X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טוען שהכנסת היא שצריכה לפרש את חוקיה במקרה של חוסר בהירות מציע להתקדם ל"שלום כלכלי" עם הפלשתינים קורא להידבר עם החרדים בנושאי לימודי הליבה ולהימנע מכפייה
▪  ▪  ▪
אריאל. אין אליטה בשיפוט [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

בית המשפט העליון אינו צריך לדון במדיניות הממשלה, ואם יש חוסר בהירות בנוגע לחוק - פרשנותו צריכה להינתן בידי הכנסת ולא בידי בג"ץ. כך אומר שר החקלאות, אורי אריאל, בראיון ל"עורך הדין", בטאון לשכת עורכי הדין.
"אין מצב שהכל שפיט", אומר אריאל. "אפילו שופטי בית המשפט העליון בעצמם לא חושבים שהכל שפיט. הם חושבים שהרבה מאוד נושאים שפיטים, אבל לכל אחד מהם יש קו אדום. כל מה שקשור למדיניות לא צריך להידון אצלם. כשהכנסת מחוקקת חוקים ומשהו לא ברור לה, היא אולי צריכה לתת את הפרשנות, אבל כל מה שקשור למדיניות זה רק בידי המחוקקים. זה צריך להיות קו ברור. לפעמים, לדעתי, יש חריגה".
לצד זאת, דוחה אריאל - שהיה חבר בוועדה לבחירת שופטים - את הטענה כאילו נבחרים שופטים המשתייכים לאליטה מסוימת. "הבעיה שלנו בוועדה הייתה שהיו המון מועמדים מצוינים ולא מספיק מקומות. זה לא שבחרנו בכוונה תחילה מאליטה מסוימת, ממש לא. היו לנו מועמדים מכל המינים, למעט אולי ממגזר העולים החדשים, אבל איש לא אמר ולא אומר שאין בעיה. אני יכול לומר לך שכל האנשים שהיו מעורב בבחירתם הם אנשים ראויים בכל קנה מידה".
בנושא המדיני מציע אריאל (הבית היהודי) להתקדם בכיוון של מה שהוא מכנה "שלום כלכלי": לדאוג לפלשתינים למים, חשמל, ביוב, גז וכבישים. צעדים אלו לא יעצרו את גל הטרור, הוא מדגיש, אבל יש לעשותם בצורה חד-צדדית כדי לבנות אמון, ובמקביל - להפנים בקרב הפלשתינים את התפיסה ש"אנחנו נהיה כאן כל הזמן". לדעת אריאל, בתהליך ארוך ניתן יהיה להגיע בצורה זו לשלום עם הפלשתינים.
אריאל תומך בעמדתו של חברו לסיעה, שר החינוך נפתלי בנט, לפיה אין לכפות על החרדים את לימודי הליבה, אלא להגיע איתם להסכמה בתחום זה. "זה לא ילך בכוח, וחבל מאוד על הנסיונות שנעשים בכיוון זה, נסיונות שהייתי מכנה אותם כמעט מטופשים. יש כאן מגזר שגדל בצורה כזו מאות ואלפי שנים, ואתה לא יכול לבוא ביום אחד ולריב איתו. תדבר איתו, תשכנע, תקרב ותעשה תוכניות מתאימות. מה שקורה כרגע מוביל רק לריב ומדון".

תאריך:  18/10/2016   |   עודכן:  18/10/2016
+עצמות אבו-ג'יהאד לא יועברו לרש"פ
19:25 18/10/16  |  

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב מרדכי, החליט כי עצמותיו של אבו-ג'יהאד, שהיה ראש הזרוע הצבאית של פתח וחוסל בידי ישראל, לא יועברו לשטחי הרשות הפלשתינית. הרשות ביקשה אישור מישראל להעביר את עצמותיו לאחר שקברו במחנה הפליטים ירמוק שבדמשק נהרס בידי ארגון דאעש.

+נתניהו אחראי לאפליית היהודים על הר-הבית
08:32 18/10/16  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

טוענת שראש הממשלה הוא גם זה שהחליט שלא ליישם את דוח לוי להסדרת ההתנחלויות  ▪  "זכויות פרט מגיעות באופן שווה לאזרחים, אבל זכויות לאומיות - רק ליהודים"

שקד. "השמאל עבר ללוחמת משפט" [צילום: יוסי זמיר, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השר אריאל: מדיניות - לא בבג"ץ
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אורי אריאל אדם די חכם
שמין  |  18/10/16 21:24
2
הופה! גם אתה בעד "צעדים בוני
נתין מדמנת ישראל  |  19/10/16 00:02
3
הסמול משתמש בעריצות בית המשפט
שפרירית  |  20/10/16 03:08
4
המשך הסמול...
שפרירית  |  20/10/16 03:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
ישראל ניצבת בפני מערכה מדינית קשה בשבועות הקרובים במיוחד בכל הקשור למדיניותה בנושא ההתנחלויות    נתניהו נכשל עד כה במאמציו להבטיח כי ממשל אובמה לא ינקוט צעדים לרעת ישראל במועצת הביטחון
יהודה דרורי
לא אנחנו ולא הפלשתינים רוצים מדינה עויינת זו בצד זו כשבאופן גאוגרפי    למדינה הפלשתינית אין זכות קיום פוליטי וכלכלי
אפרים הלפרין
ממלכת ירדן יד ביד עם הנציגות הפלשתינית לאונסקו הביאו להחלטה מאוד מאוד חד-צדדית, אשר מדגישה את הקשר של האיסלאם להר-הבית תוך השמטת הקשר ההיסטורי העמוק של עם היהודי להר-הבית, ותוך האשמת ישראל בטרור הסכינים – ומואב ורדי בערוץ 10 טוען שמדובר בספין ישראלי
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ שיגר איגרת מחאה להנהגה המצרית על שאישרה לתומכי מחמד דחלאן לקיים כנס בקהיר בנושא הבעיה הפלשתינית. מצרים ממשיכה לתמוך בדחלאן למרות התנגדותו של עבאס והיא רואה בו את מי שיכול למוטט את שלטון חמאס ברצועה
איציק וולף
ראש הממשלה תקף את אנשי ארגון בצלם שהשתתפו בישיבת מועצת הביטחון שעסקה בהתנחלויות    "מה שהארגונים הללו לא מצליחים להשיג בבחירות דמוקרטיות בישראל, הם מנסים להשיג על-ידי כפיה בינלאומית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il