X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השר לשעבר אביגדור קהלני, שקיבל את עיטור הגבורה על לחימתו בטנק במלחמת יום הכיפורים, טוען כי טראומות המלחמה עלולות לפגוע ביכולותיהן של חיילות לתפקד בעתיד כאימהות "אותו רגש אימהי ואותו ליטוף אימהי, ואתה יכולת להניק וללדת, זה לא יהיה אותו דבר"
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]
קהלני. תפקיד האישה - להיות אמא [צילום: פוטו צפון]

השר לשעבר, תא"ל (במיל.) אביגדור קהלני, תוקף את הכוונה לשלב נשים בתפקידי לחימה נוספים ולשבץ אותן בתוך צוותי טנקים. לדבריו, תפקידה של האישה הוא להיות אמא, תפקיד שעלול להיפגע אחרי שתעבור טראומה של מלחמה.
"כשאני נפצעתי ונשרפתי, ולא יכלתי לצאת מהטנק צעקתי מילה אחת - צעקתי 'אמא'. אימא יש רק אחת ובחורה שתצא ממלחמה או חלק ממלחמות שאני עברתי, היא תצא שונה לגמרי בתכלית. ואני חושב שהפגיעה הנפשית שתהיה בה. חוץ מזה אני רק חושב על לראות נשים פצועות ממלחמות כמו שחזרו לוחמיי, וחלק שלא חזר", אמר בראיון לתחנת הרדיו גלי ישראל.
"אני חושב שבסופו של דבר תפקידה של האישה להיות אמא, ולהביא ילדים לעולם, ואני חושב שאחרי טראומות של מלחמה היא תהיה אחרת לגמרי. ואותו רגש אימהי ואותו ליטוף אימהי, ואתה יכולת להניק וללדת, זה לא יהיה אותו דבר", אמר.
ח"כ ענת ברקו (הליכוד) תמכה בדבריו של קהלני וטענה אישה צריכה להיות גם אימא וגם לעשות תפקידים משמעותיים, אבל בטנק הקטע המשמעותי לא יבוא ליד ביטוי, כלשונה. "יש ארבעה אנשי צוות בטנק וצריך לטפל בטנק, וזה לסחוב וזה להרים, וזה להרים גם פגז של 120 מ"מ ששוקל מעל 20 ק"ג, זה לשחוק את החוליות. היום בשדה הקרב העתידי, שאנחנו רואים לחימה טכנולוגית, נשק מתוחכם שחיילות יכולות להיות מכפילות כוח, למה להיכנס לכוח מתמרן מסתער כמו טנקים שאין לה שום יתרון יחסי ובעת קרב זה רק ייצור בעיה?"​, אמרה.
הרב הצבאי הראשי לשעבר, ישראל וייס, התראיין גם הוא בנושא וטען כי שילוב חיילות בצוותי טנקים יביא בהכרח למתח מיני בין אנשי הצוות ול"טנקיסטים קטנים" שיוולדו אחרי תשעה חודשים, כלשונו. "אם אנחנו מכניסים שני אנשים לתא סגור אי-אפשר שלא יתפתח שם משהו. אנחנו לא יכולים להכניס שני בני זוג, גבר ואישה, חייל וחיילת, לתא אחד, במשך שבוע ימים ולא יתרחשו שם עניינים נוספים. אני אומר לך שיגדל שם טנקיסט קטן בעוד תשעה חודשים", אמר.

תאריך:  21/11/2016   |   עודכן:  21/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"תפקיד האישה להיות אימא ולהביא ילדים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הדרת נשים
עידן יוסף
שרת המשפטים אומרת כי סמכותה של המשנה ליועמ"ש בעניין הדרת נשים מוגבלת רק לרשויות ממשלתיות    גפני: מי הסמיך אותה?    שקד: הממשלה - כשהייתם באופוזיציה. לא מוצא חן? תשנה
איציק וולף
הבחירות המוניציפליות האחרונות בסעודיה היו היסטוריות    לראשונה הורשו נשים לבחור ולהיבחר    כתבת הניו-יורק טיימס התלוותה לשלוש מהן בתקווה ובאכזבה המרה    צפו בתיעוד חיי הנשים בסעודיה
איתמר לוין
ביטוח ישיר ו-9 מיליון העניקו רק לנשים שירות חינם של החלפת גלגל    ביהמ"ש: מדובר בגימיק שיווקי שנבע מסטריאוטיפים ודעות קדומות פסולים
ענבל בר-און
בן-דרור ימיני, בטורו השבועי בידיעות אחרונות עוסק בשערוריית השוטרים שדרשו ממוסלמית בחוף הים להסיר את הבורקיני שלה    לא פה קבור הכלב, הוא טוען
איתמר לוין
התביעה בהיקף 104 מיליון שקל הוגשה בשל התקופה בה נמנע מנשים לעלות לשידור    העליון מביע מיאוס ושאט-נפש מהדרת נשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il