X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך על-פי סקירה לשנת 2015 שערך מרכז מחקר הבריאות הבינלאומי ישראל דורגה במקום הראשון באיכות הציוד והשירותים רונן סולומון: מעל 30 אלף איש מגיעים כל שנה לטיפולים לישראל
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

מדינת ישראל שומרת על המקום השלישי בעולם (כמו בשנת 2015, ו-2014), בענף התיירות הרפואית עם ציון משוכלל של 73.91 - כך עולה מסקירה עדכנת לשנת 2016 שערך מרכז מחקר הבריאות הבינלאומי (IHRC).
במקום הראשון דורגה קנדה עם ציון של 76.62, במקום השני בריטניה עם ציון 74.87, במקום הרביעי סינגפור בציון 73.56, והודו עם ציון 72.10 במקום החמישי.
בניתוח הפרמטרים עליהם התבסס הדירוג, עולה כי מדינת ישראל מוקמה במקום הראשון באיכות הציוד והשירותים בציון 81.6, במקום ה-4 בסביבת היעד בציון 67.56, ובמקום ה-11 עם ציון 72.58 בתעשיית תיירות רפואית.
הנתונים הוצגו בשבוע שעבר בכנס שקיימה האגודה הישראלית לתיירות רפואית שבלשכת המסחר, שעסק בעתיד ענף התיירות הרפואית, בהשתתפות חברי כנסת, רופאים, רוקחים ובתי מרקחת, נציגי קופות חולים, נציגי הסתדרות הרופאים ועוד.
לדברי רונן סולומון, מנהל תחום תיירות רפואית באיגוד לשכות המסחר, "כיום מגיעים לישראל מעל 30,000 איש כל שנה לטיפולים וניתוחים רפואיים מורכבים, ומספר כפול מזה של תיירי מרפא/החלמה שמגיעים בעיקר לים המלח. תיירים רפואיים מגיעים לישראל לא רק ממדינות מזרח אירופה והגוש הסובייטי לשעבר, אלא גם מהרבה מדינות ערב (לרבות מדינות להן אין קשרים דיפלומטיים עם ישראל), מדינות אפריקה, ואפילו מערב אירופה וארה"ב. בקרוב אנו אמורים לראות במדינת ישראל תיירים רפואיים שמגיעים מסין, וכבר הגיעו לישראל מספר משלחות של רופאים סיניים כדי להכיר מקרוב את בתי החולים ורמת הרפואה בישראל. בשנה החולפת יצאו כ-40 מיליון סינים לטיפולים רפואיים בעולם, בהיקף כספי של 50 מיליארד שקלים. אם נשכיל להביא תיירים רפואיים מסין לישראל, הרי שכלכלת המדינה תצמח לאין ערוך."
מרק כצנלסון, יו"ר האגודה הישראלית לתיירות רפואית שבאיגוד לשכות המסחר: "אנחנו לא מתנגדים להסדרה של תחום התיירות הרפואית, להפך, אנחנו בעד. אך צריך לוודא שההסדרה לא תהפוך להכבדה. אסור להגיע למצב שבו לחברות לא תהיה מוטיבציה להמשיך ולפתח תחום כלכלי כה חשוב למדינת ישראל. עדיין קיימת העדפה איכותית לישראל, אך לתייר הרפואי יש אלטרנטיבות במדינות רבות בעולם, שלהן שירותי רפואה מתקדמים כמו ישראל".

דירוג בינלאומי למדינות בענף תיירות רפואית לשנת 2016
דירוג עולמי
מדינה
ציון
1
קנדה
76.62
2
בריטניה
74.84
3
ישראל
73.91
4
סינגפור
73.56
5
הודו
72.10
תאריך:  27/09/2016   |   עודכן:  27/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל במקום ה-3 בעולם בענף תיירות רפואית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הפטור ייכנס לתוקף כבר ב-1 באוקטובר 2016    כתוצאה מכך, יימשך הסבסוד הניתן כיום על-ידי משרד התיירות והתאחדות המלונות למחיר כרטיס טיסה אל עובדה וממנה
מירב ארד
הבהיר: מעדיפים למכור עוף קפוא שנשאר במלאי    על מצב החקלאות אמר: "פאתטי שנתניהו מתפאר בפני העולם בהישגי החקלאות הישראלית ומנגד דורס אותה יום-יום עם החלטותיו"
איתמר לוין
ביהמ"ש: שוישה נהג בחוסר תום לב, הפר חובות מקצועיות ואתיות, ניסה להוציא מלקוחו רבבות שקלים שלא הגיעו לו ולא ניתן לסמוך על אמינותה של עדותו
אלעזר לוין
עסקה יזמית משותפת ראשונה של שתי החברות    ישלמו 101 מיליון שקל, ועוד 25 מיליון שקל לשיפוץ, בעד מלון גראן אטלנטה, ליד אצטדיון ריאל מדריד    חברה בשליטת פתאל תשכור את המלון בחוזה לטווח ארוך, בדמי שכירות של 8.6 עד 9.15 מיליון שקל לשנה
איתמר לוין
יו"ר חברת ההשקעות אזימוטליין, גדעון מורן, והסמנכ"ל עופר איתן מואשמים בניצול מידע פנים על הצעת רכש של חברת זוקו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il