X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה ורעייתו הגישו ליועץ המשפטי לממשלה תלונה נגד גורמי החקירה הבכירים שחקרו ביום חמישי את רעייתו פרקליטם טוען לזיוף הפרוטוקולים של החקירה ולהדלפה מכוונת של הפרוטוקולים המזויפים לעיתונות במטרה להדיח עדים ולהטות אותם נגד שרה נתניהו "מבקשים מהיועץ המשפטי לממשלה שיורה על חקירת העבירות שבוצעו ושהמחלקה לחקירות שוטרים תחקור מי הדליף את המידע שמצא את דרכו לתקשורת ומי סילף את פרוטוקול החקירה"
▪  ▪  ▪
צוותי הצילום חיכו במטה המשטרה בלוד. שרה נתניהו [צילום: קמיל זיניהגלו/AP]
נתניהו: נוסבאום פיברק עדות
יואב יצחק
ראש הממשלה יוצא נגד כזביו של העיתונאי משה נוסבאום (ערוץ 2): "הציטוטים שמיוחסים לגברת נתניהו הם שקריים ומעוותים, לרבות הדברים שמתייחסים כביכול לסיידוף ולפחימה שלא נאמרו על-ידי הגברת נתניהו. הציטוטים המזויפים שהושמו בפיה בהדלפה זו הם שקר מוחלט" * נוסבאום נודע כעיתונאי מפוקפק שלא נרתע מפרסום כזבים והמצאות כדי להיות רלוונטי בערוץ 2 * חשיפה: החוקרת שמדליפה מחקירות מקורבי נתניהו
לרשימה המלאה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיש (מוצאי שבת, 3.12.16) ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, תלונה נגד גורמי החקירה הבכירים ביותר בישראל על זיוף הפרוטוקולים מחקירת רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, ועל חשד להדחת עדים. נתניהו מאשים, למעשה, את גורמי החקירה הבכירים ביותר במשטרת ישראל בעבירות של שיבוש הליכי חקירה והדחה בחקירה ובעבירות של גילוי בהפרת חובה, גילוי בהפרת אמון ומסירת ידיעה סודית. "אנו מבקשים מהיועץ המשפטי לממשלה שיורה על חקירת העבירות שבוצעו ושהמחלקה לחקירות שוטרים תחקור מי הדליף את המידע שמצא את דרכו לתקשורת ומי סילף את פרוטוקול החקירה", לשון התלונה.
התלונה הוגשה אל היועץ המשפטי לממשלה על-ידי פרקליטם של בני הזוג נתניהו, עו"ד יוסי כהן. היא מתייחסת לחקירת שרה נתניהו שהתקיימה ביום חמישי האחרון ולפרסומים על-אודותיה באמצעי התקשורת הישראלים.
"עוד בטרם הגעתה לחקירה, כשרעיית ראש הממשלה הייתה בדרכה מירושלים ללוד, הודלף דבר החקירה לאתר נענע10, ולאחר מכן לאתר ynet. כבר בכניסתה של רעיית ראש הממשלה למשרדי היחידה המתינו בחוץ צלמים וצוותי טלוויזיה שקיבלו מידע מוקדם על דבר החקירה", כתב והוסיף כי זמן קצר לאחר תחילת החקירה כבר דיווח עליה ברוך קרא בחדשות 10.
לדבריו, כתב הפלילים של חדשות 2, משה נוסבאום, שידר במהדורת החדשות של ליל שבת תמלילים מזויפים מתוך החקירה. לטענת ראש הממשלה באמצעות פרקליטו, תמלילים אלה שמו בפיה של שרה נתניהו דברים שלא אמרה. "מצג שווא זה של תשובותיה של הגברת נתניהו נועד לקומם עדים אחרים נגד מרשתנו. אין המדובר בטעויות בודדות אלא בסילוף זדוני של הדברים שיוחסו לה ושתילה שיטתי של דברי כזב שלא היו ולא נבראו בחקירה", כתב. "דברים אלה מהווים ללא ספק הדלפה עבריינית, הן בעצם הדלפתם והן בסילופם. מדובר בבידוי ראיות, בשיבוש הליכי חקירה ובהצגה מטעה במתכוון של הדברים.
"הציטוטים שיוחסו באולפן שישי למרשתנו, כביכול מתוך חקירתה ב-1 בדצמבר 2016, לא נאמרו על ידה או שעוותו במתכוון על-ידי שינוי השאלות או שינוי תשובותיה של מרשתנו, למשל בדרך של הוספת או גריעת מילה. "יד נעלמה" ניסחה מחדש ובזדון הן את דבריה של רעיית ראש הממשלה והן את שאלות החוקרים כפי שהוצגו באופן מעוות ומסולף בטלוויזיה", נכתב ליועמ"ש.
בדברים אלו מתייחס ראש הממשלה אל הציטוטים המיוחסים לשרה נתניהו בהקשר של עזרא סיידוף ושל אבי פחימה. "כל בר דעת מבין שהציטוטים הכוזבים שהושמו בפיה של מרשתנו בהדלפה לחדשות 2 ולערוצים נוספים נועדו ליצור מצג שווא אצל מר סיידוף ואצל מר פחימה כאילו מרשתנו מפנה אצבע מאשימה לעברם - דבר, שכאמור, לא היה ולא נברא".
עוד טען ראש הממשלה כי בעוד בחקירתה הכחישה שרה נתניהו את כל הטענות שהופנו נגדה, הרי שתמלילי החקירה כפי שפורסמו בחדשות 2 נועדו להציג מצג שווא שלפיו היא הודתה בחלק מן הטענות.
בתלונה ליועץ המשפטי לממשלה נזכר עוד כי גורמי החקירה במשטרה הדליפו לתקשורת - ובהם גם לערוץ 1 ולערוץ 10, מידע מוכמן מחקירתו של ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה לשעבר, גיל שפר, ונגד מיכל שרביט. כל זאת, תוך חשיפת פרטים הידועים רק לגורמי החקירה.
"הואיל ופרוטוקולי החקירות מוחזקים בידי גורמי החקירה בלבד, ורק הם בלבד יודעים שצוות בכיר של הפרקליטות והמשטרה צפה בחקירה, וכך גם לגבי הפרטים המוכמנים כביכול ששודרו בכלי התקשורת לגבי חקירות גיל שפר ומיכל שרביט, אין ולא יכול להיות ספק כי ההדלפה מקורה בגורמי החקירה", טען נתניהו באמצעות פרקליטו. עוד הוסיף כי גם פרסום העברת המלצת המשטרה לפרקליטות ביחס לגברת נתניהו, שעות ספורות לאחר שהסתיימה החקירה "מעורר תמיהות ומחייב בדיקה", כלשון התלונה.

