X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הנאמנים: ייתכן שיהיו מקורות מימון נוספים; אם ההפעלה תהיה גרעונית - הקבוצה תיכנס לפירוק שכרם של השחקנים והעובדים יקוצץ בתקופת ההקפאה
▪  ▪  ▪
כבירי. מסר צ'קים [צילום: פלאש 90]

הפעלתה של קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב אינה יכולה להיות גרעונית - מבהיר (יום א', 18.12.16) נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין. הוא אומר, כי כרגע תקציב הקבוצה אינו מאוזן ואם יירשם גרעון - חייבים הנאמנים לפנות אליו מיידית. אורנשטיין כינס דיון מיידי בעקבות הדוח הראשון של הנאמנים, עו"ד שאול קוטלר ורו"ח חן ברדיצ'ב. גם קוטלר אמר, כי גרעון יוביל להדממת הפעילות ולכניסת הקבוצה להליכי פירוק.
לדברי קוטלר, מספר גורמים כבר מתעניינים ברשימת הקבוצה, וכמה מהם אף חתמו על הסכם סודיות. הוא הגיש את שמותיהם לעיונו של אורנשטיין והוסיף, כי חלקם הם בעלי "יכולת מוכחת" בתחום הכדורגל. קוטלר ציין, כי הוא אומר למתעניינים שמדובר בהזדמנות פז לרכוש מועדון פאר כשהוא נקי מחובות. עוד אמר, כי בבקרה התקציבית אין מספיק ערבויות - שנועדו בדיוק למנוע את המצב הנוכחי, בו עובדי הקבוצה אינם מקבלים את שכרם. הוא אינו רואה סיכוי רב שהצ'קים שמסר אמיר כבירי, הבעלים היוצא, ליו"ר הבקרה, רו"ח עופר אורליצקי, יגיעו לידי הקבוצה בשבועיים-שלושה הקרובים.
קוטלר אמר, כי יש מקורות מימון נוספים שיכולים לסייע בהפעלת הקבוצה עד מכירתה; המועד האחרון להגשת ההצעות הוא 27.12.16. בין היתר, עשויה קרן ביברה להלוות לקבוצה 3 מיליון שקל כנגד השתתפותה בהליכים משפטיים עתידיים. גורם פרטי שאת שמו לא מסר, מוכן להעניק עד מיליון שקל למימון ההקפאה; מדובר בקרן המשקיעה בדרך כלל בתחום ההיי-טק.
הוא מסר, כי שכרם של העובדים יקוצץ לתקופת ההקפאה - קיצוץ שיהווה הלוואה של העובדים, אשר תוחזר אם וכאשר תימכר הקבוצה. אורנשטיין הסכים שקוטלר לא יפרט בפומבי מהו סכום הקיצוץ. לדבריו, מספר גורמים מוכנים לגייס תרומות של 10,000 שקל ומעלה, אם כי "קשה מאוד לגרום לתרומה נוספת של מי שכבר תרמו ורואים את המצב כיום".
אורנשטיין הבהיר, כי לא יאשר לשחרר את שני שחקני החיזוק היקרים ביותר של הקבוצה - נמניה ניקוליץ' ומרקו סימיץ' - בלא לקבל את תגובתם. בא-כוחו של סימיץ' מסר, כי מרשו פצוע ועומד לעבור ניתוח, ולכן ביקש להוציאו לחופשה ללא תשלום עד תום תקופת החלמתו, וקוטלר הביע הסכמה עקרונית לכך.
בנוגע לארון שוינפלד, המצוי בסכסוך עם המועדון, אמר אורנשטיין שימנע ממנו לעזוב חד-צדדית את הקבוצה ולעבור למכבי תל אביב, וכי אסור לו לנהל מגעים עם קבוצה אחרת - ולא יאפשר למכבי לנצל את מצבה של הפועל. קוטלר מסר, כי סעיף השחרור של שוינפלד בישראל עומד על 3.5 מיליון אירו. הנאמנים ביקשו להוציא את שוינפלד לחופשה ללא תשלום, באומרו ששכרו גבוה מאוד, הוא אינו משחק מסיבות מקצועיות וקופת ההקפאה אינה יכולה לעמוד בשכרו. אורנשטיין יקיים דיון במעמד הצדדים בנושא זה.
אורנשטיין הסתייג מההסכמה בין הנאמנים לבין משרד הכרטיסים "לאן", ולפיו המשרד יקבל מחצית מהכנסות המשחק נגד מכבי חיפה (יום ב', 19.12.16), באומרו שמדובר בהעדפת נושים. לדבריו, העובדה שקיים שעבוד לטובת "לאן" בגין חובות עבר, אינה מצדיקה התנהלות זו. לאחר שהתייצב נציג המשרד הודיעו הצדדים, כי ההכנסות מהמשחק הקרוב יועברו במלואן לקופת ההקפאה, למעט ההוצאות והעמלות המגיעות למשרד.
אורנשטיין סירב לדון בבקשת עמותת האוהדים לנקוט בצעדים נגד חיים רמון, שלטענתה חייב למועדון 2.5 מיליון שקל, באומרו שאין זה המועד המתאים.

תאריך:  18/12/2016   |   עודכן:  18/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גרעון בעת ההקפאה יביא לפירוק הפועל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות קריסת הפועל ת''א
איתמר לוין
העמותה המחזיקה ב-20% ממניות הקבוצה גילתה רק בסוף השבוע, כי השר לשעבר לא פרע את החוב למרות פסק בוררות שניתן נגדו לפני למעלה משנה
איתמר לוין
קוטלר וברדיצ'ב מדווחים על סימני שאלה משמעותיים בנוגע לערבויות שהעמיד כבירי לרשות לבקרת תקציבים    מפקפקים בשעבוד עליו הצהיר של פסלי אדגר דגה בשווי 55 מיליון שקל
איתמר לוין
ההקפאה הזמנית - למשך חודש    עו"ד שאול קוטלר ורו"ח חן ברדיצ'ב מונו כנאמנים    השהה את הפחתת תשע הנקודות ממאזן הקבוצה
איתמר לוין
בא-כוחו: איננו יודעים מי הנהנים בנאמנות המחזיקה ב-20% ממניות המועדון    אורנשטיין יודיע מחר האם הסכים להקפיא את ההליכים נגד הקבוצה
ראובן דינור
אוהדי הפועל באו תמיד באהבה לקבוצה ללא דרישות מוגזמות של מרוץ לאליפות מדי שנה. כאשר הציפיות הן לא בשמיים והשחקנים נעטפים באהבה גם לא סיום עטור בנזר אליפות, לפתע קריסה בדמות הקפאת הליכים היא בלתי נתפסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il