X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רכשה את הסניף בשטח של כ-70,000 רגל רבוע במסגרת מכרז ביחד עם שותף מקומי עתיר ניסיון בתחום הקמעונאות
▪  ▪  ▪
[צילום: אושר עד]
[צילום: "אושר עד"]

[צילום: "אושר עד"]

רשת "אושר עד" חנכה סניף ראשון בארה"ב אשר הוקם בברוקלין ניו-יורק תחת השם BINGO. הסניף הוקם בהשקעה של כ-9 מיליון דולר ומתפרש על שטח של כ-70,000 רגל רבוע. ובעתיד מתכוונת הרשת לפתוח סניפים נוספים בארה"ב. מהרשת נמסר: "מתרגשים להביא לארה"ב את תפיסת הצרכנות הנבונה של רשת אושר עד"
רשת הסופרמרקטים הישראלית "אושר עד" פתחה השבוע סניף חדש וראשון בעיר ניו-יורק שבארה"ב בהשקעה של כ-9 מיליון דולר ביחד עם שותף מקומי. הרשת שבבעלות אריה בוים, אברום-משה מרגלית ויהודה לניאדו רכשה סניף גדול בשכונת ברוקלין מכונס נכסים של רשת Pathmark שפשטה את הרגל.
"אושר עד" רכשה את הסניף בשטח של כ-70,000 רגל רבוע במסגרת מכרז ביחד עם שותף מקומי עתיר ניסיון בתחום הקמעונאות. ההשקעה כללה גם שיפוץ של המבנה והתאמתו לסטנדרטים הגבוהים של הרשת לקראת החניכה החגיגית שהתקיימה השבוע בהשתתפות אלפי קונים. רובע ברוקלין הוא הרובע המאוכלס ביותר בעיר ניו-יורק. הפוטנציאל של קהל היעד מוערך בכ-45 אלף בתי אב והכנסות של כ-100 מיליון דולר בשנה. השכונה מאופיינת בריכוז גבוה של יהודים שצורכים מוצרים כשרים, חלקם מגיע מישראל.
קצב מרשים
רשת "אושר עד" הוקמה בשנת 2009 והיום היא מונה 15 סניפים: בבני-ברק, בית-שמש, צומת כנות, ירושלים (גבעת שאול, תלפיות ורוממה), מגדל העמק, בת-הדר (ליד אשקלון), צומת סגולה בפתח-תקווה, אשדוד, חדרה, קריית ביאליק, באר-שבע, לוד ותל אביב.
סניפי הרשת בגודל ממוצע של כ-6,000 מ"ר וההכנסות מוערכות בכ-650 מיליון דולר בשנה. רשת הדיסקאונט צומחת בקצב מרשים והפכה השנה לרשת הרביעית בגודלה בישראל. הסניף בברוקלין הוא הראשון של רשת "אושר עד" בארה"ב והתוכנית היא לפתוח סניפים נוספים בארה"ב גם-כן בשכונות שבהן יש ריכוז גבוה של יהודים.
מבעלי רשת 'אושר עד' נמסר: "אנחנו שמחים להיות הרשת הישראלית הקמעונאית הראשונה שחודרת אל השוק האמריקני ומביאה את בשורת הצרכנות הנבונה. מדובר באזור עם פוטנציאל גבוה מאוד ובכוונתנו להמשיך ולהתרחב אל אזורים נוספים בארה"ב".

תאריך:  21/11/2016   |   עודכן:  21/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רשת "אושר עד" חנכה סניף ראשון בניו-יורק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
ראש העיר יונה יהב: "חיפה מובילה היום בשורה ארצית בתחום הגנת הסביבה, רכבים חשמליים הם בוודאי לא הכלי העיקרי במאבק לצמצום הזיהום בתעשיה ובתחבורה, אך לצד החמרת תקנים ואכיפהמחמירה, זהו כלי נוסף, המביא לעיר ערכים חשובים ומודרניים לקראת שינוי אמיתי ובר קיימא"
מירב ארד
ההכנסות הסתכמו בכ-11.6 מיליון דולר ברבעון השלישי    הרווח הנקי רשם גידול של של 3800% ברבעון והסתכם ב-1.6 מיליון דולר בהשוואה ל-40 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד
אלעזר לוין
השמאי הממשלתי הראשי הפסיק לפרסם את טבלאות המחירים, אך בשבוע שעבר הכין דוח שלא פורסם, שמצא כי הדירות המשיכו להתייקר ברבעון האחרון, אם כי בפחות מה-2.4% שקבעה הלמ"ס
איתמר לוין
שני נאשמים, ששמותיהם נאסרו לפרסום, מואשמים במרמה בהיקף של 10.8 מיליון שקל בעסקות לרכישת קרקעות בידי חברה שפעלה לרכישתן כדי ליישב עליהן יהודים
יצחק דנון
מערערת על החלטת סגנית רשם הפטנטים שלא לרשום את התרופה EXFORGE    הסגנית קיבלה את עמדת טבע ואוניפארם, וחייבה את נוברטיס בהוצאות במיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il