X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במהלך אותו מתווה משרד ראש הממשלה קובעת הרבנות מדדי שירות, ומגדירה יעדים ומטרות לפעילותה כך שניתן יהיה להעריך את ביצועיה
▪  ▪  ▪
ראשי האגפים ברבנות הראשית ביום העיון

ארגון מחדש ברבנות הראשית לישראל. המחלקות השונות ברבנות יעבדו מעתה בהתאם לתוכניות עבודה מסודרות שיגדירו מטרות, יעדים ומשימות תקופתיים, די להפוך את הרבנות למוסד עם הפנים לציבור.
במהלך אותו מוביל מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל, הרב משה דגן, מאז כניסתו לתפקיד ובשיתוף פעולה עם הרבנים הראשיים, הושם דגש על שיפור השירות והנגשת המידע. (יום ב', 19.12.16) התקיים יום עיון לעובדי הרבנות הראשית לצורך בניית תוכניות עבודה וקביעת יעדים למחלקות השונות ברבנות.
את יום העיון הובילו אנשי מקצוע מטעם משרד ראש הממשלה בראשות רועי דרור, מנהל תחום רפורמות ממשלתיות, אשר הנחה את יום העיון וכן ילווה באופן אישי את הליך בניית התוכניות וקביעת היעדים על בסיס המתודולוגיה הממשלתית המפורסמת המתבצעת במשרדי הממשלה השונים בהתאם להחלטת הממשלה בנדון.
השתתפות הרבנות בהליך כתיבת תוכנות העבודה ושיפור השירות נעשה במסגרת הטמעת תרבות של תכנון ובקרה, קביעת מדדים והסתמכות עליהם באופן שנתי לצורך מעקב אחר שיפור השירות המתבצע במשרדי הממשלה השונים.
כהכנה ליום העיון, נדרשו מנהלי המחלקות ברבנות הראשית לקבוע מטרות ויעדים למחלקה שבראשותם, במהלכה נקבעה מסגרת עבודה ונערכו סדנות לקביעת מדדי הצלחה לפעילות הרבנות. תוכנית העבודה של הרבנות צפויה להיות מאושרת על-ידי המנכ"ל בצמוד לפרסום ספר תוכניות העבודה הממשלתי.
זו הפעם הראשונה שבה מתקיים הליך של בניית תוכניות עבודה ארוכת טווח כחלק מהארגון-מחדש ברבנות הראשית.
מנכ"ל הרבנות הרב דגן אמר כי "כבוד הרבנים הראשיים שליט"א ועובדי הרבנות הראשית פועלים ללא לאות להביא את דבר השם לכל גווני העם ורבדיו, להאיר בנועם התורה פינות נידחות בעם, ולהאהיב את שם השם על עם ישראל. כחלק מהתהליכים שאנו שוקדים על יישומם להשגת המטרות שהצבנו, ישודרגו כל מערכות המחשוב של הרבנות, התחלנו בהליך ייעוץ ארגוני מעמיק, עבודת הרבנות תתבצע בהתאם לתוכניות עבודה מובנות, נפעל לשפר ולהסדיר תהליכי עבודה בממשקים בתוך הארגון והן אלו הקשורים במתן שירות לציבור הרחב. העבודה לפי מטרות ומדדים תאפשר לרבנות להשתפר ולשנות את פניה הן בטווח הקצר ובוודאי בטווח הארוך. אנו רואים חשיבות רבה לקדם את יעדיה במקצועיות שקיפות ועם פנים לציבור תוך הקפדה על כל ההיבטים ההלכתיים".

תאריך:  21/12/2016   |   עודכן:  21/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארגון-מחדש ברבנות הראשית לישראל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שוחטי ומשגיחי חו"ל
סובר ומקבל  |  23/12/16 06:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
המועצה לשידורי כבלים ולווין אישרה כללים לשידור תוכן שיווקי בערוצים הייעודיים    זו הפעם הראשונה שנושא התוכן השיווקי מאוסדר בכללים כלשהם בתחום האודיו-ויזואלי    יהיה במגבלות, וייאסר בתוכניות ילדים, תעודה, חדשות וצרכנות
איציק וולף
רוכב קטנוע פגע בקשיש בחיפה ופצע אותו בינוני    שוטרי תנועה עצרו נהג לאחר שבבדיקת ינשוף נמצא שבדמו פי שלושה יותר אלכוהול מהמותר
איציק וולף
ספינות 'סער 6' החדישות של חיל-הים נבנות במספנה שבבעלות בני משפחתו של סמיר מוקבל, שר ההגנה הלבנוני    ח"כ אראל מרגלית פנה אל היועמ"ש: נורת אזהרה ביטחונית מעל המחדל שהתרחש גם בהיבט הביטחונינורת אזהרה ביטחונית מעל המחדל
איציק וולף
אניס עמרי בן ה-24 נעצר בחודש אוגוסט כשנשא מסמכים מזויפים אך שוחרר על-ידי שופט    התובע הפדרלי הזהיר: "עלול להיות חמוש ומסוכן"
איתמר לוין
השופטים מבקשים מתושבי המקום להצהיר בצורה חד-משמעית שהם "מסכימים ומתחייבים כולם כאיש אחד לפינוי בדרכי שלום וללא עימות והתנגדות" אם תינתן ארכה של 45 יום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il