X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ארדן, שחתום על ההחלטה לסגור את רשות השידור, תוקף את יו"ר הקואליציה: "האם שכחנו שרשות השידור הייתה מנופחת, בזבזנית, לא יעילה, ושהציבור איבד את אמונו בה?"
▪  ▪  ▪
ארדן. חיסכון או בזבוז? [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

השר לביטחון פנים גלעד ארדן, מי שכיהן כשר התקשורת וחתום על ההחלטה לסגירת רשות השידור והקמת תאגיד השידור הציבורי, אמר היום (ה') בתגובה למסמך שהציג ח"כ דוד ביטן: "צר לי מאוד על פרסום הנתונים השגויים בתחשיב שהציג ח"כ ביטן לגבי ביטול התאגיד. עיינתי שוב ושוב בתחשיב ולא הצלחתי להבין איך חיסכון כספי מוצג בו כבזבוז, ובזבוז מוצג כחיסכון כספי.
"ראשית, חשוב להזכיר שקידמתי את הרפורמה ברשות הישנה לא רק בגלל היותה מנופחת, בזבזנית ולא יעילה, אלא קודם כל בגלל שהציבור איבד בה אמון, הצפייה בשידוריה פחתה בעקביות, וסיבה נוספת הייתה המודל הניהולי ברשות הישנה ושליטת הוועדים בה. רוב כספי הציבור בה בוזבזו על שכר גבוה ועל עובדים רבים שלא היה בהם צורך, במקום שהם יושקעו בשידורים ובתוכן לטובת הציבור.
"האם באמת שכחנו זאת כולנו? הרפורמה שהובלתי לוותה כל העת על-ידי חברת ייעוץ כלכלי מטעם משרד התקשורת וכן על-ידי אנשי משרד האוצר שבחנו אותה לעומק, והגיעו כולם למסקנה הברורה: סגירת הרשות הישנה והחולה, יחד עם עלות תשלום פיצויי פרישה נדיבים לעובדים שיפרשו ובתוספת עלות ההקמה של תאגיד השידורים החדש והמודרני - תחסוך לציבור בכל שנה מרגע הסגירה 400 מיליון שקל. זה התחשיב, ואין בלתו.
"אני חוזר ומדגיש שביטול הרפורמה כיום תהיה טעות קשה, שגם תגרום לבזבוז רב של כספי ציבור וגם תחזיר את השידור הציבורי לאחור, דבר שימנע מהציבור לקבל תוכן חדשני איכותי ומגוון. לא רק שביטול התאגיד לא יאפשר שום הקצאת כספים לחינוך ולרווחה, אלא להפך - ביטול התאגיד יביא עימו קיצוץ בחינוך וברווחה כדי לממן את החזרה אחורה לרשות השידור הישנה הישנה".
יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, מסר בתגובה לדבריו של השר גלעד ארדן: "ארדן טועה; אין לי כל כוונה להתווכח עם שר מהליכוד בתקשורת".

לפיד: השר ארדן גילה אומץ ציבורי

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, אמר בעקבות דברי השר ארדן כי ארדן גילה היום אומץ ציבורי כשהתייצב פומבית נגד סגירת תאגיד השידור החדש.
"בקדנציה הקודמת קידמנו יחד את הרפורמה החשובה הזו בשידור הציבורי. למה? כי עד אז רשות השידור עלתה לציבור למעלה ממיליארד שקל בשנה מבלי לתת תמורה ראויה. סגירת התאגיד עכשיו תעלה לציבור 800 מיליון שקל. יש לממשלה הזו מאות מיליוני שקלים מיותרים? שייתנו אותם למורים", אמר.
לטענתו, הפוליטיקאים רוצים להשתלט מחדש על השידור הציבורי. "כן, התקשורת מעצבנת. גם אותי. לא פעם ולא פעמיים אני חושב שהיא נוהגת בי ובמפלגתי באופן לא הוגן. רק שזה בדיוק התפקיד שלה. להיות מעצבנת, לרדוף פוליטיקאים, להגן על הציבור מפני השררה. יש עתיד תעשה ככל שביכולתה לנסות למנוע את סגירת התאגיד", ציין.

תאריך:  20/10/2016   |   עודכן:  20/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארדן: התאגיד יחסוך 400 מ' ש' שקל בשנה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
ארדן זה המריונטה של מוזס
חניבעל  |  20/10/16 20:47
2
עסקים ותיקשורת טעות עסקנות
זהבה והדובים  |  20/10/16 22:35
3
ארדן מתמקד בנושא אחד בעיקר:
טעותו של ארדן  |  21/10/16 06:12
4
נו?!, לא מצופה מהציבור
7 שחור  |  21/10/16 11:21
5
תאגיד התקשורת מבצעה פשעים
ישע  |  21/10/16 12:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נתי יפת
ביהמ"ש: מדובר ב"מעשה עשוי" - במובן זה שהעבודות להקמת הרכבת הקלה כבר בעיצומן, לאחר שבקשת התובעים לצו מניעה זמני נדחתה הן במחוזי והן בעליון
איציק וולף
תושבי אזור חיפה והקריות הבחינו בלהבה גדולה וחריגה ובעשן שחור וסמיך המיתמר מן הלפיד הבוער בחצר בתי הזיקוק    מנהלי המפעל זומנו לשימוע    המשרד להגנת הסביבה מאשים: לא העבירו מידע ולא טיפלו בארובות
איתמר לוין
אומר מנסיונו לאחר שישב ב-300 תיקי רצח ופשיעה חמורה: תמיד ישנו הסיפור האנושי שלא ניתן להתעלם ממנו, תמיד קשה להקריא הרשעה ועונש מאסר ממושך
איתמר לוין
נציבת שוויון הזדמנויות העבודה, מרים כבהא, מספרת שתמיד תעבור בדיקה נוספת בשדות התעופה - גם כאשר היא מראה תעודה המלמדת שהיא מועסקת במשרד המשפטים
מירב ארד
חברי החוליה תיכננו גם לחטוף חייל צה"ל, וכבר שכרו את הדירה שבה התכוונו להחזיקו ולרצוח אותו    הג'יהאד האיסלאמי עמד מאחורי התכנון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il