X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הושג לאחר מו"מ בין משרד האוצר, ות"ת והנהלת האוניברסיטאות לבין ארגוני הסגל האקדמי הבכיר
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

לאחר שיתוף פעולה מוצלח ומו"מ שהתקיים בין משרד האוצר, ות"ת וועד ראשי האוניברסיטאות לבין הסגל האקדמי הבכיר, נחתם (יום א', 4.12.16) הסכם קיבוצי עם נציגי הסגל האקדמי הבכיר באוניברסיטאות. בטקס החתימה השתתפו הממונה על השכר והסכמי העבודה (בפועל), יוסי כהן; יו"ר ות"ת, פרופ' יפה זילברשץ; מנכ"ל מל"ג/ות"ת גדי פרנק; יו"ר ור"ה, פרופ' פרץ לביא ויו"ר המועצה המתאמת של ארגוני הסגל האקדמי הבכיר, פרופ' אלי וייץ.
להלן עיקרי ההסכם שאושר על-ידי הממונה על השכר והסכמי עבודה:
  • הסכם השכר החדש הינו לתקופה של 6 שנים, משנת 2014 עד לשנת 2020 ומעניק תוספת שכר בשיעור כולל של 9% על פני תקופה (1.5% לשנה).
  • הסכם השכר החדש מעניק תוספת שכר בסכום קבוע לחברי הסגל בכל הדרגות. תוספת שכר זו תורמת לצמצום פערי השכר, מתגמלת את הסגל האקדמי הצעיר בתחילת דרכו האקדמית במידה ניכרת, ומסייעת לאוניברסיטאות לגייס ולקלוט אנשי סגל נוספים.
  • במסגרת הסכם השכר הוסדרו תנאי הפנסיה התקציבית באוניברסיטאות ונקבע מנגנון לעידכון הקצבאות בדומה ליתר הגמלאים בפנסיה תקציבית במגזר הציבורי. כמו-כן, במסגרת ההסכם בוטלו חריגות בפנסיה בהיקפים ניכרים.
  • במקביל לחתימת הסכם השכר, נקבעו סדרים לחיזוק המנגנונים לעידוד מצוינות אקדמית בהוראה ובמחקר, כך שהתשלום למענק אקדמי יותנה בפעילות מחקרית משמעותית; תתאפשר קבלת מענק בגין הצטיינות בהוראה והכנת קורסים מקוונים ובגין קידום קשרי האקדמיה עם המגזר הציבורי והתעשיה; תעודד המצוינות המחקרית על-ידי עידכון התגמול לחברי סגל בגין זכייה במענקי מחקר משמעותיים.
  • בצד זאת נקבעו סדרים להקצאת כספי קשרי מדע לגמלאים ולבקרה על מימושם באופן שיסייע להגדלת התקציבים המופנים לסגל אקדמי בתחילת דרכו ועוד.
יו"ר ות"ת, פרופ' יפה זילברשץ: "ההסכם החדש יאפשר את פעילותה התקינה של המערכת לאורך כל התוכנית הרב שנתית החדשה שהושקה לאחרונה וייתן למערכת את השקט הנדרש כדי להתרכז בהשגת יעדיה. ההסכם כולל הבנות חשובות בנושא חיזוק מנגנוני המצוינות האקדמית ויכולת הקליטה של סגל מצטיין באופן שיתמוך בהשגת יעדי המערכת בשנים הבאות".
יו"ר ור"ה ונשיא הטכניון, פרופ' לביא פרץ: "ור"ה מברך על חתימת ההסכם עם הסגל האקדמי הבכיר. מדובר בהסכם חשוב מאוד שיתרום לחיזוק עבודת המחקר באוניברסיטאות. ור"ה מודה לנציגי האוצר, ות"ת-מל"ג וראשי המועצה המתאמת על ניהול מו"מ ענייני, מקצועי ויעיל".
הממונה על השכר (בפועל), יוסי כהן: "מדובר בהסכם שכר חשוב. לצד השקט שהוא מביא למערכת ההשכלה הגבוהה הוא זורע זרעים להעצמת המצוינות האקדמית ולשיפור יכולת הגיוס של האוניברסיטאות. ההסכם הינו לתקופה של שש שנים ובכך יתרום לשקט ביחסי העבודה, ליציבות המערכת וליכולתה לתכנן ולהשקיע לטווח ארוך".

תאריך:  04/12/2016   |   עודכן:  04/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 פרץ לביא / Perez Lavi
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחתם הסכם קיבוצי עם הסגל האקדמי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
בעלי האג"ח יצביעו מחר על שתי ההצעות לרכישת החברה, אך ספק אם יקבלו אחת מהן    לסמן-תאופיק מציעה 100 מיליון שקל ועוד 25%, אך לא הפקידה עדיין ערבות בנקאית    קפיטל-עמרם מציעים 75 מיליון שקל, מותנים ברווחים גדולים
איתמר לוין
לירז רז הודתה במעשי מרמה, זיוף והלבנת הון בסך 2.7 מיליון שקל    ניצלה את האמון שניתן בה בשל מוגבלותה, קיבלה כספים בעקבות מצגי שווא, המציאה מכרזים ויצרה עסקות פיקטיביות בנדל"ן
איציק וולף
העיתונאי רביב דרוקר הצהיר כי מעולם לא טען שיש לסכל את מינויו של תת-אלוף עופר וינטר למפקד חטיבת גבעתי וכי הטענות נגדו מפי מקורב לוינטר נועדו לסכל אמינות תחקיר אחר נגד וינטר שישודר ביום שלישי    על נתניהו ובנט: הגיבו בלי לבדוק עובדות, הדבר חמור
איציק וולף
ההסתדרות והנהלת אל-על חתמו על הסכם שכר חדש לטייסים, ששיבשו בחודשים האחרונים את פעילות החברה ופגעו בלקוחותיה    הטייסים יקבלו תוספת שכר מגזרית בגובה 8.75%
איציק וולף
שוב הלך לעולמו אמש ונקבר בבית העלמין בנחלת יצחק בגבעתיים    התמחה בתחום הנדל"ן ובמשך השנים היה מעורב משרדו במאות עסקות מקרקעין והוא חתום על תקדימים משפטיים רבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il