X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יכלול מערכות לתחזוקת קרונות קיימים שעברו הסבה לפעילות עם קטרים חשמליים, ומערכות לתחזוקת קרונועים חשמליים - הפועלים ללא קטר בהינע חשמלי
▪  ▪  ▪
מתחם לוד - מוסך ייעודי לתחזוקת נייד [הדמיה: ברחנא אדריכלים ובוני ערים בע"מ]

רכבת ישראל ממשיכה בהיערכות מערכתית נרחבת לקראת המעבר להפעלת רכבות חשמליות. במסגרת זו, תפרסם חברת הרכבת מכרז להקמת מוסך תחזוקת רכבות חשמליות - קטרים, קרונות וקרונועים.
מדובר במכרז ראשון מסוגו בישראל, שמטרתו לספק מענה לתחזוקת רכבות חשמליות הצפויות להשתלב במערך הרכבות של רכבת ישראל ולהחליף את רכבות הדיזל הקיימות. זאת בנוסף למוסך לתחזוקת קטרים חשמליים שנמצא כבר בביצוע.
המכרז מתייחס למוסך חדיש שיוקם במרכזו של מתחם תחזוקת הרכבות בעיר לוד, וימוקם בין שני מוסכים פעילים, על שטח של כ-9,300 מ"ר. זמן ביצוע המיזם יעמוד על כ-20 חודשים.
המוסך החדש יכלול מערכות לתחזוקת קרונות קיימים שעברו הסבה לפעילות עם קטרים חשמליים, ומערכות לתחזוקת קרונועים חשמליים - הפועלים ללא קטר בהינע חשמלי.
עד כה פעלה רכבת ישראל לקידום מיזם החשמולת, במספר מישורים:
  • הסתיים מכרז לרכש קטרים חשמליים וראשוני הקטרים החשמליים החדשים, מתוצרת בומברדיה צפויים להגיע לרכבת ישראל באמצע השנה הבאה.
  • מכרז הקרונועים החשמליים מתנהל בימים אלו והוא כולל רכש של כ-330 קרונועים, המכילים עד כ-1,700 מקומות ישיבה. הקרונועים הראשונים מתוכננים להגיע ארצה בסוף שנת 2019.
  • החברה הבינ"ל-ספרדית SEMI מקימה את מערכת תשתיות החשמול לאורך מסילות הרכבת, בעבודה הכוללת הקמת תחנות השנאה ועמודי הולכה עיליים לאורך 420 ק"מ. הקו הראשון שייפתח בהינע חשמלי הוא קו תל אביב-ירושלים בסוף הרבעון הראשון של שנת 2018.
בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "חברת רכבת ישראל נערכת לעידן החשמל, הצפוי לשנות כליל את פניה של החברה ולשפר את השירות שהיא מספקת ללקוחותיה. המעבר לשיטת הפעלה של רכבת חשמלית, הוא הגורם המרכזי ביכולת העתידית של הרכבת להמשיך לצמוח ולהגיע ליעדים חדשים".

תאריך:  09/10/2016   |   עודכן:  09/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכרז: מוסך ישראלי לרכבות חשמליות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
אליאס עצמון
משרד התחבורה לא סופר באופן שיטתי את נוסעי מוניות השרות, אף שסקרים מקצועיים מטעמו מראים את אהדת הציבור לענף
עידן יוסף
בארגון 'תחבורה בדרך שלנו' מאשימים: "התנהלותו של יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, היא שערורייתית ופופוליסטית ומביאה לכך שפקידי המדינה יהיו אחראים להתנהלות הפיננסית הכושלת של אגד"
עידן יוסף
בשלב הבא תיתכן הרחבה ליתר הישובים בארץ    ח"כ חנין: "צעד חשוב לעבר מרחב שוויוני יותר, שמכבד את כל מי שחי כאן"
מירב ארד
ברקע לסכסוך: חשש ממשי לפגיעה באיתנותה הפיננסית של אגד לנוכח הודעתה על סירוב המדינה להגדיל את הסובסידיה לאגד    אגד: אין ביכולתנו לחתום על הסכם קיבוצי חדש
עידן יוסף
ברכבת ישראל חל גידול של 15.2%    הגידול במספר הנוסעים בתחבורה הציבורית חוסך למשק מאות מיליוני שקלים מדי שנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il