X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנהלת התכנון במשרד האוצר הודיעה במפתיע לבית המשפט העליון, שלא תצאריך את כהונתה המסתיימת מחרתיים ההודעה נמסרה תוך כדי דיון בעתירה של "אדם טבע ודין" נגד הארכת כהונתה
▪  ▪  ▪
שורץ. לא מאריכה הכהונה [צילום: יח''צ]

"אני פורשת מחרתיים". כך הודיעה הבוקר (יום א', 30.10.16) מנהלת התכנון במשרד האוצר, בינת שורץ. הודעתה, שהפתיעה את הנוכחים, נמסרה באולם בית המשפט העליון, שדן בעתירה של "אדם טבע ודין" נגד החלטת משרד האוצר להאריך את כהונתה. הודעתה של שורץ מייתרת כמובן את המשך הדיון.
נגד שורץ הועלו בשנה האחרונה טענות לניגודי עניינים, על-רקע העובדה שבעלה עוסק אף הוא בנושאי תכנון. משרד האוצר בדק שלושה מקרים כאלו, הנוגעים להחלטות תכנוניות שקיבלה שורץ.
מנכ"ל משרד האוצר קבע ששורץ אומנם נהגה שלא כשורה בתפקידה הממלכתי, בנושאים הנוגעים לעיסוקו של בעלה בישובים מעיין צבי ושדה משה ובתמ"א להולכת גז, אך עשתה זאת בשוגג. לדבריו, לכן אין להסיק כלפיה מסקנה קיצונית, ביחוד מאחר שמדובר במנהלת מוכשרת וטובה. אדם טבע ודין עתרה לבג"ץ נגד ההחלטה.
החוזה של שורץ הסתיים ב-1 באוגוסט. תחילה סוכם בינה לבין הנהלת האוצר שהחוזה יוארך בשלושה חודשים. באחרונה ביקשו הצדדים להאריך את החוזה לתקופה נוספת, ועל-רקע זה נערך הדיון בבית המשפט העליון.

דנוס: למנות מיד מנהל חדש

"יש למנות מיד מנהל חדש למינהל התכנון, משום שאסור להשאיר תפקיד מרכי זה פנוי אפילו יום אחד", אומר יו"ר לשכת שמאי המקרקעין אוהד דנוס, בתגובה לפרישת שוורץ. הוא אמר כי שוורץ סייעה רבות לפתרון מצוקת הדיור, על-ידי האצת הליכי התכנון והגדלת היקפו.
עמית נשרי, יו"ר חברת א. לאפיס, אמר כי שורץ הייתה "האדם הנכון במקום הנכון". הוא שיבח אותה על שהצליחה להאיץ את ההליכים ולקדם אישורי תוכניות והתרי בנייה. א. לאפיס היא חברה גדולה הפועלת מטעם יזמים להאצת קבלת התרי הבנייה.

תאריך:  30/10/2016   |   עודכן:  30/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אוהד דנוס / Ohad Danos
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
רוב הגופים החורגים במגזר הנתמכים - מוסדות להשכלה גבוהה    במהלך השנתיים האחרונות סך החיסכון מפעילות האכיפה עומד על 330 מיליון שקלים. הסיבה לירידה בסכומים נעוצה בהסטת כוח-אדם לביקורות עומק בגופים
מירב ארד
ההסכם יוצר מנגנון ותק המעצים את העובדים הוותיקים יותר בחברה ומעניק אופק קידומי לכלל העובדים. כמו-כן, שופרו זכויות ותנאי העובדים בזמני שהייה בחו"ל, הסדרי נסיעות ועוד
איציק וולף
עובדת בשדולה היהודית-אמריקנית ג'יי סטריט טוענת כי העיתונאי ארי שביט הטריד אותה מינית כשהתבקשה לאסוף אותו מתחנת רכבת להרצאה    טענה כי ליטף את ידה וביקש להיפגש איתה 'לבד'
איתמר לוין
מבקשת 4-3 שנות מאסר לאיתי שטרום    ההגנה מבקשת להסתפק במספר חודשי עבודות שירות לדנקנר    דנקנר מבקש מכבוב חמלה
איציק וולף
העיתונאי והפרשן הבכיר שהואשם בהטרדה מינית של עיתונאית אמריקנית הודיע כי הוא מקבל אחריות מוסרית מלאה על מעשיו    "מתבייש על הטעויות הקשות שעשיתי ביחסיי לאנשים בכלל ולנשים בפרט. אני מתבייש שלא נהגתי כהלכה באשתי ובילדיי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il