X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גם היועץ אבי בניהו רכש משרדים במחיר זהה שניהם קנו מהאחים חג'גי ב"מגדל רסיטל" בתל אביב, וכל אחד ישלם כ-1.5 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
פנינה רוזנבלום [צילום: יח"צ]

אשת העסקים פנינה רוזנבלום רכשה מחברת רג'נסי, בבעלות האחים יצחק ועידו חג'ג, משרדים בקומה ה-24 של מגדל המשרדים H-TOWER (ידוע גם כ"מגדל רסיטל") שהם בונים בדרך בגין בתל אביב, רוזנבלום תשלם 14,500 שקל למ"ר - מחיר שיא למשרדים בתל אביב. היא תרכוש 106 מ"ר ותשלם כ-1.5 מיליון שקל, ככל הידוע לא כולל מע"מ ומס רכישה.
גם היועץ אבי בניהו רכש משרדים בבני 106 מ"ר באותו מגדל, בקומה ה-23, במחיר זהה. גם הוא ישלם כ-1.5 מיליון שקל, לא כולל מיסים. בניהו היה בעבר בין היתר דובר צה"ל.
המשרדים שרכשו רוזנבלום ובניהו הם חלק מ-10 הקומות הנוספות שהוועדה המקומית לבניין ערים אישרה לבנות במקום. התוכנית המקורית הייתה למגדל בן 21 קומות. עתה יהיו בו 31 קומות בנות 1,200 מ"ר, 37,000 מ"ר סך הכול. לא נמסר כמה שטחי משרדים נותרו למכירה.
פעם מכרו ב-9,500 שקל למ"ר
רג'נסי רכשה את המגרש ביוני 2012 מחברה בבעלות שולי אברהם, הבעלים של אולמי האירועים רסיטל, שעמדו על המגרש. בעת הרכישה, הייתה תב"ע מאושרת לבניית 21 קומות. חג'ג' שילמו לאברהם בשילוב עסקת מזומן ואחוזים - 53 מיליון שקל ועוד 3.5 מקומות המשרדים המתוכננות.
לאחר מכן הקימה רג'נסי קבוצות רכישה, שרכשה את הקומות האחרות. חברי הקבוצה היו בין היתר חברת מנורה מערכות, אייל ולדמן (בעליה של חברת התכונה מלאנוקס) וליאור ואחיקם כהן, האחרונים שותפים ב-25% עם חג'ג במגדל מאייר בתל אביב, כן נמכרו קומות לרואי חשבון ועורכי דין.
הרוכשים בשלב הראשון שילמו בממוצע 9,500 שקל למ"ר. עתה, כאמור, נמכרו משרדים ב-14,500 שקל למ"ר - זינוק של 53% תוך ארבע שנים.
רג'נסי שמרה לעצמה, כבר אז, את הקומה העליונה במגדל, וכן את שטחי המסחר וחלק מהחניון המקורה שנבנה במקום.
משרדים: ת"א יקרה ב-138% מפתח תקוה
השוואת שתי עסקות משרדים גדולות, המתפרסמת היום (יום ב', 26.12.16 (ב-News1, מצביעה על פערי מחירים גדלים בשוק המשרדים: 14,500 שקל למ"ר בתל אביב, מול 6,100 שקל למ"ר במגדלי ב.ס.ר. בפתח תקוה, ("ב.ס.ר. - אופציה למגדלי משרדים בפתח תקUוה"). כלומר משרדים בת"א יקרים ב-138 אחוז ממשרדים בפתח תקוה, בשני המקומות מדובר על בניה מודרנית ברמה גבוהה, ובשניהם תהיה תחנת של הרכבת הקלה.
הפער הגדול במחירים נובע בעיקר ממיקומה של תל אביב כמרכז העסקים של ישראל, מול המיקום של מגרשי ב.ס.ר., בכניסה לפתח תקוה. סיבה נוספת היא, שהבניין בתל אביב נמצא כבר עתה בבניה בשלב מתקדם, בעוד שבפתח תקוה יתחילו באפריל בחפירת החניות. בפתח תקוה גם מדובר על מחיר התחלתי, לעידוד כניסת חברים לקבוצת הרכישה.

תאריך:  26/12/2016   |   עודכן:  26/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 פנינה רוזנבלום
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פנינה רוזנבלום: משרדים ב-14,500 שקל למ"ר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
המנהל האזרחי הפסיק את פעילות המפחמות המזהמות ברשות הפלשתינית    יו"ר ועדת הפנים: מדובר בטרור אקולוגי והצבא צריך להילחם בזה כמו בכל מחבל
איתמר לוין
המדינה: מי שהיה מנהל מחלקת ההשתלות בבילינסון, נטל חלק ב-14 השתלות בלתי חוקיות של כליות שנלקחו מתורמים חיים    כתב אישום גם נגד אלברט מרדכייב ורויני שימשישווילי
איתמר לוין
עדת המדינה: פישר הציג בפני אלון חסן כאילו נסגרו תיקים שכלל לא נחקרו, כדי לקבל תשלום - והתחלק בו עם ערן מלכה    "עשיתי בחקירות הצגות כדי שישחררו אותי"
אלעזר לוין
קיבלה ממשפחות ברונר, וולפסון ושרון אופציה להקים קבוצת רכישה בת 200 חברים, שתרכוש בכ-200 מיליון שקל מגרש לשלושה מגדלים, 120,000 מ"ר   מוכרים משרדים ב-6,100 שקל למ"ר    המשפחות יבנו מגדל נוסף וקניון
יצחק דנון
תל השומר מחקרים מבקשת לחייב את חברת מיטרל היל לאפשר לה למכור לחברה זרה טכנולוגיה חדשנית בתחום רפואת הלב ב-2.6 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il