X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך חושדת מועצת הכבלים והלווין, שפתחה הליך בירור מול השתיים בחשד לקידום מופעי חנוכה ב-VOD YOUNG הכללים אוסרים קידום מסחרי
▪  ▪  ▪
אילוסטרציה

המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין שלחה בימים האחרונים מכתבי בירור לחברות הוט ויס, בחשד לקידום אסור של מופעים מסחריים לחנוכה בערוץ הצפייה לפי דרישה VOD. בהוט, מדובר בערוץ ה-VOD המיועד לילדים (VOD YOUNG) וביס, מדובר בקטגוריית עולם הילדים ב-VOD.
קידום המופעים המסחריים הללו אינו עומד לכאורה בכללי התקשורת, שאוסרים בפירוש פרסומות בכבלים ובלווין - על אחת כמה וכמה בערוצי תוכן לילדים.
מבדיקה שערך אגף הפיקוח והבקרה במועצה ב-VOD של הוט עולה כי לקראת עליית המופעים "היי סקול פסטיגל 2 הגמר הגדול" ו"מותק של פסטיבל 9 - יוצאים לדרך 2016" שודרו תכנים שאינם עומדים לכאורה בכללי התקשורת. במקרה של "מותק של פסטיבל", בתקציר מתחת לתמונה המזמינה את הצופים לצפות במשדר נרשם שמם של המשתתפים במופע המסחרי וכן הפניה לסרט באורך של 50 דקות(!) המכיל את העלילה המרכזית של המופע והכרת הכוכבים.
במקרה של "היי סקול פסטיגל 2" נכתב על המסך, מתחת לשם המופע וסמלילו, "להתראות בחנוכה 2016", וכן שלושה משדרים תחת השם "רוקדים היי סקול פסטיגל" עם השם המלא של המופע וסמלילו. שני המופעים קודמו, כאמור, בערוץ VOD YOUNG שאמור להיות "נמל מבטחים" לילדים, כלומר ערוץ נקי מתוכן שאינו ראוי לצפייה לצעירים.
בבדיקת ה-VOD של יס עולה חשד לקידום המופעים "אופס הילדים התכווצו" ו"בת הים הקטנה". במקרה של שני המופעים הועלה ל-VOD קליפ 'הצצה' למופע עם הכיתוב "הקליפ הרשמי להפקה הכי מתוקה של חנוכה 2016" למופע הראשון ו"מחזמר קסום, מצחיק ומרגש" למופע השני.
בשני המקרים הקליפ הופיע עם פירוט שמות כוכבי הילדים המשתתפים, כשה'הצצה' עצמה היא קטע קצר באורך 3 דק' המציג את נושא המופע ותמצות עלילתו וכן את ההכנות למופע ובניית הדמויות. בסיומו מופיע הסמליל ושם המופע וכן שקופית המפנה את הצופים לאתר האינטרנט ולמספר הטלפון של המשרד להזמנת הכרטיסים הרלוונטיים.
בדצמבר 2014 נקבעה הפרה להוט בגין פרסומת וקידום עניינים דומים למופע "מותק בממלכת הקרח" ב-VOD YOUNG והחברה נדרשה שלא לשדר את התוכן והקידום בערוץ.
יושב-ראש המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין, יפעת בן חי שגב: "האיסור על שידור פרסומות בכבלים ובלווין חשוב שבעתיים כשמדובר על תכנים המיועדים לילדים. בנות ובני הגיל הרך, הילדים והנוער הם אוכלוסייה רגישה מאוד למסרים פרסומיים שאין ביכולתה לסנן את המסרים הפרסומיים כמו האוכלוסייה המבוגרת. לקראת מופעי חג החנוכה הוריתי לאגף הפיקוח במועצה להגביר את הפיקוח על התכנים לילדים, הן בערוצי הילדים והן בשירותי הצפייה על-פי דרישה (VOD), ואנו נאכוף את הכללים ביתר שאת מתוך הכרה בהגנה שאנו צריכים לתת לצופים הצעירים ולהוריהם".

תאריך:  14/12/2016   |   עודכן:  14/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוט ויס קידמו פסטיגלים בניגוד להיתר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הצוות התבקש לבחון דרכים ליצירת רשימת מסחר נפרדת שתותאם לחברות קטנות באופן שיתרום לפיתוח שוק ההון המקומי וייתן מענה לצרכיהן של חברות אלה. בראשו יעמוד רו"ח אילן ציוני
מירב ארד
בין סעיפי הצעת החוק שאושרו: הקמת תשתית טכנולוגית להקמת בנקים חדשים, שעבוד שני שיאפשר תחרות בשוק ההלוואות והכנסת נציגי ציבור לוועדת היישום
מירב ארד
בעקבות הפריצה לבית, האלוף יחקר באזהרה במצ"ח    נפתחה חקירה האם נשמרו חומרים מסווגים על המחשב
מחלקה ראשונה
המחבל התנפל על שני שטורים ופצע אותם באורח קל    אחד השטורים ירה במחבל ופצע אותו אנוש
יצחק דנון
החברה תובעת 11.5 מיליון שקל מאריה שאשא, בטענה שהתחמק מהעמדת בטוחות למימון עסקה משותפת - ולאחר מכן רכש בעצמו את אותה קרקע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il