X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מחבל ירה מתוך רכב לעבר תחנת הרכבת הקלה שמונה פצועים בפיגוע - אישה ושוטר מתו מפצעיהם המחבל חוסל לאחר מרדף בקבוק תבערה הושלך לעבר רכב ישראלי סמוך לתקוע
▪  ▪  ▪
חיסול המחבל בשייח' ג'ראח
רגעי חיסול המחבל

אישה ושוטר יס"מ נרצחו (יום א', 9.10.16) בפיגוע ירי שאירע באזור גבעת התחמושת בירושלים. המחבל שביצע את פיגוע הירי הוא תושב שכונת סילוואן שבמזרח ירושלים בן 39. הוא חוסל לאחר מרדף.
לאחר הירי נמלט המחבל מן המקום ברכב, אך בהמשך הכביש החל צוות יס"מ רכוב על אופנועים לרדוף אחרי המחבל ואחרי רכבו. המחבל החל לירות לעבר שוטרי היס"מ ובחילופי הירי שאירעו במקום, סמוך לכניסה לשייח' ג'ראח, חוסל המחבל.
כוחות של מגן דוד אדום הגיעו אל זירת הפיגוע והחלו בפינוי עשרה פצועים מזירת הירי. בין הפצועים שפונו היו חמישה נפגעי ירי, שתי נפגעות מתאונה שנגרמה כתוצאה מהפיגוע ושלושה נפגעי חרדה. שניים מפצועי הירי - אישה כבת 60 וגבר כבן 30 נפצעו אנוש ומאוחר יותר מתו מפצעיהם.
שלושה פצועים נוספים - אישה כבת 50 עם פצע ירי בפלג גופה העליון, גבר בן 68 עם פצע ירי בגפיים וגבר כבן 30 עם פצעי ירי בגפיים - נפצעו בינוני. שתי נשים נפצעו קל לאחר שנפגעו מרכבו של המחבל.
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קיבל הודעה על הפיגוע עם כניסתו לישיבת הממשלה השבועית. הוא שיבח את הפעילות המהירה של כוחות הביטחון. "הייתה פעולה מהירה מאוד, נחושה מאוד של שוטרי משטרת ישראל שדלקו אחר המחבל וחיסלו אותו", אמר.
ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, הגיע אל זירת הפיגוע ואמר כי מדובר בעדות נוספת לטרור האכזרי וחסר הרחמים שפוגע באזרחים תמימים ומנסה לשבש את שגרת חיינו ולפגוע בנו. "לא ניכנע ונמשיך לקיים את שגרת חיינו תוך מלחמה חסרת פשרות בטרור ובהסתה הפרועה. אני משבח את כוחות הביטחון שפעלו מיד, יצרו מגע ונטרלו את המחבל ומבקש לחזק אותם בעבודת הקודש שהם עושים במהלך כל השנה ובמיוחד כעת בתקופת החגים. אני מבקש מהציבור לגלות אחדות, עוצמה ונחישות במלחמה כנגד טרור המפגעים הבודדים ולהמשיך בשגרת החיים במהלך חגי תשרי תוך ערנות מקסימלית ואחריות", אמר.
ארגון חמאס הגיב על פיגוע הירי בירושלים וטען כי מדובר ב'מעשה גבורה'. "הפעולה בירושלים היא מעשה גבורה הרואי ותגובה טבעית לפשעי הכיבוש", אמר דובר הארגון.
בשעות הבוקר השליכו מחבלים פלשתינים בקבוק תבערה לעבר רכב ישראלי שנסע סמוך ליישוב תקוע שבמזרח גוש-עציון. נוסעת אחת שהייתה ברכב הוגדרה נפגעת חרדה ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

תאריך:  09/10/2016   |   עודכן:  09/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שני נרצחים בפיגוע ירי בי-ם
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מזרח תיכון חדש...עלק שמאלנים
ישראל898  |  9/10/16 11:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביהמ"ש: חברת הביטוח והסוכן אלי ארליך ניסו להתחמק מתשלום פיצוי של 20,000 שקל, תוך העלאת טענות בלתי רלוונטיות וכאלו שלא הוכחו
איתמר לוין
עדנה סיגורה תשלם לכחל גרעין 25,000 שקל לאחר שנכנסה לדירתה ללא הזמנה ופתחה את הדואר שהגיע אליה    גרעין תשלם למדינה 1,000 שקל בשל סיכומים כפולים מהאורך שנקבע
איתמר לוין
הפקחים רשמות לגד ורשטקל 200 דוחות תוך התעלמות מתו הנכה שעל רכבו, ולמרות שבית המשפט קבע כבר ב-2008 שהדוחות אינם כדין והעירייה עצמה ביטלה חלק מהם
אביתר בן-צדף
כנראה, התנגשה בגוררת, כשיצאה מהנמל הצבאי מאיפורט בפלורידה, וסבלה מדליפה קלה של מי ים
איציק וולף
תקלה במדחס בחדר המכונות של המפעל, הנמצא בקיבוץ לוחמי הגטאות, גרמה לדליפת אמוניה    תושבי הקיבוץ הונחו להסתגר בבתים    לאחר מספר שעות השתלטו הכוחות על הדליפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il