X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
זכתה זו השנה החמישית ברציפות בחמישה כוכבים בתחרות "המקלט והמיגון במרחב האזרחי בישראל יפה"; וכן זו השנה השנייה בתחרות "שיח מקוון בעורף" התחרויות התקיימו מטעם פיקוד העוקף והמועצה לישראל יפה במטרה לתרום לקידום מוכנות המרחב האזרחי לחרום במדינת ישראל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בטקס חגיגי שהתקיים (יום ג', 13.12.16) בבית המועצה לישראל יפה, הוענקו לרעננה תעודות הוקרה על זכייתה בתחרות "מוכנות לחרום" לשנת 2016 שנערכה מטעם פיקוד העורף והמועצה לישראל יפה ונועדה לבחון מוכנות המרחב האזרחי לחרום בקטגוריות השונות.
בתחרות, שהתקיימה בהשתתפות עשרות רשויות מקומיות מרחבי הארץ, בלטה העיר רעננה בהישגיה, עם זכייה גורפת בשלוש תעודות "חמישה כוכבי יופי" בקטגוריות השונות, מהן תעודת כוכב הזהב על זכייה רציפה זה חמש שנים בתחרות.
עבודה רבה
התעודות הוענקו לעירייה על זכייתה זו השנה החמישית ברציפות בפרס "כוכב הזהב" וחמישה כוכבים בקטגוריה "המקלט והמיגון במרחב האזרחי בישראל יפה"- בה נבחנה כשירות ואחזקת המקלטים ציבוריים ברשויות המקומיות; וכן בחמישה כוכבים השנה השנייה ברציפות בקטגוריית "שיח מקוון בעורף" לבחינת מוכנות הרשויות המקומיות במדיה המקוונת.
את תעודות ההוקרה קיבלו בשם העירייה סגנית ומ"מ ראש העירייה סימה פרי, הממונה על אגף חזות העיר, קב"ט העירייה משה פישמן ואסף גריידי ממונה מערך המיגון הרשותי, במעמד ח"כ אריה דרעי, שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, אברהם כץ-עוז, יו"ר המועצה לישראל יפה, מפקד פיקוד העורף האלוף יואל סיטריק, ראשי ערים ונציגי רשויות מכל הארץ.
ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי: "היערכות העירונית לשעת חרום מהווה נדבך מרכזי בפעילות העירייה. הישגי מערך הביטחון העירוני בתחום המוכנות לחרום בשנים האחרונות היא תוצאה של עבודה רבה המושקעת בכל אגפי העירייה, בהובלת מנכ"לית העירייה והקב"ט העירוני. בשנים אלה השקענו תשומות גדולות בכל תחומי ההיערכות לחרום, כולל הקמת מערך מתנדבים מקרב תושבי העיר ובמיוחד ביצירת ממשקי קשר ישירים, יעילים וזמינים עם התושבים בתחומי התקשורת הדיגיטליים כדי לאפשר מענה מיטבי לציבור בשעת חרום. אני מברך על זכייתה של העירייה בתעודות ההערכה, המגיעות לכל העושים במלאכה בארגון ובקהילה".

תאריך:  14/12/2016   |   עודכן:  14/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
יו"ר וועדת הכנסת לביקורת המדינה "זהו מהלך אופייני לנתניהו - מתחיל מהלך ארוך ומסובך, לקראת הסיכון הוא מתחרט"    ביקורת בכנסת על החלטת הממשלה שלא לחתום על הסכם, שיעמיד את קק"ל תחת ביקורת מבקר המדינה
יפעת גדות
יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה: הוועדה תעקוב ותוודא שההחלטות החשובות שקיבל השר גם יבוצעו    ח"כ בני בגין "הצגתם גרף אופטימי של כניסת אנרגיות מתחדשות למשק החשמל. כמה מהתחנות הללו יוקמו על-ידי הממשלה וכמה הן משאלת לב"?
אלעזר לוין
מארגנת קבוצת רכישה, שתרכוש ממנה את המגרש ותבנה 132 דירות ב-11 בניינים    דירות 4 חדרים ימכרו ב-890 אלף שקל - כ-10% ותר מדירות מחיר למשתכן בעיר, אך במכירה חופשית ובגימור מעולה    "הסוד": קבוצת רכישה
מירב ארד
המערך תוגבר ב-12 פקחים שיושבים במעברים בין ישראל לאיו"ש ובאזורי הפרדסים. בתקנות המקוריות דובר על 2000 שקלים לטון ליחיד וכפל קנס לתאגיד. הוחלט להמיר את יחידת הקנס לנפח והטלת קנס של 500 שקל על כל מטר קוב
עידן יוסף
מגישת "המערכת": "אני בהחלט מנצלת את הפופולריות של התוכנית על-מנת לקדם נושאים שחשובים לי"    השתתפה יחד עם ברוך קרא ומוטי גילת במפגש עם סטודנטים    "לעיתונאים יש אג'נדות ואין לנו במה להתבייש. מאחורי כל כתבה עיתונאית יש אינטרס"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il