X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הנציג התעקש להתערב בדיון בבית המשפט לתביעות קטנות בראשון לציון, למרות שהחברה כלל לא נתבעה - ולבסוף נאלץ השופט אילן בן-דור להוציאו מהאולם, תוך שהאיש מטיח בו עלבונות
▪  ▪  ▪
טען לעיוות דין [צילום אילוסטרציה]

שופט בית המשפט לתביעות קטנות בראשון לציון, אילן בן-דור, נאלץ (יום ה', 22.9.16) להוציא מהאולם נציג של חברת ביטוח ישיר, שלא הזדהה בשמו, ואשר ניסה להתערב בדיון והתבטא בגסות כלפי השופט.
בן-דור דן בתביעה שהגישה יונית חיים נגד שי לוי, בעקבות תאונת דרכים בין מכוניותיהם. לוי הנתבע בוטח בידי ביטוח ישיר, אך חיים לא תבעה אותה. בתחילת הדיון התיישב נציג החברה - לבוש בטי-שירט, מקועקע ועגיל באוזנו - ליד לוי, אך בן-דור קבע שאין לו מעמד בדיון, לאחר שחיים שבה והבהירה שאינה מעוניינת לתבוע את ביטוח ישיר.
נציג החברה התווכח, טען שבדיון הקודם הפנה בן-דור את חיים "לכיוון מסוים" והרים את קולו: "אבל אדוני יתן לי לסיים משפט!". בן-דור השיב: "אני לא אתן לך, כי כרגע בכלל אין לך מעמד". הוא הורה לנציג שלא לדבר עם לוי, בהסבירו שהדבר ייחשב לייצוג - האסור בתביעות קטנות - והורה לו לשבת בספסלי הקהל. בתשובה לשאלתו של הנציג הבהיר בן-דור, כי אסור לו גם לסייע לנהג בטיפול במסמכים. "חברת הביטוח אמורה לדעת את זה וזה לא אמור להפתיע אותה", העיר בן-דור.
בהמשך הדיון ניגש נציג החברה ללוי ובן-דור העיר שיאלץ להוציא אותו מהאולם. האיש שוב הרים את קולו: "אני מנסה רק לעזור לבית המשפט!". בן-דור שמר על קור רוחו: "שב מאחור, זה יותר טוב גם לך". תוך כדי הדיון התברר, שביטוח ישיר כבר פיצתה את חיים, אך זו לא דיווחה על כך לבית המשפט.
תוך כדי דיון שניהל בן-דור עם הצדדים לאחר מתן פסק הדין, בשאלה מדוע לא התייצב לוי לדיון הקודם, התערב שוב נציג ביטוח ישיר - ובן-דור הורה לו לצאת מהאולם. האיש המשיך להתווכח איתו ושוב הרים את קולו. בן-דור נותר רגוע: "אתה רוצה שאני אגיב לזה? לא, נכון?" - והכניס לפרוטוקול את שהתרחש.
נציג ביטוח ישיר המשיך בצעקותיו גם כאשר עמד ליד הדלת והאשים את בן-דור בעיוות דין. יצוין, כי ביטוח ישיר לא חויבה בתשלום נוסף, ורק לוי חויב לפצות את חיים על אובדן זמנה. בן-דור נמנע מלהזמין את אנשי משמר בתי המשפט, ורק הורה למזכירות להעביר את העתק הפרוטוקול לביטוח ישיר.

תאריך:  23/09/2016   |   עודכן:  23/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שי לוי / Shai Levi
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נציג ביטוח ישיר צעק על השופט וסולק מהאולם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מועצת גדולי התורה של אגו"י קובעת כי היהדות החרדית לא תוכל לשתף פעולה עם הממשלה אם לא יישמר הסטטוס-קוו הקיים מזה עשרות בשנים
אלעזר לוין
דרישתו מתפרשת כהתקפה ישירה על המפקחת על הביטוח    "יש למכור חברות ביטוח ישראליות רק לחברות מערביות הפעילות בנושאי ביטוח"
אלעזר לוין
"אין סיבה שחברות הביטוח לא יתנו הלוואות לקוני דירות"    האם סוכני הביטוח יהיו בעלי ידע פיננסי שיאפשר להם לשווק משכנתאות של חברות ביטוח?
אלעזר לוין
ח"כ מיקי זוהר מגלה: הצעתי לשר האוצר לוותר על הצעת החוק, ובמקומה שני תחליפים - ביטול מס שבח על מכירת דירה שנייה, והפעלת תוכנית חיסכון בריבית 3.6% - צעדים שיגדילו את הצע הדירות ב-20,000    גם ח"כים מסיעות יהדות התורה והבית היהודי מתנגדים
עידן יוסף
אבו מאזן באו"ם: ישראל צריכה להפסיק את הבנייה בהתנחלויות ואת ההוצאות להורג    רוחאני: הפלשתינים המדוכאים נאנקים תחת משטר האפרטהייד הציוני המתפשט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il