכאן למהלך פיננסי קצר אלא לטווח ארוך"
יפעת גדות
משרד החינוך מגבש מאגר של "מנציחי מורשת יהדות מזרח וספרד" - יוצאי ארצות ערב ואירן אשר יגיעו אל בתי הספר ויספרו את סיפוריהם האישיים כפי שהם חוו אותם ברגעי היציאה והגירוש
מירב ארד
כך עולה ממחקר שנערך באוניברסיטת אריאל    הצעירים שהצליחו להשתלב בחברה הם אלה שקיבלו את התרבות הישראלית ככול ישראלי בשילוב עם זיקה רבה לתרבות המוצא-האתיופית
איתמר לוין
הטיל בשנת 2013 עיקול על חשבון בנק בשל חוב נטען משנת 2002    בית הדין לעבודה ביטל את העיקול: המבוטח לא יכול לדעת כיום האם ומה קיבל ומתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il