X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דוידי פרל, שאישר כי הגיע להסכם עם מתלוננת להשתקת תלונה על הטרדה מינית, הודיע כי יעזוב את תפקידו לאחר אישור תקציב שנת 2017 "אף כי אין כל מניעה להמשך כהונתי, משיקולים שונים ובעיקר טובת משפחתי קיבלתי החלטה לסיים את תפקידי"
▪  ▪  ▪
פרל. "טובת משפחתי" [צילום: מתוך יוטיוב]

ראש מועצת גוש-עציון, דוידי פרל, מתפטר מתפקידו לאחר שנחשף כי שילם כסף למתלוננת שטענה כי פגע בה מינית. הפרשה נחשפה לפני כמה חודשים ועוררה סערת רוחות בגוש-עציון. תושבים רבים קראו לפרל להתפטר מתפקידו. כפי שנחשף בחדשות 10, ההסכם בין פרל לבין המתלוננת כלל גם התחייבות שלו להתפטר ושלא להתמודד מחדש על ראשות המועצה.
"לאחר מחשבות והתלבטויות רבות, החלטתי לסיים את תפקידי כראש המועצה. החלטה זו אינה פשוטה כלל וכלל לאור המחויבות שנטלתי על עצמי לשרת אתכם נאמנה, כמו גם התמיכה הרחבה שקיבלתי מכם בתקופה האחרונה וכן לאור החלטות המועצה וועדת הבדיקה", ציין פרל בהודעה שפרסם (יום ו', 28.10.16) הבוקר.
החלטת המועצה שאליה הוא מתייחס היא החלטה של מליאת מועצת גוש-עציון לקבל המלצות ועדה שמינתה המועצה לבחינת התנהלותו של פרל. הוועדה טענה כי אין מניעה שפרל ימשיך בתפקידו כל עוד לא התקבלה התייחסות של היועץ המשפטי לממשלה לפרשה. אותה ועדה גם המליצה שפרל יפנה ישירות לתושבי גוש-עציון ויסביר להם את מעשיו.
לטענת פרל, למרות שלכאורה אין מניעה שימשיך לכהן כראש מועצה, החליט להתפטר משיקולים שונים ובעיקר משיקולי טובת משפחתו. "קיבלתי החלטה לסיים את תפקידי לאחר השלמת ואישור תקציב המועצה לשנה הקרובה וזאת על-מנת לאפשר לבא אחרי להשקיע את מירב המאמצים בהמשך רצף העשייה והפיתוח בגוש-עציון. בתקופה קצרה זו אפעל ככל הניתן לסיים משימות חשובות, בהן אנו עסוקים בימים אלו", ציין.
"הייתה זו תקופה של כחמש שנות עשייה בהיקף ומשמעות שעלו בהרבה על מה שקיויתי בכניסתי לתפקיד. ברצוני לומר תודה לאנשים הנפלאים שעמם זכיתי לעבוד בתקופה זו. אני מודה מעומק הלב על גילויי הערכה והתמיכה בי ובמשפחתי בימים לא קלים שעברו עלינו, כמו גם על הזכות שנפלה בחלקי לשמש כשליח ציבור להעמקת שורשינו כאן, בגוש-עציון", לשון ההודעה.
את מקומו של פרל בראש מועצת גוש-עציון יתפוס ממלא מקומו ומי ששימש בשנים האחרונות כסגנו, משה סוויל. "קיבלתי את הודעתו של דוידי פרל על החלטתו לפרוש מתפקידו. צר לי באופן אישי כחבר, וכמי שעבד איתו במשך חמש השנים האחרונות למען גוש-עציון", אמר סוויל הבוקר. לדבריו, פרל שימש כשליח ציבור מסור והוא בעל זכויות רבות בפיתוח גוש-עציון. "בשם תושבי גוש-עציון, אני מודה לו על תרומתו הייחודית ועל הובלת המועצה
גם בימים הלא קלים שעברו עלינו בשנה האחרונה בשל המצב הביטחוני המורכב. בימים הקרובים אתחיל בהליך חפיפה מסודר, כדי להבטיח את המשכה התקין של עבודת המועצה", אמר.

תאריך:  28/10/2016   |   עודכן:  28/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראש מועצת גוש-עציון מתפטר בעקבות טענת ההטרדה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הבנת הסיטואציה
עו"ד פכטר  |  28/10/16 13:14
2
שאין מניעה לתיפקודי,האומנם כן
לדוידי פרל???  |  28/10/16 14:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
שר החינוך התרגש למראה פרק מסדרה חדשה של החינוכית הסוקרת את קורות יהדות המזרח    "מקום המדינה קראנו עיתון שחצי מכתבותיו אינן מופיעות"
מחלקה ראשונה
לראשונה: בחירות חופשיות לפרלמנט של פולין
עידן יוסף
משיק משדר כלכלי מדי ערב שיתמקד בנושאי נדל"ן וצרכנות
איציק וולף
העיתונאי ארי שביט, שהואשם על-ידי עיתונאית יהודית-אמריקנית כי הטריד אותה מינית, לא מכחיש את טענותיה    הוא מתנצל וטוען כי ניסה לחזר אחריה    "את מה שאני ראיתי כחיזור, ברין ראתה כהתנהגות לא הולמת ואף מטרידה מצדי"
איתמר לוין
בין עדי התביעה: גדי איזנקוט, גבי אשכנזי, בני גנץ, יואב גלנט, ארז וינר, יוני קורן, רונית אשכנזי, יואב סגלוביץ, דודו מנצור ותמיר פרדו    מנדלבליט אינו בין עדי התביעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il