X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
זאב ברנד גנב מלקוחותיו 2 מיליון שקל במשך קרוב לעשור והורשע גם בעבירות מס ביהמ"ש: ברנד ניצל את אמונם וחוסר הבנתם של קשישים וחולים
▪  ▪  ▪
עבירות המס לא נבלעות [צילום: ישראל מלובני]

רו"ח זאב ברנד נדון ל-30 חודשי מאסר לאחר שהודה בגניבת 2 מיליון שקל מלקוחותיו ובעבירות מס. שופט בית משפט השלום בנתניה, עוז ניר-נאוי, גזר על ברנד (יום ד', 21.12.16) תשעה חודשי מאסר על עבירות המס ו-21 חודשי מאסר על עבירות הגניבה, אותן ירצה במצטבר. הוא גם נקנס ב-100,000 שקל.
ברנד קיבל מלקוחותיו צ'קים לתשלום חובותיהם לרשויות המס, אך השתמש בהם לתשלום חובותיו-שלו לאותן רשויות. הוא מסר ללקוחותיו שחובותיהם גבוהים משהיו, ובהפרש בין החוב האמיתי לבין הסכום ששילם - השתמש לצרכיו שלו.
עוז-נאוי אומר: "עסקינן ברואה חשבון, אשר לא היסס ליטול מכיסם של לקוחותיו, ובהם אף קשישים וחולים. הנאשם ניצל את העדר בקיאותם והבנתם של לקוחותיו, וחמור מכך, ניצל את אמונם". הוא קבע, כי יש לקבוע מתחמים נפרדים וממילא עונשים נפרדים לשתי העבירות, שכן הנפגעים היו שונים וגם האינטרס הציבורי שונה. "יש למנוע מצב בו עבירות המס תיבלענה בעבירות הגניבה. אפילו התבצעו עבירות המס ביחד עם עבירות הגניבה, יש להבהיר כי עבירות אלה אינן עבירות זניחות, ואינן טפלות לעבירות הגניבה", הוא ממשיך.
עוד עומד ניר-נאוי על החומרה במעשיו של ברנד, אשר פעל בצורה שיטתית ומתוחכמת במשך קרוב לעשור, וכאמור - גנב 2 מיליון שקל. "מדובר באדם משכיל, אשר בחר לנצל את כוחו ומעמדו על-מנת לפגוע באלה אשר שמו בו את מבטחם", ואשר פעל רק מתוך בצע כסף ולא מתוך מצוקה כלכלית, מוסיף ניר-נאוי.
לקולא, אומר ניר-נאוי כי ברנד החזיר 1.1 מיליון שקל, הוא מצוי בעשור השמיני לחייו ומצב בריאותו אינו שפיר והוא הודה בעבירות אלו.

תאריך:  21/12/2016   |   עודכן:  21/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הודיע שהשופטים קיבלו את טענותיו נגד הליך הבדיקה של אישי הציבור - בעוד החלטת בג"ץ מלמדת שהם ביקשו לקבל תשובות על פרטים הנוגעים ליישום הנוהל
איתמר לוין
הפרקליטות לא תעתור לבית המשפט נגד החלטת ועדת השחרורים    יצא ממאסר בתנאים מגבילים בליווי בני משפחתו    ריצה קרוב לשלושה רבעים מעונשו
עידן יוסף
החליטה להיענות לבקשת היועמ"ש ולהמליץ למליאה להסיר את חסינותו, ובכך לאפשר למשטרה לערוך חיפוש ומעצר במסגרת חקירתו    רוזנטל: "חשוב להזכיר שעדיין מדובר רק בחשדות"
עידן יוסף
דיון במליאת הכנסת על התקציב נסוב על אמירה של ראש הממשלה לתושבי עמונה והאשמתו בחיקוי מרי אנטואנט
יצחק דנון
יצחק גולדפיין טוען שהובטחו לו 1.5 מיליון דולר תמורת טיפולו בשחרור נערים חרדים שנחשדו בהברחת סמים ליפן    תובע את אברהם סלונים ומשה אייזנבך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il