X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ועדת הכספים של הכנסת דורשת תוספת תקציב לבריאות מחוץ לחוק ההסדרים כתנאי לאישור הסדר בין בתי החולים לקופות החולים "אין שום סיבה שהחוק הזה יהיה בחוק ההסדרים וכאן הממשלה כמעט שלא נותנת ברירה"
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

ועדת הכספים של הכנסת דורשת תוספת תקציב לבריאות מחוץ לחוק ההסדרים כתנאי לאישור הסדר בין בתי החולים לקופות החולים, הסדר הקאפ, הנוגע לכללי ההתקשרות הכלכלית בין בתי החולים לקופות החולים.
על-פי החוק המוצע, ייקבעו 'תקרות' צריכה ו'רצפות' צריכה של שירותים בבתי החולים עבור כל אחת מקופות החולים וכן ייקבעו מחירי השירותים הללו בהתאם לאותן תקרות ורצפות, תוך התחייבות הקופות לשלם את מינימום צריכת השירותים נטו בכל חודש על-מנת לאפשר תזרים מינימום קבוע לבתי החולים. עוד ייקבע כי שרי האוצר והבריאות יהיו רשאים לקבוע תשלומים נוספים של הקופות לבתי החולים במקרה של הגדלת סל הבריאות באמצעות הפחתה בתקצוב הישיר ובתמיכות בלתי החולים. במקרה של חריגה מתקרת צריכת השירותים של אחת הקופות מבית חולים מסוים, יקזז הביטוח הלאומי מחלקה של קופת החולים החורגת 40% מסכום החריגה. הסכומים שיקוזזו יחולקו בין הקופות.
ההסדר כולל קביעת תשלום מופחת מותאם לשירותים שונים, הפרדת תקרות הרכש לתחומי פעילות, תמרוץ רצף טיפולי במחלקות פנימיות, לראשונה שיעור תשלום מופחת שונה לבית החולים ולקופת החולים, תמרוץ לשיפור איכות השירות, מדדי הלימת אשפוז המאפשרים תשלום גבוה יותר לבתי חולים מצטיינים, רצפות (רכישת שירותים) דינמיות לטובת שיפור השירות בקהילה וקידום דמוגרפי ותנאים כלכליים עדיפים בתחום הניתוחים.
יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, הביע בפני נציגי האוצר הסתייגות מכך שהחוק הזה נמצא בחוק ההסדרים. "מדובר בחוק מורכב מאוד שמייצר הרבה בעיות גם לבתי החולים וגם לקופות אז לפחות נדרשת תוספת, שהגופים כולם יוכלו להתנחם בכך. אנחנו רוצים לוודא שהציבור לא ייפגע, שהתורים יקוצרו ושרמת השירות במערת הרפואית תהיה טובה", אמר.
"אני מצפה שאחרי כל הדיון כאן בחוק על החלוקה בין קופות החולים לבתי החולים, תביאו עוד כסף מחוץ למערכת ויש מאיפה להביא. אין שום סיבה שהחוק הזה יהיה בחוק ההסדרים וכאן הממשלה כמעט שלא נותנת לי ברירה. כולנו בקואליציה יוצאים בחוק הזה רע, אז אם הייתה תוספת נוכל לומר שיש תוספת, יודעים על הגירעונות של קופות החולים, על התורים וכדומה", אמר.
גם יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן (הליכוד), שהוא חבר בוועדת הכספים, הצטרף לדרישה ואמר כי "החוק הזה לא יאושר אם לא תהיה תוספת נוספת למערכת. לא אאפשר לאשר את פרק הבריאות בחוק ההסדרים אם האוצר לא יוסיף כסף למערכת הבריאות".

תאריך:  22/11/2016   |   עודכן:  22/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אין סיבה שהסדר הקאפ יהיה בחוק ההסדרים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תקציב המדינה
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכספים דורש להעביר את סמכויות הביצוע התקציביות במשרד לביטחון פנים לידי השר, לחיזוק השליטה הציבורית בתקציב המשטרה וגופי החרום האזרחיים    השר לבט"פ: "כשר אני קובע את המדיניות, אך אין לי הכלים לוודא ביצוע בפועל"
איתמר לוין
סלומינסקי: כחלון צריך להבין שזה דגל שלנו כמו שמיסוי דירה שלישית הוא דגל שלו    גפני: בחירת טראמפ - חלק ממגמה של מאבק נגד האליטות
ד"ר גד פניני
בנימין נתניהו נותן למשה כחלון את האפשרות להעלות את החוק הטיפשי, האנטי-כלכלי והבלתי מוסרי להטלת מס על מחזיקי שלוש דירות - ולכן הוא נושא באחריות ישירה לתוצאותיו הקשות
עידן יוסף
הוגשה גם התוכנית הכלכלית לשנים 2018-2017    כחלון: "יש לנו כלכלה חזקה וצומחת שזוכה לאמון כל סוכנויות הדירוג המובילות בעולם, שיעור האבטלה והחוב שלנו הם מהנמוכים בעולם. נמשיך להוביל את הכלכלה הישראלית באחריות ובנחישות"
עו"ד גלעד שרגא
ההצעה להטיל מס על בעלי שלוש דירות ומעלה, תפגע בצורה קשה ובלתי שוויונית בבעלי בתי מגורים בנחלות חקלאיות, ותפלה אותם לרעה מול עמיתיהם תושבי הערים
רשימות נוספות
קורן: להוציא את המוניות מחוק ההסדרים  /  עידן יוסף
הגידול בתקציב המדינה יונצח משנת 2020  /  איתמר לוין
האוצר פוגע ביכולת להגיב לחוק ההסדרים  /  איתמר לוין
מתנה עוקפת מס  /  עו"ד צבי שוב, עו"ד אמיר דרמר
חיים קלים  /  איתמר לוין
הישרדות: רחוב בלפור  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il