X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעקבות בדיקת פיצוץ כריות האוויר יצרני הרכב וכריות האוויר החליטו להרחיב את הבדיקות לכלי רכב נוספים דגם טויוטה קורולה משנים 2004-2001 בשלב הראשון יזומנו להחלפת כרית האוויר בצד הנהג כ-500 כלי רכב
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

צוות בדיקה מקצועי, המשותף למשרד התחבורה, למשטרת ישראל וליבואנית טויוטה "יוניון מוטורס" שבחן לעומק אירועי פיצוץ של כרית אוויר, בארבעה כלי רכב מדגם טויוטה קורולה, מודל 2003 מצא כשל באחד החומרים בליבת כרית האוויר, בסדרת הייצור של הכריות, בחלק מכלי הרכב.
צוות הבדיקה שהוקם בעקבות פניית המשטרה התבקש לקבוע האם כרית האוויר בצד הנהג היא למעשה הגורם שהוביל לפגיעות בנהגים, בארבע תאונות שאירעו בעבר. מדובר בכלי רכב מדגם טויוטה קורולה שמועד ייצורם הוא סוף שנת 2002 ונרשמו לתנועה בסוף שנת 2003.
מבדיקה שנערכה לכריות שפורקו מכלי הרכב בישראל מאותה סדרת ייצור התברר, כי במקרה אחד מנגנון הניפוח של כרית האוויר בצד הנהג לא פעל כמצופה עקב לחץ גבוה מהמקובל בכרית האוויר.
צוות הבדיקה גילה כי כלי הרכב שהיו מעורבים בתאונות אלה יוצרו במהלך ארבעה ימים של חודש אוקטובר 2002. יצרן כלי הרכב איתר את כל כלי הרכב שיוצרו במהלך ימים אלה, בסיוע משרד התחבורה ובעליהם זומנו להחלפה של כרית האוויר בצד הנהג.
יצרני הרכב וכריות האוויר החליטו להרחיב את הבדיקות לכלי רכב נוספים מדגם טויוטה קורולה, משנים 2004-2001, במטרה לקבוע באופן מדויק האם יש צורך להמשיך את החקירה ואת בדיקת הגורם המרכזי לכשל בכרית האוויר. להערכת משרד התחבורה, מדובר בשלב הראשון כ-500 כלי רכב שיזומנו לתיקון לצורך החלפת כרית האוויר בצד הנהג. בהתאם לתוצאות יוחלט האם יש צורך בהרחבת מעגל כלי הרכב שיבדקו.
הודעות זימון למוסך לבעלי רכב אלה יישלחו בימים הקרובים על-ידי חברת יוניון מוטורס ומשרד התחבורה. במקביל, יפורסמו הודעות באתר משרד התחבורה וחברת יוניון מוטורס. נציגי משרד, התחבורה בשיתוף משטרת ישראל וחברת יוניון מוטורס עדכנו את המעורבים בתאונות ובני משפחותיהם בדבר ממצאי החקירה.
מנהל אגף הרכב במשרד התחבורה, משה ויצמן, אמר כי הבדיקה תימשך בשבועות הקרובים. ויצמן הביע הערכה למשטרת ישראל, ליצרן הרכב ויצרן כריות האוויר שפעלו במהירות ובנחישות, במטרה להגיע לחקר מעמיק של נסיבות התאונות והחליטו על צעדים שיצמצמו את הסיכונים לבעלי הרכב.

תאריך:  06/10/2016   |   עודכן:  06/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משרד התחבורה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כשל נמצא בכריות האוויר של קורולה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תפנה 132 דירות ישנות בשכונת נוה ישראל בהרצליה, ותבנה על המגרשים 500 דירות במגדלים, ועוד שטחי מסחר    הדיירים העדיפו את הצעתה, שהייתה הטובה ביותר
יפעת גדות
מרכז המבקרים מציג בפני קהל המבקרים את נושא הספנות, הלוגיסטיקה והשינוע הימי בצורה פשוטה ידידותית ומעניינת באמצעים שונים דוגמת סרט פנוראמי מרגש
יפעת גדות
אדם קשיש? חולה? אישה שעוברת טיפולי פוריות? התייבשות? פגיעה בתפקוד כליות? מה אוכלים לקראת הצום ובסופו? במד"א נערכים בכוחות מתוגברים לקראת צום יום הכיפורים ומגישים לציבור את המדריך המלא לצום בטוח    אז איך לצלוח את הצום נכון ואיך שומרים על רוכבי האופניים והולכי הרגל?
אלעזר לוין
דירה קטנה יותר בעיר הושכרה ב-3,000 שקל לחודש
יפעת גדות
זו השנה ה-12 שבה תיערך התרמת הדם המסורתית בערב יום כיפור בזכרון יעקב    ההתרמה תיערך בבר "ההוביט" שבמדרחוב, בניידות מד"א שיוצבו בשכונת השמורה ובדרך שרה ו'מול זיכרון' בכביש 4    במהלך היום צפויים להיתרם מאות מנות דם כמיטב המסורת במקום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il