X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך דברי השרה גילה גמליאל בכינוס טכנולוגיה בשירות הנגישות במהלך הכינוס הושק מיזם להפיכת ישראל למדינה נגישה לטכנולוגיה דיגיטלית לאנשים עם מוגבלויות וקשישים
▪  ▪  ▪
השרה גילה גמליאל, אריק פינטו [צילום: תמר מצפי]

"עבור רוב בני האדם המהפכה הדיגיטלית משפרת ומייעלת את החיים, עבור אנשים עם מוגבלויות היא משנה מציאות" - כך אמרה (יום ב', 21.11.16) השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל בכינוס טכנולוגיה בשירות הנגישות ביוזמת נגישות ישראל ובנק הפועלים שנערך במועדון בנק הפועלים בת"א.
במהלך הכינוס הושק מיזם להפיכת ישראל למדינה נגישה לטכנולוגיה דיגיטלית לאנשים עם מוגבלויות וקשישים. לצד הכנס, נערכה תערוכת יזמי טכנולוגיה נגישה שכללה מתחם התנסויות טכנולוגיות.
מנכ"ל בנק הפועלים, אריק פינטו, ציין כי הנושא חשוב לו גם באופן אישי. "אני עצמי אדם בעל מוגבלות פיזית, ואני מכיר על בשרי את חשיבותה העצומה של הנגשה. בנק הפועלים רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות נושא מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפישת השירות והאחריות החברתית שלו. אנו רואים את עצמנו מחויבים לכך שגם השירותים הבנקאיים הטכנולוגיים יהיו שימושיים וידידותיים לכולם, ובפרט לאוכלוסיית בעלי המוגבלויות".
יובל וגנר, מייסד ונשיא עמותת נגישות ישראל, סיפר על הפציעה אשר הותירה אותו משותק כאשר התרסק עם מסוקו עת שירת כטייס בחיל-האוויר. "18 אחוז מהאוכלוסייה הם אנשים עם מוגבלויות, 11% הם קשישים, אסור לנו לאפשר עתיד שלא יהיה נגיש טכנולוגית ל 29% אחוז מהאוכלוסייה בישראל. אם ניצור מחויבות של ארגונים להיות נגישים טכנולוגית, כדור השלג ירתום את כולם למטרה".
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, אמר כי "סיסקו כחברה טכנולוגית בינלאומית מסתכלת על נושא הנגישות והנגשה טכנולוגית הן מבחינה תעסוקתית פנים ארגונית; והן בפיתוחים הטכנולוגיים אותם היא מפתחת עבור אנשים עם מוגבלויות, פריפריה ומגזרים אחרים. דוגמה לכך היא פיתוח נושא ה- connected health הבאה לחבר שימוש בכלי טכנולוגיה והשיתוף של סיסקו לבין חולים בכל הגילאים כדי להקל על הניתוק הנכפה עליהם כתוצאה מאשפוז/מצב בריאותי מיוחד המונע מהם תנועה חופשית. הדבר מתייחס גם לאנשים קשישים שלעיתים מאבדים את הקשר עם בני משפחה רחוקים או מתקשים להגיע ולצרוך שירותי רפואה בצורה סטנדרטית (הגעה למרפאה)".
מנכ"ל פייסבוק, עדי סופר-תאני ציינה את פעילותה של פייסבוק באופן גלובלי למען אנשים עם מוגבלויות ואמרה: "אין ספק כי בעשור האחרון עולם האינטרנט והמובייל הוא יוצא דופן, ואחת המשימות המשמעותיות ביותר היא לוודא את תרגום המשימות להרחבת פתרונות גם לאנשים עם מוגבלויות. לשם נוכל להגיע רק באמצעות שילוב האנשים השונים בתוך החברה, אשר יספקו את הפתרונות הנכונים ביותר".
מנכ"ל IBM, ריק קפלן התייחס לחשיבות שוויון ההזדמנויות בתוך כל גוף עסקי ואמר "אצלנו בחברה הגיוון מושרש עמוק, שוויון והזדמנות הם אצלנו בתוך החברה. חייבים לתת לאנשים את היכולת להצליח בעבודה לא משנה מה המגבלות שלהם, ולמשוך אנשים לממש את הפוטנציאל שלהם".
מנכ"ל טלדור, נתי אברהמי סיכם את דברי המשתתפים וקרא לחברות נוספות לקחת חלק בשילוב אוכלוסיות מגוונות: "הדרך הנכונה היא שילוב עסקים יחד עם פעילות למען הקהילה ושיפור למען האנשים. יש פה הזדמנות ענקית לכולם לתרום לחברה. יחד עם נגישות ישראל אנו נמשיך לראות כיצד להביא את המוצרים הטובים ביותר לשוק שיספקו מענה לכלל האוכלוסייה".

תאריך:  22/11/2016   |   עודכן:  22/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"המהפכה הדיגיטלית משנה מציאות למוגבלים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אושר בחוק ההסדרים: פקידי הביטוח הלאומי יוכלו לגבות ממעסיק עד כ-190 אלף ש"ח עבור אי-תשלום על עובד
יפעת גדות
הצעת חוק זו שהוכנה לקריאה ראשונה מתווספת להכרה בלימודי תעודה של מי שעסקו במקצועות פרא-רפואיים בחו"ל    אלאלוף: "בקרוב נקבע הקלות גם לרופאים ולאחיות"
איתמר לוין
סובל: ניתן להאשים את פישר בשוחד והפרת אמונים למרות שאינו עובד מדינה, משום שביצע את העבירות ביחד עם מלכה    טענת פישר לחיסיון מול אלון חסן תוכרע בהמשך המשפט
יואב יצחק
היקף המתנות שיהנה מהן פטריק דרהי באמצעות HOT: מיליארדי שקלים    התיקון יאפשר ל-HOT להשתמש בתשתיות של בזק במחיר מגוחך ולהימנע מהקמה ותיחזוק תשתיות עצמאיות כפי שהיא מחויבת על-פי המכרז וההיתר שקיבלה    למרות הכחשותיו - השר כחלון פועל תוך ניגוד עניינים (אחותו סמנכ"לית בכירה ב-HOT)
מירב ארד
עלייה נרשמה בנתח השוק ל-31.5%%    גידול בשיעור התפוסה של המטוסים לרמה של 87.3%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il