X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ממוצע הסקרים שפורסמו אחרי חידוש החקירה בפרשת המיילים: קלינטון הבטיחה לעצמה לפחות 258 מתוך 270 האלקטורים הדרושים פתחה פער של 6% בפנסילבניה; טראמפ מוביל בפלורידה ואוהיו
▪  ▪  ▪
קלינטון חוגגת את Halloween [צילום: אנדרו הרניק, AP]
שני קולות ממשפחת בוש?
האם שני הנשיאים לבית בוש - אנשי המפלגה הרפובליקנית, כידוע - יצביעו בעד הילרי קלינטון? ג'ורג' בוש האב, שהפסיד ב-1992 לביל קלינטון, כבר נמצא בצד שלה, וכעת אומר האחיין ג'ורג' פ' בוש - פקיד בכיר בממשלת טקסס - שגם דודו, ג'ורג' בוש הבן, עשוי לתמוך בה. מאוחר יותר הבהיר האחיין, כי הייתה זו ספקולציה ואינו יודע בוודאות. משפחת בוש מתגוררת בטקסס, בה מוביל דונלד טראמפ ביתרון של למעלה מ-6% וצפוי לגרוף את 38 האלקטורים שלה - המספר השני בגודלו אחרי ה-55 של קליפורניה שיילכו לקלינטון.

הילרי קלינטון ממשיכה להוביל בבטחה בסקרי האלקטורים, למרות התנופה שצבר דונלד טראמפ בימים האחרונים. לפי חלק מהסקרים קלינטון קרובה מאוד להבטיח לעצמה את 270 האלקטורים הדרושים לניצחון, בעוד אחרים טוענים שכבר השיגה אותם.
אתר 270towin, שאינו מזוהה עם צד כלשהו, מעניק לקלינטון 258אלקטורים בטוחים, על בסיס ממוצע 14 הסקרים הנכונים ל-31.10.16 - לאחר הודעת ה-FBI על חידוש החקירה בפרשת המיילים שלה. מדובר בסקרים העיקריים, כולל אלו של ניו-יורק טייס, ABC (שהעניקה לטראמפ יתרון של 1% בקולות), CNN, פוקס ניוז, וושינגטון פוסט ו-NBC. גם הסקר של פוקס, התומכת במוצהר בטראמפ, מצביע על יתרון משמעותי לקלינטון: 182-98 באלקטורים הבטוחים ו-307-174 בכלל האלקטורים. סקר זה נותן לקלינטון את היתרון השלישי בגודלו בין 14 הסקרים.
הסקרים שמצטט האתר מעניקים לקלינטון 288-182 אלקטורים בטוחים, בתוספת 125-13 אלקטורים במדינות הנוטות אליה. המספר הכולל של האלקטורים לפי סקרים אלו הוא 323-272. המספר הממוצע עליו מצביע האתר נוקט במשנה זהירות.
על-פי אותם סקרים, טראמפ עומד על 157 אלקטורים בלבד, ואילו 123 אלקטורים מצויים במדינות המתנדנדות. לטראמפ יש 181-71 אלקטורים בטוחים ו-86-16 אלקטורים הנוטים אליו. ההבדלים בנתונים, לגבי שני המועמדים, הם בעיקר באבחנה בין אלקטורים בטוחים לבין אלקטורים נוטים - דהיינו: עד כמה היתרון של המועמד באותה מדינה הוא מובהק.
גם הסקרים האחרונים במדינות המפתח ממשיכים להצביע על יתרון לקלינטון. נתוני USA Today מלמדים (יום ג', 1.11.16) על יתרון בן 6% ממנו היא נהנית בפנסילבניה - מדינה בלעדיה כנראה לא יוכל טראמפ לנצח. קלינטון מובילה גם בניו המפשייר וקולורדו, מדינות חיוניות לטראמפ אם לא ינצח בפנסילבניה. טראמפ מוביל ביתרון קטן במדינות המפתח פלורידה, אוהיו ואייווה - אך ניצחון בהן לא יספיק לו.

תאריך:  02/11/2016   |   עודכן:  02/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קלינטון מובילה בבטחה בסקרי האלקטורים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אפילו ערוץ 1 ו2 חושבים אחרת
מבשרת   |  2/11/16 09:14
2
מצטער, אבל יש כאן הטעית הציבור
אהוד פרלסמן  |  2/11/16 09:59
 
- לכשיתפרסם הקובץ הבא של המיילים
קלינטון תיאסר !  |  2/11/16 11:29
 
- לא ברור איך מסקרים קמפיין,
אתה צודק.  |  2/11/16 13:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שני גברים נהרגו בכביש 6 כשמכוניתם התנגשה מאחור במשאית שעצרה בשולי הדרך    אישה בת 28 נפצעה קשה כשנפגעה על-ידי אוטובוס בפתח תקוה
איתמר לוין
ביהמ"ש ביטל את זכייתה של פיתקית במכרז לאספקת רשיונות נהיגה והורה לדון בטענות שלא עמדה בתנאי הסף    השופט דראל: הוועדה פירשה "לא" כ"כן" והחליפה את ו' החיבור ב"או"
איתמר לוין
רק דמי הזיכיון המהווים תנאי לרכישת המוצרים המיובאים יהיו חלק ממחיריהם לצורך גביית המכס - ולא דמי הזיכיון המשולמים תמורת הרשות לשווקם בישראל
איציק וולף
ח"כ אחמד טיבי הפתיע כשהתנגד להעברת עודפים בסך 36 מיליון שקל בתקציב משרד התיירות משנת 2015 ל-2016    "אני מעניש את השר לוין כי הוא זלזל במשפחות ובנספים בכפר קאסם"
עידן יוסף
משרד התחבורה יקדם תוכנית להרחבת קווי רשת הרכבת הקלה בירושלים ליישובי פרוזדור ירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il