X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השר לביטחון הפנים השיג 15 מיליון ש"ח לחיזוק הביטחון ביישובי הנגב יו"ר ועדת הפנים: ביטחון אישי זה דבר בסיסי שהאזרח מצפה לו מהמדינה. אני מצפה מהמשטרה שתבוא עם תוכנית לביטחון יישובי צפון הנגב
▪  ▪  ▪
היו"ר אמסלם והשר ארדן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
המפכ"ל רוני אלשיך [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

"אנחנו צריכים לדעת מהם מרכיבי הביטחון שיישוב כפרי צריך לקבל. אני מצפה מהמשטרה שתבוא עם תוכנית ותבנה ארגז ביטחון ליישוב", אמר יו"ר ועדת הפנים דוד אמסלם בדיון (יום ב', 12.12.16) עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, על חיזוק ביטחון הפנים ביישובי מרחבים וצפון הנגב. "הדיונים בנושא מתנהלים כבר שנה. אני בקשר עם האנשים כמעט על בסיס יומיומי ומודע לכל מטלות המשטרה. יש דבר אחד בסיס - ביטחון אישי. אזרח בכל מדינה מצפה קודם כל לביטחון בביתו".
השר לביטחון הפנים, ארדן: "זה שאתה לא מקבל את התפישה הביטחונית שלנו - לא אומר שאין לנו תפישה ביטחונית. 70 שנה המדינה קיימת ולא הייתה תפישה כמו שאתה מציג. יש גם שכונות באשקלון עם אחוז פריצות גבוה. נקיף גם אותן בגדר? התפישה היא סיור משטרה. רוצה המדינה לקבוע תפישה אחרת - שוועדת חוץ וביטחון תקבל החלטה. זה לא תפקיד המשטרה לשנות תפישה. בכל פעם שצה"ל אומר אני לא מסוגל לספק ביטחון עם עשרות המיליארדים שלו, האוזניים שלי בוערות. המשטרה לא תגיד את זה. המשטרה תשנה תפישת הפעלה, היא תחזק את השיטור בירושלים ובמגזר הערבי ובכך תפנה כוחות לשאר האזורים. תפקידנו להוסיף אמצעי הגנה, לא לייצר תפישה, שכולם יבואו למדינה בדרישה שגם הם רוצים, זה יגיע למיליארדים. המדינה משקיעה מיליארדים בתקנים לשוטרים. בנוסף השגתי 15 מיליון ש"ח חד-פעמי לחיזוק הביטחון במרחב הכפרי בצפון הנגב. אין לי יכולת להתחייב לתקציב רב-שנתי".
שי חגג', ראש מועצת מרחבים: "בסוף יש פה תושבים שילדיהם לא נכנסים הביתה מפחד. הבת שלי פוחדת לישון לבד. לך לממשלה, תהפוך שולחן ותביא כסף. הילדים יורדים מהאוטובוס הצהוב ומפחדים להיכנס הביתה. בקלחים כל בית שני נפרץ. אחרי שעברנו את צוק איתן, את עמוד ענן ואת עופרת יצוקה, אין ביטחון אישי. תפקיד המדינה לדאוג לביטחון אישי. שמענו שהמשרד השיג תקציב, אבל צריך פעולה מערכתית".
תמיר עידן, ראש מועצת שדות נגב: "במועצה שלנו יש 8 יישובים בעוטף עזה ו-8 מחוץ לעוטף. אלה שבעוטף, הצבא נותן להם מרכיבי ביטחון - דרך, תאורה, שערים ושמירה. עם השמונה האחרים אנחנו מתעסקים כל היום - פגישות אלוף, מפקד מחוז, מפקד מרחב, אני מגיע הביתה בארבע לפנות בוקר ומגלה שפרצו גם אצלי ואצל השכן. זה לא יכול להימשך".
ח"כ ענת ברקו (ליכוד): "לא צריכה להיות יד קלה על ההדק, אבל חקלאים נדרשים לתת מענה. המשטרה לא יכולה להיות בכל מקום. יש לנו אזרחים עם מודעות ביטחונית גבוהה. נתיבי הפשיעה הם אותם נתיבים של רצח וטרור. איש לא ישאל פורץ למה התכוונת כשבאת עם בזנטים וסכינים. מי שייכנס למישהו הביתה יכול גם לרצוח".

