X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חיים קליר - המציג עצמו כאחד המובילים בתביעות נזיקין - החתים לקוח בן 75 על הסכם המעניק לו 25% מכל סכום שייפסק לטובתו, כולל מהסכום שייפסק כשכר טירחה ביהמ"ש סירב לפעול לפי ההסכם
▪  ▪  ▪
קליר. "חורג מהמקובל"

עו"ד חיים קליר החתים לקוח קשיש על הסכם שכר טירחה, המבטיח לו 25% מהסכום שייפסק לטובתו - כולל מהסכום שייפסק כשכר טירחה. סגן נשיא בית משפט השלום בתל אביב, רמי חיימוביץ', סירב (25.9.16) לפעול לפי ההסכם ופסק למשרדו של קליר סכום נמוך יותר.
קליר הוא עורך דין בולט בתחום הביטוח, ובין היתר כותב בקביעות ב-ynet ויוצא נגד חברות הביטוח. על-פי האתר של משרדו, זהו "משרד עורכי הדין הגדול בישראל בייצוג מבוטחים ונפגעים בתחום דיני הביטוח והנזיקין". בדף הבית של המשרד נאמר עוד, כי האתר מוקדש לתובעים "אשר השליכו את יהבם על חברות הביטוח, המוסדות המטפלים והרשויות, ובבוא יום צרה, גילו כי אלה הפנו להם עורף".
קליר אישית חתם בספטמבר 2013 על ההסכם עם רחמים שהינו, שהיה אז בן 75, לייצגו בתביעת נזיקין נגד רשת רמי לוי. שהינו עבד כבודק חשבוניות בסניף הרשת בבני ברק, נפגע קשות בברכו מאחת העגלות ונותר נכה בשיעור של 18%.
ההסכם קובע, כי שהינו ישלם לקליר 25% בתוספת מע"מ מכל סכום שייפסק לטובתו - בעוד הסכום המקובל בתביעות נזיקין הוא 20% בתוספת מע"מ. "אנו מבקשים להבהיר", הוסיף קליר, "כי הבסיס לחישוב שכר הטרחה, יכלול גם את הסכום שישולם לך כשכר טירחת עורך דין". כלומר: שהינו ישלם שכר טירחה על שכר טירחה. את שהינו ייצג בפועל עו"ד גיא שחק.
חיימוביץ' קיבל את תביעתו של שהינו לאחר שקבע, שרשת רמי לוי הייתה יכולה לצפות שהוא ייפגע אך לא פעלה למנוע זאת. לדבריו, מיקומו של שהינו על כסא נמוך באמצע מסלול היציאה מהחנות, הגביר את הסכנה שייפגע - והראיה שלאחר מקרה זה, הועברו הבודקים לכסא גבוה הממוקם בשולי המסלול. לצד זאת דחה חיימוביץ את טענתו של שהינו, לפיה היה על הרשת לגדר את מקום הישיבה שלו, באומרו שמדובר בדרישה בלתי סבירה מבחינה תכנונית וכספית, שדווקא הייתה מעלה את הסיכון לפגיעות.
חיימוביץ' פסק לשהינו פיצוי של 290,000 שקל נטו (לאחר ניכוי תשלומי הביטוח הלאומי). בבואו לפסוק את שכר הטרחה אומר חיימוביץ, כי ההסכם "חורג מהמקובל בתביעות מסוג זה... וזאת אף מבלי שנדרשתי להוראת ההסכם שבה חויב התובע לשלם שכר טירחה גם על שכר הטרחה שנפסק". חיימוביץ קבע, כי שהינו יקבל שכר טירחה בסך 68,000 שקל - שהם 20% בתוספת מע"מ - והוצאות בסך 10,000 שקל. את רמי לוי וחברת הביטוח הראל ייצג עו"ד אסף רוטשטיין.

תאריך:  13/10/2016   |   עודכן:  13/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסכם שכ"ט חריג של עו"ד קליר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
דמגוגיה עיתונאית.
bkain@zahav.net.il  |  13/10/16 13:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
שלושה עיתונים - ובהם ניו-יורק טיימס - מפרסמים טענות על תקיפות שאירעו לפני שנים רבות; באף אחד מן המקרים לא הוגשה תלונה למשטרה    טראמפ מכחיש בתוקף ומאשים את ניו-יורק טיימס - התומך בקלינטון - ב"רצח אופי מתואם ומסוכן"
איציק וולף
המיליארדר הישראלי-אמריקני, מתורמיה הגדולים של קלינטון, ייעץ לה לבדל עצמה מאובמה מבלי למתוח עליו ביקורת בכל הנוגע לישראל    הצביע על היחלשות של 11% בתמיכת יהודי ארה"ב במפלגה הדמוקרטית בין 1992 ל-2012
איציק וולף
הבולשת הפדרלית האמריקנית בודקת האם אזרח ירדני בן 28 ריסק בכוונה מטוס קל שהטיס לתוך רחוב הומה אדם כפעולת טרור
עידן יוסף
שני מילואימניקים שנקלעו לרמאללה נרצחו באכזריות בידי אספסוף פלשתיני
איציק וולף
נעה גרינפילד, ששני ילדיה נהרגו בתאונה קשה בערב יום כיפור, עברה ניתוח מורכב ומוצלח    ארונות ילדיה יגיעו לישראל מחר    אב המשפחה הודה לישראלים שהופיעו בכל מקום, בכל מהלך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il