X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השופט יובל שדמי: החברה טומנת "גלולת רעל" ללקוחותיה בדמות מכשיר שמתיימר להיות ב"מתנה", אך למעשה קושר אותם אליה למשך שלוש שנים - כמו בימים שלפני התחרות בשוק הסלולר
▪  ▪  ▪
"שיטת מצליח" [צילום: יח"צ]

"ללקוח מוצג מצג לפיו המכשירים ניתנים לו כמתנה, אך מוסתר ממנו שחבילת השירות משתנה ברכיביה, ומושתלות בה 'גלולות רעל' של חיוב משמעותי בגין מכשירי ה'מתנה', חיוב הנמשך לאורך 36 חודשים וקושר את הלקוח לנתבעת, משום שהוא תקף גם כאשר הלקוח עוזב את הנתבעת כספקית שרותי הסלולר שלו".
כך אומר (13.9.16) שופט בית המשפט לתביעות קטנות בנצרת, יובל שדמי, על התנהגותה של חברת פלאפון. הוא מוסיף: "זהו ניסיון ציני ושיטתי של הנתבעת, להשיב את יחסי הלקוחות והנתבעת לימים האפלים בטרם נפתח שוק הסלולר לתחרות אמיתית ובטרם נאסר על חברות הסלולר לקשור את הלקוחות אליהן לתקופה ארוכה".
שדמי חייב את פלאפון לשלם פיצוי לדוגמה בסך 10,000 שקל לליאל בן-חיים, גלית בן-חיים ונתן בן-חיים, אשר חויבו בידי פלאפון לשלם 56 שקל בעד מכשיר סלולרי ורמקול נייד - בעוד שנאמר להם בעת ההתקשרות שישלמו רק שלושה שקלים. המחיר הכולל של החבילה אומנם לא היה שונה מזה שהוצג לבני משפחת בן-חיים, אך הם דרשו לבטל את העסקה בשל ההטעיה.
פלאפון לא ענתה לפניותיהם החוזרות ונשנות של בן-חיים, אומר שדמי, וגם סירבה לבדוק את השיחות המוקלטות עימם כדי להיווכח בצדקת טענותיהם. רק לאחר הגשת התביעה הסכימה פלאפון לבטל את העסקה, ושדמי התבקש להכריע האם מגיע לבן-חיים פיצוי על הטרטורים ועוגמת הנפש שנגרמו להם.
"הנתבעת ניסתה במקרה זה לרקום לתובעים עסקה שתכליתה 'שימור לקוחות', תוך הסתרת פרטי העסקה ומשמעותם ותוך הטעיית התובעים, כשהיא נוקטת בשיטת 'מצליח'", קובע שדמי, ומוסיף שבן-חיים לא היו היחידים שנפלו קורבן להתנהגות זו של פלאפון. הוא מסיים באומרו שהמקרה מצדיק פיצוי של 50,000 שקל, אך הוא מקווה שפלאפון תתעשת בטרם תחויב לשלם רבבות שקלים לכל לקוח שהיא מטעה.

תאריך:  20/09/2016   |   עודכן:  20/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יובל שדמי
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד, עידן יוסף
עידכון המחירים נעשה בעקבות ירידה בעלויות תשומות הפעלת המונית ועידכון מחירי הדלק. הפחתת מחירי הנסיעה במונית עתידה להיכנס לתוקף מיד לאחר החגים
אלעזר לוין
"לא ייתכן שבעלים של שלוש דירות בדימונה ישלם מס, ובעל שתי דירות יוקרה במגדלי אקירוב יהיה פטור מהמס"    קיים שיחה ארוכה על כחלון בנושא זה    הפיקוח על רשות שוק ההון עבר לוועדת הכספים
מחלקה ראשונה
השנה הנושא המוביל - משחקי מדע והמדע שמאחורי המשחק    לילה של פעילות מדע לקהל הרחב - ללא תשלום
יוסי ניסן
בשבועות הקרובים יודיע בנק ישראל על המועד המדויק שבו יתבצע השינוי, ויפרסם את לוח מועדי החלטות הריבית לשנת 2017    השינוי - יישור קו עם ארה"ב והאיחוד האירופי
מחלקה ראשונה
חיל-האוויר עקב אחר כלי הטיס מרגע שהמריא, ומטוס F-16 יירט אותו    צה"ל: "לא נאפשר כל הפרה של המרחב האווירי ונפעל בנחישות נגד כל ניסיון שכזה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il