תאריך:  12/12/2016   |   עודכן:  12/12/2016
+'ישראלית' נמחקה מהחוק כדי שפרשנות לא תעוות
00:56 13/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הוועדה המשותפת החלה לדון בחוק ההסדרה לקריאות שנייה ושלישית והסכימה לקיים דיון חסוי שייתכן שחלקו יפורסם  ▪  ח"כ סעדי: לפי החוק הזה כל אדם יכול למצוא אדמת טרשים בקצה ההר, לשים קרוואן ולהתיישב ב'תום לב'

[צילום: דוברות הכנסת]
+רפורמה תכני הספורט מחוץ לחוק ההסדרים
00:27 13/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הכלכלה: בתוך שבועיים נקדם את הרפורמה - נכריע בה אך ורק לטובת הצרכן ולא האינטרסים של החברות  ▪  במהלך ישיבה מרתונית סיימה הוועדה לאשר את הרפורמה להגברת התחרות בטלוויזיה הרב-ערוצית והפרטת עידן פלוס וכן את הרפורמה בתקשורת הקווית

[צילום: דוברות הכנסת]
+בקריאה ראשונה: ביטול ההסדר של ברירת קנס
00:05 13/12/16  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (תיקון מס' 77), התשע"ז-2016. עבירות הקנס מתחלקות כיום לשני סוגים: 1) עבירות מסוג ברירת קנס - אדם מקבל הזמנה למשפט, אך ניתנת לו ברירה לתשלום קנס בשיעור שנקבע במקום להישפט; 2) עבירות מסוג ברירת משפט - האדם מקבל הודעה על תשלום קנס ואם הוא מעוניין להישפט על העבירה עליו לבקש זאת במפורש אחרת יועבר הקנס לגבייה. התיקון המוצע מציע לבטל את ההסדר של ברירת קנס ולהפוך את כל עבירות הקנס לעבירות מסוג של ברירת משפט.

+חלוקת הסמכויות משטרה-פרקליטות תהפוך להוראת קבע
22:45 12/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הפרקליטות: מחלקה חדשה תפקח על 900 תובעים הפועלים מכוח הסמכת היועץ המשפטי לממשלה  ▪  לדרישת יו"ר ועדת חוקה הושארה חובת הדיווח לוועדה

[צילום: פלאש 90]
+הממשלה תחייב תקציבי עתיד מגדריים
22:37 12/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

השרה לשוויון חברתי לוועדה למעמד האישה: משרדי הממשלה יחויבו להציג ניתוח תקציבים מגדריים עתידיים ולא רק אלו שבוצעו  ▪  תומא-סלימאן: "חבל שהדבר לא נעשה לפני תקציב המקבע את המצב לשנתיים נוספות"

גילה גמליאל [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+סופית: חובת ייצוג הולם לחרדים ולעולים בשירות המדינה
22:28 12/12/16  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק ייצוג הולם של בני האוכלוסייה החרדית ושל עולים חדשים בשירות הציבורי (תיקוני חקיקה), התשע"ז-2016, של חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב. היא קובעת חובת ייצוג הולם לבני המגזר החרדי ולעולים בשירות המדינה ובדירקטוריונים של חברות ממשלתיות. גפני: "אני רוצה להודות לכל הסיעות בבית. כולם תמכו בזה. אני רוצה להזכיר בהזדמנות הזו את ח"כ הרב אברהם רביץ ז"ל שלפני עשר שנים עמד כאן על הדוכן עם הצעת החוק הזו והיא נפלה על חודו של קול, והוא צעק למה הצבעתם נגד, והוא התמוטט כאן על הדוכן והיה צריך לפנות אותו לבית החולים. הערב אנחנו משלימים עבורו את המעגל. זה לא חוק שיפתור את הבעיות של הציבור החרדי אבל זה חוק שמראה על כיוון. החוק הזה מסיר כתם שהיה על הכנסת כל השנים". בעמותת חדו"ש אומרים כי אסור שהחוק יוביל למצב בו ייפגעו דרישות הכשירות לתפקידים ויכירו בהסמכה לרבנות או לימודים בישיבה כתחליף לתעודת בגרות או תואר אקדמי. לדבריה, יש לוודא גם כי לא תשונה סביבת העבודה כך שתהיה הדרת נשים.

+סופית: החובה לתעד חקירת חשוד לא תחול על עבירות ביטחון
22:25 12/12/16  |  

לאחר שנדחו הסתייגויות רבות שהגישו חברי הכנסת מהרשימה המשותפת, מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (חקירת חשודים) (תיקון מס' 8), התשע"ז-2016, כאשר 46 חברי כנסת תמכו אל מול 17 שהתנגדו. הוראת השעה המחריגה חקירות חשודים בעבירות ביטחון תהפוך להוראת קבע לעניין החובה לתעד את החקירה בתיעוד חזותי או בתיעוד קולי. הבקרה במקרים אלו תעשה באמצעות ביקורים אקראיים, שייקבעו בנהלים הפנימיים של משטרת ישראל ובאישור השר הממונה והיועץ המשפטי לממשלה. עוד מוצע לאפשר לגורם המפקח לערוך פיקוח ובקרה על כל החקירות המתנהלות, בכל עת, ללא התראה מראש וללא ידיעת החוקרים.

