משעות הבוקר ועד אחר-הצהריים (יום ב', 19.9.16), הגיעו לתחנות הרכבת הרצליה ותל אביב ההגנה כ-25 אלף נוסעים. הנוסעים המשיכו את נסיעתם בכ-300 אוטובוסים שהופעלו ע"י
משרד התחבורה ו
רכבת ישראל. כמעט שלא נרשמו תקלות. כזכור, הופסקה תנועת הרכבות בין הרצליה לתל אביב לצורך עבודות תשתית.
מפקד המחוז במשטרה, ניצב
צ'יקו אדרי, אמר כי לא גודש התנועה היום לא היה חריג במיוחד מאשר יום רגיל. מנכ"ל רכבת ישראל,
בעז צפריר, ציין כי דווקא מי שנסע בתחבורה הציבורית לעומת מי שבחר להגיע לתל אביב ברכבו הפרטי, שנתקע בפקקים. ההפחדות התקשורתיות על גהינום תחבורתי התבררו כמופרכות.
מאות נוסעים עשו שימוש ברכבות המיוחדות שהופעלו מנהריה לבאר שבע במסלול עוקף תל אביב.
הרשות הלאומית לתחבורה ציבורית ורכבת ישראל מתגברות את דרכי ההגעה לנתב"ג מכיוון צפון בתקופת סגירת תחנות הרכבת. בשעות הלילה מופעל שירות הסעיות בשני הכיוונים אחת לשעה, בין תחנת הרכבת הרצליה לנתב"ג, כולל עצירה במסוף סבידור בתל אביב. בשעות היום, החל ממחר, יופעל שירות הסעיות ישיר בין תחנת הרכבת בהרצליה לנתב"ג, פעמיים בשעה בשני הכיוונים.
במסגרת עבודות התשתית שבוצעו היום פורקו מסילות הרכבת צפונית לתחנת ת"א סבידור מרכז, על-מנת להקימן מחדש בתוואי חדש שיאפשר את הארכת רציפי הרכבת והכנת תשתית החשמל לרכבות החשמליות.