תאריך:  03/12/2016   |   עודכן:  03/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"גורמי החקירה הדליפו ומסרו פרוטוקולים מזויפים לתקשורת"
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
מחש
כחש  |  3/12/16 20:55
2
איפה הייתם ... ???
משפטן  |  3/12/16 21:31
 
- קצב אנס וסוף כל אנס בכלא ל"ת
לני  |  4/12/16 03:46
3
תרגיל האמנית לשפר+זיוף פרוטוקו ל"ת
הרוצים להפיל רה"מ  |  3/12/16 22:23
4
מנסה להפחיד (לאיים) את החוקרים
אדון קודו  |  3/12/16 22:30
 
- טיפש..
אמנון111  |  4/12/16 03:07
5
אט אט מתברר, שחלק גדול
אברהם 10100  |  3/12/16 22:53
 
- מי שהדליף זו שרה בעצמה. דומה
איריס ב.  |  4/12/16 00:11
6
מי הדליף את חקירות אולמרט??
חפרפרת  |  3/12/16 23:10
7
היועץ הפרקליטות והמשטרה חיבר
יעקב יעקב  |  3/12/16 23:24
8
מיטה זוגית בסופרטנקר יהיה להיט ל"ת
שמין  |  4/12/16 00:40
9
עצה
חרד  |  4/12/16 03:03
10
מי אומר שהרשויות הדליפו
יוחי  |  6/12/16 17:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הנשיא הנבחר הבהיר בחשבון הטוויטר שלו כי לא הוא שיזם את השיחה עם הנשיאה    ממשל אובמה שב הדגיש את מחויבותו למדיניות "סין האחת"
קובי ישעיהו
G4S ישראל מעסיקה כ-7,500 עובדים ומחזור ההכנסות שלה מוערך בכ-800 מיליון שקל בשנה עם שיעור EBITDA של כ-10%    מנכ"ל החברה הוא מיקי אדיב, אשר מכהן בתפקיד משנת 2006 וצפוי להמשיך בתפקידו יחד עם יתר המנהלים בחברה
מירב ארד
בנייתו של הפרויקט החלה ביום חמישי האחרון והוא יציע סימולציה של ההתנגשות בקרחון
יצחק דנון
חושף חשדות למחזור כפול של בקבוקי פלסטיק: לאחר שהם נמעכו במפעלו, הגיעו מיליוני בקבוקים לידי אספנים מקצועיים - ששבו ומכרו לו אותם
יצחק דנון
טוענת שמכרז ענק לפינוי פסולת נייר ומדיה מגנטית כמעט בכל השירות הציבורי, כולל תנאי סף שרק חברת ק.מ.מ יכולה לעמוד בו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il