X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דחה את בקשתה לפסול את עצמו מציין: מי שהוצגה כ"מנהלת לשכתו" היא רק אחת מעשרות העובדים במזכירות אומר שמוטב היה שלא תעלה את טענותיה הבוטות
▪  ▪  ▪
אור. הטיחה [צילום: פלאש 90]

נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין, דחה (יום ג', 1.11.16) את בקשתה של ענבל אור לפסול את עצמו מלדון בענייניה. אורנשטיין מינה את עו"ד איתן ארז למנהל מיוחד לנכסיה של אור ולכונס לנכסיהן של החברות שהיו בבעלותה.
בבקשת הפסילה טענה אור, כי נפלה קורבן לקונספירציה לה היו שותפים בנק מזרחי-טפחות, אורנשטיין וארז. היא הטיחה האשמות קשות ביותר בבנק ובארז, ותהתה האם אורנשטיין קיבל שוחד או שהיה נתון לאיומים. את בקשת הפסלות נימקה אור בכך שבתה של מנהלת לשכתו של אורנשטיין, חגית קוסטינר, מועסקת במשרדו של ארז.
אורנשטיין אומר, כי אינו מתייחס לטענות הקשות שהעלתה אור כלפי צדדים אחרים. לדבריו, די היה בשיהוי הכבד בו הוגשה הבקשה כדי לדחות אותה, שכן העובדות הנטענות היו ידועות לאור ולבא כוח דאז כבר לפני חמישה חודשים, אך לא ביקשו את פסילתו. עוד הוא אומר, כי חלק מטענותיה של אור הן בעלות אופי ערעורי, ולכן עליהן להעלותה בערעור על החלטותיו ולא בבקשת פסלות.
לגופם של דברים אומר אורנשטיין, כי קוסטינר כלל אינה מזכירתו האישית, אלא אחת מעשרות העובדים במזכירות מחלקת חדלות הפרעון בבית המשפט המחוזי. אין לו כל היכרות עם בתה, לקוסטינר אין כל השפעה על הדיונים בתיקיפ, ולעיתים אורנשטיין דוחה את בקשותיו של ארז - הוא אומר.
אורנשטיין מוסיף: "שואלת החייבת האם קיבלתי שוחד או שגורמים עבריינים איימו עלי, ובשל כך ניתנו לטענתה החלטות שאינן מצדדות בגישתה. למותר לציין שלא היו דברים מעולם: לא אויימתי ובוודאי שלא קיבלתי טובות הנאה ואין לטענות האמורות כל שחר ובסיס, וטוב היה אם טענות אלו לא היו נטענות".
לדברי אורנשטיין, "החייבת מלינה על יחס בלתי נאות של בית המשפט שלא נתן לה את יומה בבית המשפט ומשכך יש לה חשש כבד למשוא פנים והטיית דין. גם בדברים אלה אין ולא כלום. עיון בהשתלשלות בירור ההליכים בתיק מלמדת על אורך הרוח שגיליתי כלפי החייבת והחברות, שעה שנתתי להן לבקשתן ולפנים משרות הדין ארכות רבות חרף התנגדות הנושים.
"בהקשר זה אדגיש שהחייבת יוצגה על-ידי מספר ניכר של עורכי דין, שהתחלפו חדשים לבקרים, ובאופן חריג מהמקובל. החייבת עתרה פעמים רבות לדחיות דיונים ולמתן ארכות להגשת כתבי טענות וזאת בין היתר לטענתה על-מנת לאפשר לבאי-כוחה החדשים ללמוד את התיק, להיערך לדיונים ולהגיש את כתבי הטענות. חרף התנגדות הנושים ובעל התפקיד לדחיות ולמתן הארכות, סברתי שיש ליתן לחייבת את יומה בבית המשפט ומשכך באתי לקראתה ונעתרתי לבקשות לדחייה ולמתן הארכות חרף התנגדות הנושים.
"...לא ראיתי ממש גם בטענות החייבת באשר לאופן ההתנהלות באולם הדיונים וסבורני שעמדת הכנ"ר והמנהל המיוחד משקפים את המציאות נכוחה. אלה מתקיימים כיאות, תוך שניתנה לחייבת ולבאי-כוחה אפשרות להביא את הדברים לפני בית המשפט במלואם וללא מגבלה. כדרכי, נוהג אני בציבור המתדיינים ככלל ובחייבת בפרט בכבוד, ומאפשר בידם לשטוח את טיעונם בצורה מכובדת. הדבר עולה מהפרוטוקולים של הדיונים ולא הועלתה כל טרוניה על-ידי החייבת או עורכי הדין הרבים שייצגו אותה ואת החברות בדיונים שהתקיימו, כמות שהיה מצופה אילו היה ממש בטענתה".

תאריך:  01/11/2016   |   עודכן:  01/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אורנשטיין ימשיך לדון בתיק אור
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לפחות בעניין בנק מזרחי, היה רא
כיפה בלב עדיפה  |  1/11/16 17:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת ענבל אור
שירות גלובס
טוענת כי השופט "שיתף פעולה עם נוכלים" וכי "בוצע נגדי נוהל חניבעל"    המפרק עו"ד ארז: "לא נתקלתי מימיי במסמך כה מביש"
אלעזר לוין
News1 חשף ב-4 באפריל שיזמת הנדל"ן לשעבר חשודה בזיוף מסמך של יו-בנק על סך 28 מיליון שקל    "המשטרה מצאה מסמכים מזויפים באייפון שלה"    זייפה תאריך על המחאה
אלעזר לוין
תם לפי שעה הפרק המשפטי שלה    עתה מתחיל פרק לא נעים: חקירות, תשלומים חודשיים, דוח חודשי על נכסיה וחובותיה, איסור יציאה מהארץ, חיפוש דירה    היתרון: הוקפאו הליכי ההוצאה לפועל נגדה, על חובות של 40 מיליון שקל
איתמר לוין
החובות: 240 מיליון שקל    אור עצמה תיכנס להליך של כינוס נכסים    אורנשטיין: אין שום משקיע באופק, אור אינה ראויה לאמון, כספי הפרויקטים עורבבו זה בזה
שלומית צור
כך אמרה יזמית הנדל"ן באסיפת הנושים שיזמה, במטרה להגיע להסדר מחוץ לבית המשפט    היום התברר כי אור הציגה לביהמ"ש צ'ק מבוטל כבטוחה להצעת ההסדר
רשימות נוספות
למכירה: הג'יפ של ענבל אור   /  אלעזר לוין
אור תפנה את הפנטהאוז  /  איתמר לוין
אור תפנה את הפנטהאוז  /  איתמר לוין
הם כל כך דומים, היזמים שכשלו  /  אלעזר לוין
רוכשים בע"מ  /  עו"ד מורן ליברמן-איצקוביץ
אורבנקורפ וענבל אור  /  יעקב שטרכר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il