X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במסגרת תוכנית כוללת שעלותה נאמדת במאות מיליוני שקלים החלו לפעול 35 קווים בין-עירוניים חדשים בצפון הארץ יישומון תחבורה ציבורית חדש בשפה הערבית
▪  ▪  ▪
קבוצת עפיפי תגדיל את השירות
ישומון בערבית
משרד התחבורה השיק ישומון חדש של כל-קו בגרסה הערבית, המאפשר לקבל מידע על זמני ההגעה של האוטובוסים. היישומון מתבסס על מפה שעל גביה מוצגות תחנות האוטובוס באזור בו מצוי המשתמש. עם בחירת אחת מהתחנות מתאפשר לנוסע לקבל מידע בזמן אמת על מועדי ההגעה של האוטובוסים לתחנה. בנוסף לכך, יכולים הנוסעים לקבל מידע על קו או תחנה ספציפיים גם באמצעות סריקת בר-קוד מהשילוט הסטטי שבתחנה. השקת הקווים החדשים מלווה במסע פרסומי נרחב למגזר.

משרד התחבורה ממשיך להרחיב את שירותי התחבורה הציבורית בישובים הלא-יהודיים. בימים האחרונים החלה קבוצת עפיפי (חברת נתיב אקספרס וחברת נסיעות ותיירות) את פעולתם של עשרות קווי תחבורה ציבורית חדשים בישובים ערביים, דרוזיים ובדואים בצפון הארץ.
במסגרת תוכנית כוללת, שעלותה נאמדת במאות מיליוני שקלים, החלו לפעול 35 קווים בין-עירוניים חדשים.
בין הקווים החדשים: קו ממכללת סכנין למג'ד אל כרום, קו מסכנין למכללת עמק הירדן, מנשית זבדה-נצרת, כעביה זרזיר-חיפה, נצרת-עכו, מרכזית המפרץ- מע'אר, מעיליא-תפן, אזור התעשיה בר-לב-אבו סנאן, מרכזית המפרץ-כפר מנדא, אעבלין-אזור התעשיה כרמיאל, אזור התעשיה צור שלום-כבול וקו אעבלין-עכו.
בנוסף לכך, יחלו לפעול קווי תחבורה ציבורית חדשים בין השאר מירכא לאזור תעשיה בר-לב ומיאנוח-ג'ת לאזור התעשיה ירכא, אבו סנאן-מרכזית המפרץ, מרכזית המפרץ-ירכא, דיר חנה-אזור התעשיה בר-לב, כאבול-מגדל העמק, מגדל העמק-אעבלין וקו מאבו סנאן לתפן.
בנוסף, יתוגברו באופן משמעותי תדירויות של קווים קיימים בין היתר מאבו סנאן לכרמיאל, ירכא-עכו, שפרעם-מרכזית המפרץ וממרכזית המפרץ לאעבלין, לטמרה, לביר אלמכסור ולכאבול. כמו-כן יתוגברו הקווים מאזור התעשיה כרמיאל לטמרה, מחזון לכרמיאל, מאבו סנאן לעכו, מסכנין לשפרעם, דיר חנה-עכו ומעין מאהל לנצרת.
כמו-כן, יוארך מסלולם של עשרות קווים קיימים, בהם: שפרעם-סכנין, כפר יאסיף-נהריה, כרמיאל-אבו סנאן, עכו-אבו סנאן, עכו-כפר יאסיף, אעבלין-כפר יאסיף, עלמה-ריחאניה-צפת והוארך מסלולם של קווים מעין מאהל לכפר כנא ולנצרת.
עד סוף השנה צפויים שינויים נוספים ב-100 קווי תחבורה ציבורית במגזר הערבי, הכוללים כ-35 קווים חדשים, 35 הרחבות של מסלולים קיימים ושיפור משמעותי בתדירות הנסיעה של 30 קווים נוספים, בכל רחבי הארץ.
תוכנית ההשקעות הכללית במגזר הלא יהודי כוללת תוספת של מאות קווי שירות חדשים, הארכת קווים קיימים, שיפור תדירויות שירות והגדלת מספר היעדים אליהם ניתן להגיע בתחבורה הציבורית. במקביל לכך, ממשיך משרד התחבורה לפתח תשתיות וכבישים עירוניים מרכזיים בישובים הלא יהודים.
מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית תא"ל (מיל'), מאיר חן הוסיף כי מדובר בהפעלה של מערך ארצי בהיקף של אשכול שירות חדש שיתרום להגדלה ולהשוואה של רמת השירות לרמת השירות הארצית בתחבורה הציבורית. השנה ובארבע השנים הבאות יתווספו בהדרגתיות מאות קווי אוטובוס לישובים הערביים, תוך תיאום עם הרשויות המקומיות והמפעלים השונים. יתוספו מאות אוטובוסים חדשים ותחנות חדשות ותתוגבר תדירות הנסיעות.
שר התחבורה ישראל כ"ץ אמר כי מדובר בהישג משמעותי במיוחד לאור העובדה כי בחלק מישובים אלה לא הופעלה מעולם תחבורה ציבורית. לדבריו, "הפעלת תחבורה ציבורית במגזר הלא יהודי תאפשר לשלב את הציבור הערבי, הדרוזי והבדואי בחברה הישראלית בצורה שוויונית יותר. כמו-כן, היא תתרום בנוסף להרחבת מעגל התעסוקה של התושבים בישובים אלה ובעיקר של נשים באוכלוסיות שלא נהגו לצאת לעבודה בשל חוסר באמצעי תחבורה זמינים.

תאריך:  25/09/2016   |   עודכן:  06/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עשרות קווים חדשים למגזר הלא-יהודי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
דובר רכבת ישראל הודיע בשבת כי עבודות התשתית הסתיימו מוקדם מהמתוכנן והתנועה בקו הרצליה-תל אביב תתחדש    בקרוב: השבתה נוספת למשך שבועיים
עידן יוסף
סגירה זמנית של תחנות באר שבע מרכז ודימונה תהיה בסוף השבוע בשל עבודות לשיפור התשתיות
עידן יוסף
הרשות לתחבורה ציבורית תבחן הרחבת תחבורה לילית גם לאולמות אירועים, לבתי חולים ולנתב"ג    תישקל הרחבת ימי הפעילות גם לימים א'-ד' והגדלת התדירות
מירב ארד, עידן יוסף
עידכון המחירים נעשה בעקבות ירידה בעלויות תשומות הפעלת המונית ועידכון מחירי הדלק. הפחתת מחירי הנסיעה במונית עתידה להיכנס לתוקף מיד לאחר החגים
עידן יוסף
ממחר: שירות הסעיות ישיר הרצליה-נתב"ג    מנכ"ל הרכבת: באוטובוס מהיר יותר להגיע לתל אביב מאשר ברכב פרטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il