X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ניר, בעלי משרד הפרסום דה-בריף ובנה של ג'ודי שלום-ניר-מוזס, תבע מיליון שקל בטענה שהופר הסכם לפיו ישווק את פרויקט ספורט הנשים ביהמ"ש: לא היה חוזה; גרסאותיו אינן הגיוניות
▪  ▪  ▪
ניר. סתירות בגירסתו [צילום: מן הטלוויזיה]

משרד הפרסום דה-בריף ניסה לקבל מיליון שקל שלא הגיעו לו בפרויקט "אתנה" לעידוד ספורט נשים. זו המסקנה העולה (15.9.16) מפסק דינה של שופטת בית משפט השלום בתל אביב, אושרי פרוסט-פרנקל. בעלי המשרד הם נמרוד ניר (בנה של ג'ודי שלום-ניר-מוזס), והעבודה בוצעה גם באמצעות חברת ג.קיד שבניהולו של רפי טל.
מכון וינגייט, המפעיל את "אתנה" עבור משרד התרבות והספורט, פרסם באפריל 2012 פנייה לקבלת הצעות לבניית תוכנית אסטרטגית-שיווקית לפרויקט לשנים 2013-2012. דה-בריף זכתה במכרז וטענה, כי הייתה אמורה גם לבצע את הפרסום בפועל בהיקף של 5 מיליון שקל לשנה הראשונה. המשרד טען שהחוזה איתו הופר ותבע פיצוי של מיליון שקל.
פרוסט-פרנקל קבעה, כי כלל לא נחתם חוזה בין דה-בריף לבין מכון וינגייט. אין כל היגיון בטענתם של ניר וטל, כאילו כבר בשלב הזכייה הסתיימה העבודה על המכרז, היא אומרת, שהרי במכרז נקבע במפורש שיש להגיש את התוכנית האסטרטגית חודשיים מאוחר יותר ולקיים פגישות בין אנשי מכון וינגייט לבין אנשי דה-בריף לצורך לימוד הנושא. לא ברור כיצד התיימרו ניר וטל להכין תוכנית שיווקית, מבלי שאושרה להם תוכנית אסטרטגית ובלא שנפגשו עם אנשי המקצוע בתחום הספורט, בו הודו שאין להם הבנה וידע.
המכרז בו זכתה דה-בריף היה בהיקף של 50,000 שקל בלבד לביצוע התוכנית האסטרטגית, ואין בו כל אזכור לתוכנית המשך או להתקשרות המשך - ממשיכה פרוסט-פרנקל. הדברים גם הובהרו לניר בצורה חד-משמעית בידי נציגי מכון וינגייט, אך הוא מעולם לא הציג להם תוכנית אסטרטגית. אין בדל של הוכחה להתקשרות עם דה-בריף מעבר לזכייה במכרז הראשון, ואפילו ניר לא טען שההתקשרות בעל-פה (שעל-פי בית המשפט לא הייתה ולא נבראה) כללה פרטים מהותיים כגון תקופת ההתקשרות, מהות העבודה והתמורה בעדה.
פרוסט-פרנקל ממשיכה ומצביעה על סתירות וחוסר היגיון בעדותו של ניר. הלה נתן שלוש גרסאות בנוגע לזהותו של מי שלטענתו הודיע לו על התקשרות ההמשך, ואף טען שהדבר נמסר לו בעת ההודעה על הזכייה במכרז הראשון. כלומר: לשיטתו של ניר, זכייה במכרז של 50,000 שקל לוותה בעבודה בשווי מיליון שקל - ללא כל מכרז נוסף. "מדובר בטענה בעלמא ותו לא", היא מסכמת.
בסיומו של פסק הדין מצטטת פרוסט-פרנקל, ללא הבעת תמיכה או הסתייגות משלה, את טענותיהם של משרד התרבות והספורט ומכון וינגייט, ולפיהן דה-בריף וג.קיד ניסו לכפות עליהן בעורמה להעסיק אותן כפרסומאית של "אתנה". השתיים רק הכינו ארבע מצגות ברמה נמוכה ביותר, ותמורתן ניסו לקבל מיליון שקל - טענו.
דה-בריף וג.קיד חויבו בתשלום הוצאות בסך 100,000 שקל. את התובעות ייצג עו"ד יוסי כהן, ואת הנתבעים - עוה"ד יובל לוי ושירלי אנגלרד.

תאריך:  21/09/2016   |   עודכן:  21/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
המשטרה עיכבה 13 חשודים נוספים, בהם פעילי מפלגת בל"ד, בחשד למעורבות בעבירות המרמה והזיוף שקשורות למימון האסור שהועבר אל המפלגה    על-פי התפתחות החקירה יובאו החשודים, המצטרפים ל-23 שכבר נעצרו בתחילת השבוע, להארכת מעצר
איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ייפגש היום בפעם ה-17 וככל הנראה גם האחרונה עם נשיא ארצות הברית היוצא, ברק אובמה    "נשיא ארצות הברית יעלה חששות לגבי הפעילות בהתנחלויות"
איציק וולף
רמדאן עוויסי, בת 14 ואחייניתה של מחבלת שחוסלה במעבר אליהו בשנה שעברה, התקרבה באופן חשוד לעבר מעבר כלי הרכב במעבר    היא לא נענתה לקריאות לעצור וליריות באוויר
איתמר לוין
ישלם 35,000 שקל בעקבות רשלנות שבעטייה לא רשם דירה על שמם של הלקוחות במשך 12 שנים    נדחתה תביעת הלקוחות לפיצוי של מאות אלפי שקלים על נזקים שלא הוכחו
איתמר לוין
השופט הרי קירש קיבל גירסה מאוחרת של אישה שהציגה עצמה כבעלת בית בושת, וטענה רק בדיעבד שהועמדה בחזית בידי גבר שאת שמו המלא לא ידעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il