+יועמ"ש הכנסת: חוק ההסדרים בסכנה
22:04 12/12/16  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה

"ועדת הכספים לא החלה לדון בחוק דירה שלישית ובחוק מיסוי הקיבוצים"  ▪  מזהיר: ניאלץ לפצל את חוק ההסדרים, או לדחות את כולו לראשית 2017

איל ינון [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+סופית: הטבות מס ליצרני חשמל קטנים
20:57 12/12/16  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לעידוד השקעה באנרגיות מתחדשות (הטבות מס בשל הפקת חשמל מאנרגיה מתחדשת), התשע"ז-2016, של ח"כ חמד עמאר ויעל כהן פארן, שמוזגה עם הצעה ממשלתית. הטבות מס ייקבעו ליצרני חשמל קטנים אשר ימכרו את החשמל לחברת החשמל. ההטבות יינתנו ביחס להכנסות מייצור החשמל, וכן ליחידים שישכירו מקרקעין (לרבות מבנים) שישמשו כשטח להתקנת מתקנים לייצור חשמל כאמור. בנוסף, מוצע לקבוע הטבות גם לעניין פטור מרישום והגשת דוחות לפי חוק מס ערך מוסף, וכן פטור מתשלום דמי ביטוח לאומי וביטוח בריאות על ההכנסה ממכירת חשמל.

+תקנה תחייב התרעה נגד שכחת ילדים ברכב
20:31 12/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

נציגת משרד התחבורה אמרה כי התקנה ממתינה לאישור הייעוץ המשפטי  ▪  בשל עלויות הליך האישור במכון התקנים רק חברה אחת ניגשה להליך  ▪  משרד התחבורה התבקש לסייע בסבסוד

[צילום: פלאש 90]
+פטור מהיטל השבחה לגגות סולאריים לשימוש עצמי
20:14 12/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

לבקשת יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, הפטור נקבע בחוק כהוראת שעה לשנתיים, בסיומן ייבדק הנושא ויישקל שנית  ▪  כהן-פארן: מה עם פטור ממס הכנסה ומע"מ?

[צילום: פלאש 90]
+"השימוש בקנביס הוא דבר רע"
19:33 12/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מנכ"ל המשרד לביטחון פנים רותם פלג: המטרה היא לצמצם את השימוש בקנביס  ▪  יו"ר הוועדה למאבק בסמים: "מעבירים אזרחים נורמטיביים הליך פלילי, ש-60% ממנו נגמר בכלום"

רותם פלג [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הממוגן ברמב"ם יקבל תקציב לתחזוקה
19:15 12/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בית החולים הממוגן הגדול בעולם נבנה לפני שלוש שנים ורק בעוד שלושה חודשים צפוי לקבל את המימון לתחזוקה

[צילום: איתמר לוין]
+תחליפו את הראש, ונאשר הקלה במס
18:10 12/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הכספים אישרה הטבות מס ל-53 עמותות שמקדמות מטרות חברתיות  ▪  הקלה במס על תרומות  ▪  הוועדה סירבה לאשר את ההטבה לשתי עמותות שהבכירים בהן חשודים בפלילים ושנקשרו בחקירות משטרה

חה"כ מיקי לוי ומיקי רוזנטל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד פורר / Oded Forer  עופרת יצוקה  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  ענת ברקו  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רוני אלשיך / Roni Alsheh  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארדן: האוזניים שלי בוערות מצה"ל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
עידן יוסף
מנכ"ל המשרד לביטחון פנים רותם פלג: המטרה היא לצמצם את השימוש בקנביס    יו"ר הוועדה למאבק בסמים: "מעבירים אזרחים נורמטיביים הליך פלילי, ש-60% ממנו נגמר בכלום"
עידן יוסף
בית החולים הממוגן הגדול בעולם נבנה לפני שלוש שנים ורק בעוד שלושה חודשים צפוי לקבל את המימון לתחזוקה
עידן יוסף
ועדת הכספים אישרה הטבות מס ל-53 עמותות שמקדמות מטרות חברתיות    הקלה במס על תרומות    הוועדה סירבה לאשר את ההטבה לשתי עמותות שהבכירים בהן חשודים בפלילים ושנקשרו בחקירות משטרה
איציק וולף
תקציב הוועדה גדל ב-4.5 מיליון שקל    מנה"לית הוועדה: כרגע לא מדובר על הצבעת ישראלים בחו"ל משום שמדובר בעלויות המגיעות ל-100 מיליון שקל
עידן יוסף
ההצעה חלה על רחבת הכותל המערבי בלבד ואינה כוללת את הרחבה באזור קשת רובינזון המיועדת לקיום פולחן הרפורמים והקונסרבטיביים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il